به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

هدایت ممبینی: مذاکرات خوبی با فولاد داشتیم

هدایت ممبینی: مذاکرات خوبی با فولاد داشتیم

خوزستان اسپورت- رئیس كمیسیون ورزش شورای شهر اهواز درخصوص اقدام شهرداری اهواز برای خرید امتیاز تیم فولادنوین خوزستان، گفت: یكسری صحبت​های خیلی خوب با باشگاه فولاد داشته‌ایم و البته باید نشست دیگری هم درخصوص جزییات نحوه واگذاری داشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هدایت ممبینی درخصوص اقدام شورای شهر اهواز جهت خریداری امتیاز تیم فولادنوین خوزستان، اظهاركرد: پس از این‌كه تیم فولاد نوین به لیگ برتر كشور صعود كرد با توجه به این‌كه یك شركت نمی​تواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد، به تبع آن باید این امتیاز واگذار می​شد.

وی افزود: با توجه به این‌كه جوانان خوزستانی تركیب اصلی تیم فولادنوین را تشكیل داده بودند، پس از پایان لیگ یك و صعود این تیم به لیگ برتر منتظر بودیم كه شركت​ها و ادارات استان این سهمیه را خریداری و كار را شروع كنند ولی متاسفانه طی جلسه​ای كه هفته گذشته با مسوولان باشگاه فولاد داشتیم، متوجه شدیم که هیچ كسی در این زمینه اقدام عملی‌ای نداشته است.

رئیس كمیسیون ورزش شورای شهر اهواز گفت: با توجه به این‌كه از دوازدهم همین‌ماه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر کشور آغاز می​شود، اگر برای بازسازی تیم جهت حضور در لیگ، كمی دیر اقدام شود، مانند نفت مسجدسلیمان می​تواند با مشكل سقوط مواجه شود. به همین دلیل شورای شهر اهواز جهت خریداری امتیاز تیم فولادنوین اقدام كرد و در كمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر اهواز جلسه​ای تشكیل دادیم و صحبت​های اولیه نیز با مسوولان باشگاه فولاد صورت گرفت.

وی بیان‌ كرد: طی صحبتی كه با مسوولان باشگاه فولاد داشتیم آن‌ها گفتند كه مشتری درون استانی ندارند و مشتریان خرید این امتیاز از خارج استان هستند و مشتریانی هم كه از استان بوده​اند فقط در حد حرف و حدیث و در فضای مجازی بوده‌اند. به هر حال ما در شورای شهر اهواز، احساس وظیفه كردیم و برای این‌كه سهمیه شهر اهواز و استان هدر نرود و فردا به بی​ملاحظگی متهم نشویم، سریعا از طریق شورای شهر اهواز نامه​ای به مدیرعامل شركت فولادخوزستان ارسال کردیم و خواستار تشكیل جلسه‌ای در این زمینه شدیم.

ممبینی گفت: در هر صورت ما در كمیسیون ورزش و جوانان اهواز، كلیات موضوع را مطرح كرده​ایم و عموما هم موافق بودند و یكسری صحبت​های خیلی خوب نیز با باشگاه فولاد داشتیم و آن‌ها به ما به عنوان یك مشتری نگاه نمی‌كردند و نگاه آن‌ها به ما به عنوان یك هم‌فكر و همراه بود. در هر صورت ما باید نشست دیگری در این زمینه با مسوولان باشگاه فولاد داشته باشیم كه درخواست برگزاری این نشست را هم داشته​ایم و منتظر جواب باشگاه فولاد هستیم. با توجه به این‌كه كلیات موضوع حل شده است، می​خواهیم در نشست بعدی روی جزییات نحوه واگذاری صحبت كنیم و فرصت و زمان را از دست ندهیم.

وی بیان‌ كرد: ما وقتی دیدیم كه همه نسبت به خرید امتیاز تیم فولادنوین بی​تفاوت هستند، وارد عمل شدیم در حالی كه در ابتدا قصدمان تیم​داری نبود. به هر حال ابتدای كار هستیم و اگر باشگاه فولاد موافقت كند این امتیاز به شهرداری اهواز واگذار خواهد شد.

رئیس كمیسیون ورزش شورای شهر اهواز در پاسخ به این سوال كه آیا صحت دارد كه شهرداری اهواز پس از خرید این امتیاز قصد دارد تحت عنوان "شهرداری مسجدسلیمان" وارد لیگ برتر شود؟ گفت: خیر، این موضوع درست نیست. شهرداری اهواز قصد خرید آن را دارد و چه ربطی دارد كه تحت عنوان شهرداری مسجدسلیمان تیم​داری شود. نفت مسجدسلیمان هم در لیگ برتر بود ولی هیچ اقدامی نكرد. ما طی صحبتی كه با مسوولان باشگاه فولاد داشتیم، گفته شد که هیچ كسی هیچ بحث جدی​ای با آن‌ها در این زمینه نداشته و مشتری واقعی و رسمی​ای نبوده است.

وی درباره این‌كه گفته می​شود شهرداری اهواز قصد دارد با قیمت 14 میلیارد تومان این امتیاز را خریداری كند، عنوان‌كرد: هنوز روی قیمت هیچ صحبتی با باشگاه فولاد نداشته​ایم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
12
آخ که این احساس وظیف مسئولین مردم رو کشته!!! لابد فردا هم قرار ایشون بشه مدیر عامل باشگاه و تیم داری کنه؟؟؟ کسی که تو برنامه 90 حاضر نشد یه جمله از فولاد خوزستان و فوتبال خوزستان دفاع کنه!!! در سرزمینی که سایه آدمها دارد بزرگ می شود افتاب در حال غروب است.
عدنان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
10
از آقای ممبینی عزیز انتظار داشتم بعنوان مسئول ورزش شورای شهر و نماینده مردم در شورای شهر تو این چند روزه از تیم فولاد حمایت کنه ولی اینکارو انجام ندادند
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
6
یکی برا من توضیح بده اینا فازشون چیه؟
حالا مثلا شهرداری اهواز هم اومد لیگ برتر به نظر شما به جز زنگ تفریح تیمای دیگه شدن کار دیگه ای میتونه انجام بده؟
اصلن چه دلیلی داره خوزستان تیمای زیادی تو لیگ برتر داشته باشیم وقتی این تیمها پشتوانه ندارن
یک تیم قوی داشتن بهتر از 10 تا تیم ضعیفه
به جا این کارا به وضعیت فولاد رسیدگی بشه که با قدرت تو لیگ شرکت کنه امتیاز فولاد نوین هم میتونه منبع مالی خوبی برا باشگاه باشه
امیدوارم بازیکنای خوب فولاد نوین تو فولاد حفظ بشن و با رفتن به تیم ضعیفی مثل شهرداری پشتوانه فولاد و تلاشهای آقای دهکردی در ساختن تیم های پایه هدر نره
Masoud
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
10
به جای اینکه 30 میلیارد بدن امتیاز بخرن، برن باهاش 4 تا ایستگاه مترو تکمیل کنن!
همون بهتر که اصلا امتیاز از استان خارج بشه!!!
همین یدونه تیم فولاد هم برای هفت پشتمون کافیه انقدر که اذیتمون کردن اینا.....
پاسخ ها
سوروش میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
برادر واقا درست میگی ولاه ی هفتس ریختنمون بهم مشتی .... بی انصاف قدر نشناس
عظيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
1
درودبرشهرداري اهواز وهرگسي كه بتونه نام خوزستان و اهواز را زنده كنه
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
1
برادر این آقا مشکلات قدیمی بافولاد داره
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
2
بنا بر احساس وظیفه قدم پیش گذاشتی؟ فکر می کنی مردم این حرفا رو باور می کنن هنوز یادمون نرفته چه طور تو برنامه نود برعلیه فولاد و مدیران اون عقده گشایی کردی ..... از مشکل پیش اومده برای فولاد دارید سوء استفاده می کنید همتون از فولاد قهرمان و دهکردی بزرگ کینه دارید چون شما رو خوب شناخته بود و هیچکدومتون رو به خانواده ی فولاد راه نداد درود به دهکردی که هیچ وقت تسلیم این بازیها نشد و به خوزستان خیانت نکرد
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
1
اقای ممبینی شما که با اقای دهکردی مشکل داشتید توی این وانفسا ماهی نگیرید.ضمنا شما که منتقد شهرداری بودید چطور چرخیدید؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
همینه که نفت و اب خوزستان رو دارن میبرن .اگه قراره یه مسول کاری برا شهر یا استان کنه مردم خود خوزستان اینجور مانع میشن و نظرات مخالف میدن .دم بچه های اصفهان گرم که متحدن و قهرمانی سپاهان مدیون مردم با غییییییییییرتشونه نه مثل ما .حقمونه یه تیم اصفهانی سهمیه ما رو بخره. درود بر هدایت ممبینی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
0
0
آقای میبینی به تو چه که امتیاز فولاد نوین کدوم شهر خوزستان باید بره نکنه می خوایدمحبوبیت کسب کنید برانتخابات مجلس؟بابا دستتون ديگه روشده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها