به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

اتهام عجیب و غریب به تماشاگران خوزستانی

اتهام عجیب به تماشاگران خوزستانی

خوزستان اسپورت- مصاحبه عبدالله ویسی پس از خاتمه بازی دور برگشت مرحله پلی اف حاوی نکته بسیار عجیبی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در مصاحبه ای که پس از کنفرانس خبری عبدالله ویسی از قول سرمربی استقلال خوزستان مخابره شده است، این گونه برمی آید که عامل درگیری استادیوم باهنر کرمان، تماشاگران خوزستانی حاضر در این استادیوم بوده اند.

خبرگزاری فارس گزارش داده است: «سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص جنجال‌هایی که در ورزشگاه باهنر کرمان به وجود آمد و برخی آنها را منتسب به هواداران استقلالی می‌دانستند، گفت: در اهواز هم چنین بلاهایی سر ما می‌آورند و به خواهر و برادر ما رحم نمی‌کنند به خاطر همین مسائل جرأت نمی‌کنم پسرم را در ورزشگاه ببرم.»

این ادعا در حالی مطرح شده که تصاویر پخش زنده تلویزیونی نشان می داد اندک تماشاگران خوزستانی حاضر در استادیوم باهنر کرمان در پشت نیمکت استقلال خوزستان مستقر شده بودند ولی جنجال ایجاد شده در این استادیوم از سکوهای روبروی جایگاه ویژه که محل استقرار هواداران مس کرمان بود، آغاز شد و آتش سوزی نیز در همان نقطه اتفاق افتاد.

باید دید که آیا واقعاً عبدالله ویسی ادعای عجیب ایجاد جنجال در استادیوم کرمان توسط تماشاگران خوزستانی را تأیید کرده و چنین حرف هایی زده است، یا اینکه در مخابره حرف های ویسی توسط خبرنگاران اشتباهی صورت گرفته است؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
من داشتم از رادیو ورزش گوش میکردم بازی رو، مجری رادیو ورزش با خبرنگار کرمانی تماس تلفنی گرفت و گفت که شلوغ کاری ها قبل از گل دوم و از طرف تماشگران خوزستانی بود که مجری رادیو ورزش قبول نمی کرد و می گفت چطور ممکن یه تعداد تماشگر اندک اینقد شلوغ کرده باشند، ایشون توضیح داد در همین حین شلوغ کاری استقلال گل دوم رو زد و تماشگران مس هم بدجور عصبانی شدند و این برنامه شروع شد، یعنی منم نفهمیدم چطور این تعداد هوادار کم در حالی که تیمشون جلو بود می تونستند اغتشاش کنند و تو تصاویر هم گزارشگر بازی اشاره می کنه که درگیری در سمت دیگر ورزشگاه است، نکته دیگه اینکه این تعداد اندک خوزستانی قطعا هوادار استقلال و آقای ویسی بودند پس نباید از صعود تیم ناراحت شده بانشد، هر چی باشه این هفته کی روشی پور خوب شلوغش می کنه و تقصیر می ندازه گردن خوزستان.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
همونطور که شما گفتید به وضوح مشخص بود که درگیری در سکوهای روبروی جایگاه ویژه ایجاد شد و ارتباطی به اندک تماشاگران خوزستانی نداشت ولی ظاهراً خوشحالی تماشاگران خوزستانی پس از گل اول باعث ناراحتی هوادارانی شد که از دقیقه اول مسابقه صدای شعارهای آن ها علیه خوزستانی ها به وضوح شنیده می شد.
 
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
5
بیخود کردن. می گفتن خوزستان سوراخه مگر ما گفتیم کرمان سوراخه یا اصلا کسی به اسم استانی نوهین می کنن!!!
اینا ...
Masoud
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
7
منظور ویسی این بود که این اتفاقات در همه ورزشگاه های کشور میفته و مثلا میخواست بگه که فقط کرمانیا اینطوری نیستن و از این حرفا.....

البته من یادمه پارسال توی یکی از بازیا توی اهواز چنتا از تماشاگرا میخواستن پسر ویسی (شایان) رو با چاقو بزنن! احتمالا واسه همین ویسی این حرفو زده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
3
آقای ویسی خیال میکند سر شیر آورده که اینچنین با جرات به خوزستانی ها اتهام میزند . بخدا در حین بازی وقتی گزارشگر کرمانی داشت اسامی نیمکت استقلال خوزستان را می خواند از شرمندگي آب شدیم تیمی خوزستانی باشد و دارای چنین بازیکنانی و چنین نیمکتی ذخیره باشد و بره پلی اف با یک تیم دسته یکی بازی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
5
ما مانده ایم این تیم خوزستانی هست یا نه . تا نیم ساعت پیش شب و روز نداشتیم و همش فکر و خیالمان استقلال خوزستان بود که نکنه سقوط کند و الان که بعد از 32 بازی که هر کدامشان به اندازه هزار بازی برایمان درد و رنج داشت تونستیم در لیگ بمانیم باید توسط سرمربی این تیم بی تربیت ترین هوادارشناخته شویم .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
1
یعنی چی در مخابره خبر اشتباه شده است؟ چرا الکی توجیه میکنید حرفای ویسی رو؟ فرض کنین اصلا تو کرمان درگیری نشده ولی چرا ویسی باید بره توی کرمان بگه توی اهواز به همه فش میدن و نمیتونم پسرمو ببرم ورزشگاه؟اینخو پسرش همیشه تو ورزشگاهه اصلا با باباش نمیره با دوستاش میره ده بار خودم دیدمش ورزشگاه غدیر .بحث اینه چرا ویسی میره تو کرمان درباره خوزستانیا حرف میزنه
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
تماشاگران کرمانی ها از قبل برای اغتشاش آماده بودند و مجهز به ورزشگاه آمده بودند..آقای ویسی مربی خوبی است و به جای پرداختن به حاشیه ها اگر بیشتر روی تیمشان تمرکز می کردند کار استقلال صنعتی به پلی آف نمی کشید.کارنامه امسال ویسی ضعیف بود .امیدوارم فصل آینده جبران کن و استقلال خوزستان به معنای واقعی خوزستانی باشد نه اینکه وارد کننده بازیکنان درجه 3 و پا به سن گذاشته.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها