به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
تعداد نظرات: ۶۷ نظر

موسوی: کسی حق ندارد شادی را از مردم خوزستان بگیرد

یعقوب کعبی
شکرخدا موسوی: شرکت فولاد خوزستان متعلق به مردم است/هیچ کس حق ندارد شادی را از مردم خوزستان بگیرد

خوزستان اسپورت- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که شرکت فولاد خوزستان متعلق به مردم خوزستان است و باید خواسته های مردم را اجابت کند.

سید شکرخدا موسوی در گفت وگو با خوزستان اسپورت، موضع رسمی خود در قبال اتفاقات اخیر در باشگاه فولاد را بیان نمود و به صراحت اعلام کرد حضور قدرتمندانه تیم فولاد خوزستان موجب شادی مردم خوزستان بوده و هیچ کس حق ندارد این شادی را از مردم خوزستان بگیرد.

مصاحبه سید شکرخدا موسوی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

فولاد متعلق به همه خوزستان است
در ابتدا بگویم که تمام مطالب مربوط به اتفاقات اخیر در باشگاه فولاد خوزستان و نظرات مردم شریف استان را به دقت خوانده ام. باشگاه فولاد نه تنها متعلق به مردم اهواز که متعلق به تمام مردم خوزستان است. همه مردم خوزستان دغدغه تیم فولاد را دارند و در روزهای اخیر مشاهده کردم حتی افرادی که به صورت جدی دنبال نتایج مسابقات ورزشی نیستند، نگران مشکلات به وجود آمده برای باشگاه فولاد شده اند. در شرایطی که استان ما با کمبودها و مشکلاتی مواجه است، مردم استان از پیر و جوان گرفته تا زن و مرد به تیم فولاد دل بسته اند و در شرایطی که برخی دیگر از تیم های خوزستان سقوط کرده اند، تیم فولاد خوزستان مایه دلخوشی مردم استان است.

500 میلیون برای نفت مسجدسلیمان جذب کردیم
متأسفانه در ماه های اخیر شاهد سقوط تعدادی از تیم های مطرح استان بودیم. استقلال اهواز با وجود سابقه و هواداران زیاد به دسته دوم سقوط کرد و صنعت نفت آبادان نتوانست از داشته هایش استفاده کند و به لیگ برتر بیاید. تیم نفت مسجدسلیمان هم به دلیل بی تدبیری مسئولان نفت سقوط کرد. بنده به عنوان یکی از نمایندگان مردم خوزستان تلاش زیادی برای رفع مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان انجام دادم. آقای عالی پور شاهد این موضوع هستند که پس از چند جلسه با مسئولان شرکت حفاری شمال مبلغ 500 میلیون تومان برای باشگاه نفت پول گرفتیم و به این باشگاه دادیم که بین بازیکنانش تقسیم کرد. متأسفم که در نهایت با بی تدبیری مسئولان نفت، تیم محبوب مردم مسجدسلیمان از بین رفت. اکنون با توجه به سقوط یا ناکامی تیم هایی مانند نفت مسجدسلیمان، نفت آبادان و استقلال اهواز، نباید اجازه بدهیم مشکلی برای فولاد خوزستان ایجاد شود.

استعفای دهکردی به دلیل فشارها بود
خبر استعفای مدیران باشگاه فولاد خوزستان خبر ناگواری بود. سیف الله دهکردی یک شخصیت منحصر به فرد است. او انسانی است که در عین گمنامی همه وجودش را برای فوتبال خوزستان گذاشته و حتی حاضر به مصاحبه و خودنمایی در رادیو و تلویزیون نمی شود. از همان روز نخست که خبر استعفای مدیران باشگاه فولاد را شنیدم، به دلیل شخصیت خاص دهکردی مطمئن بودم که این استعفاء حالت سیاسی نداشته و در واقع فشار مشکلات به حدی رسید که دهکردی و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه را ناچار به استعفاء کرد. وقتی هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان حاضر نشده برای باشگاه فولاد تأمین اعتبار کند، چاره ای جز کناره گیری برای مدیران این باشگاه باقی نمانده بود.

هیچ کس نباید شادی را از مردم بگیرد
من در خصوص مشکل ایجاد شده برای باشگاه فولاد خوزستان با مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد صحبت کردم. طی فردا یا پس فردا هم به اتفاق سایر همکارانم جلسه ای با دکتر مقتدایی استاندار خوزستان خواهیم داشت. اعتقادم اینست که ورزش تأثیر بسزایی در سالم سازی جامعه و پرکردن اوقات فراغت جوانان دارد. آن تماشاگری که علیرغم بیکاری و مشکلات مالی به استادیوم غدیر می آید و با پیروزی تیم فولاد خوزستان شاد می شود، امروز حق دارد که از ما مسئولان انتظار حمایت داشته باشد. تیم فولاد در سال های اخیر مایه شادی مردم خوزستان شده و هیچ کس حق ندارد این شادی را از مردم استان بگیرد. فولاد خوزستان متعلق به مردم خوزستان است. فولاد خوزستان که می‌گویم، منظورم شرکت فولاد خوزستان است. این شرکت متعلق به همه مردم استان است و هیچ احدی حق ندارد بنا به سلایق شخصی درباره این شرکت و باشگاه زیرمجموعه آن تصمیم بگیرد.

اجازه نمی دهیم با احساسات مردم بازی شود
دکتر مقتدایی دوست و برادر اینجانب و نفر اول دولت در استان خوزستان هستند. در جلسه ای که فردا یا پس فردا با ایشان خواهیم داشت، از دکتر مقتدایی درخواست می کنیم که به شکل جدی برای حل مشکل فولاد وارد عمل شود. اصلاً نباید اجازه دهیم که با احساسات مردم خوزستان بازی شود. برای ما اهمیت ندارد اکه اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان اهل اصفهان یا تهران هستند. مهم اینست که شرکت فولاد خوزستان متعلق به مردم خوزستان است. کارگران شرکت فولاد در گرمای 50-60 درجه برای اعتلای نام این شرکت عرق می ریزند. سالیانه حدود 1500 میلیارد تومان سود خالص نصیب شرکت فولاد می شود. طبیعی است که بخشی از این درآمد باید صرف استان خوزستان شود. من از استاندار خوزستان به عنوان نماینده تام الاختیار دولت در این استان انتظار دارم که هیئت مدیره شرکت فولاد را دعوت کند و به آن ها دستور بدهد که برای باشگاه فولاد هزینه کنند، نه اینکه از آن ها خواهش کند.

با فرمانده کل سپاه جلسه داشتم
اگر دیدید در چند روز گذشته سکوت کرده و مصاحبه ای انجام ندادم، بدین دلیل بود که اعتقاد دارم مشکل باشگاه فولاد خوزستان با مصاحبه کردن برطرف نمی شود. برای رفع مشکل باشگاه فولاد و اجابت خواسته های مردم باید به شکل عملی وارد شویم. با توجه به اینکه عمده سهام شرکت فولاد خوزستان در اختیار بنیاد تعاون سپاه است، از طریق آقای مدرس خیابانی که عضو هیئت مدیره بنیاد تعاون سپاه هستند، به صورت جدی پیگیر موضوع شده ام. چند روز قبل هم طی نشستی با فرمانده کل سپاه، مشکلات باشگاه فولاد خوزستان را به اطلاع ایشان رساندم. به مردم خوزستان اطمینان می دهم که نه تنها من و سید شریف حسینی و دکتر سودانی به عنوان نمایندگان مردم اهواز، بلکه تمامی 18 نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر مقتدایی و همکارانش در استانداری خوزستان برای رفع مشکل باشگاه فولاد وارد عمل می شویم و انشاءالله خبرهای خوبی در روزهای آینده به دست مردم خواهد رسید.

مردم خوزستان نگران نباشند
از طریق همین رسانه به مردم خوزستان اعلام می کنم که در خصوص باشگاه فولاد خوزستان نگرانی و دغدغه نداشته باشند. انشاءالله طی روزهای آینده ترتیبی اتخاذ خواهیم کرد تا تیم فولاد خوزستان با قدرت بیشتری نسبت به سال گذشته وارد مسابقات شود. دهکردی و صیادنژاد و مدیران باشگاه فولاد هم که برای این مجموعه زحمت کشیده اند، باید حفظ شوند و با قدرت و دلگرمی به کار ادامه دهند. باز هم تأکید می کنم که شهروندان عزیز خوزستانی کمی صبر و تأمل پیشه کنند و منتظر خبرهای خوبی در روزهای آینده باشند.

باید به بازیکنان خوزستانی بها بدهند
اجازه بدهید در پایان صحبت هایم، انتقادات و انتظاراتم از باشگاه فولاد خوزستان را نیز مطرح کنم. بنده به عنوان خادم مردم شریف خوزستان با تمام وجودم از تیم فولاد دفاع می کنم اما از آقایان شریفی، دهکردی و کادر فنی تیم فولاد انتظار دارم که به بازیکنان بومی خوزستان و داشته های این استان توجه ویژه داشته باشند. به صراحت بگویم که اگر در برخی پست ها، بازیکن شایسته خوزستانی داشته باشیم ولی در همان پست با بازیکن غیرخوزستانی قرارداد ببندیم، در واقع به فوتبال خوزستان خیانت کرده ایم. اگر به پیشبرد فوتبال خوزستان اعتقاد داریم، باید فرصت لازم را در اختیار جوانان مستعد بومی هم قرار بدهیم. در نهایت بار دیگر به مردم استان قول می دهم که با جدیت پیگیر رفع مشکل باشگاه فولاد خواهیم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶۷
محمدرضا
|
Germany
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
14
با عرض سلام و خسته نباشید

درود بر شما آقای موسوی عزیز
امیدوارم علاوه بر مشکلات مالی باشگاه سعی شما بر این باشه که مشکلات تیم بازیکن سازی مثل فولاد برای خدمت بازیکنانش حل بشه
همونطور که شما گفتید عمده سهام باشگاه متعلق به سپاه پاسداران هستش پس چرا ما حق نداریم سهمیده سرباز داشته باشیم ولی تراکتورسازی حق این کار رو داره؟
نماینده وزیر ورزش که سال جالی به خوزستان اومدند و خود آقای کفاشیان قول همکاری در این زمینه رو داده بودند پس لطف کنید حتما قضیه بازیکنان سرباز رو پیگیری کنید
ما سهمیه بقیه تیم ها رو نمیخوایم ولی لااقل بازیکنان خودمون رو از دست ندیم
مگه هر چند سال یک بار بازیکنانی مثل سروش رفیعی و سروش سعیدی و احمد عبدالله زاده و بختیار و ولید مشاعی زاده و افشین و ... پا به عرصه ظهور میزارند که مفت و مجانی تحویل بقیه تیم ها بدیم واسه یکی دو سال

دوستان عزیزی که نظر میدید لطف کنید شما هم این قضیه سهمیه سرباز رو از آقای موسوی و مسئولین بخواید که پیگیری بشه
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
2
14
خدا رو شکر ممنون اقای موسوی از اینکه امیدوارمون کردی بخدا چن روزه حوصله درس وزندگی نداشتم موقع امتحانات دانشگاهمون رسیده همش فکرم درگیر فولاده ممنون که امیدوارمون کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
12
درور به عزت وشرفت آقای موسوی. خوزستان به فرزندان با لیاقتی مثل شما اقتخار میکند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
14
انشالا مشکل فولاد حل بشه با قدرت توی لیگ برتر شرکت کنه و با قهرمانی دل مردم خوزستان شاد کنه
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
10
درود بر تمام ادمهای با همت زنده باد هر انسان شریفی که در راه احقاق حق قدم بر می دارد سپاس ویژه از خوزستان اسپرت که از شروع فعالیت تا کنون صدای عدالت و راستی بوده است بعد از یک هفته نگرانی با خواندن این مصاحبه تا حدودی ارام شدم منتظر خبرهای خوب شما هستیم
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
12
خدا رو شکر امیدوارم این کمک به موقع باشه و نوش دارو بعد از مرگ سهراب نباشه اقای موسوی اصلا چرا باید تراکتور سرباز بگیره ولی فولاد نگیره امیدوارم این حرفهای که زدید عملی بشه...
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
10
ضمن تشکر از زحمات و پیگیری جناب موسوی عزیز از جناب استاندار محترم خوزستان تقاضامندم دست در دست نمایندگان مردم استان نسبت به نجات تیم فولاد خوزستان وارد عمل شوند.
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
10
اقای موسوییییی دوستت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
10
اقاي موسوي بايد در عمل باشه نه فقط درحد حرف زدن
موسوی شادگان
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
10
ایوالله آقاسید..کاش خوزستان جندتا آقاسید داشت.
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
9
ضمن تشکر از سایت عزیز که پیگیر مشکلات فولاده..نهایت تشکر واز آفاسید دارم.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
11
وجود فولاد برای استان یک سرمایه است این سرمایه باید حفظ شود با تشکر از آقای موسوی
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
1
8
آقاسید فدایی داری ..متشکرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
14
((برای ما اهمیت ندارد اکه اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان اهل اصفهان یا تهران هستند. مهم اینست که شرکت فولاد خوزستان متعلق به مردم خوزستان است. کارگران شرکت فولاد در گرمای 50-60 درجه برای اعتلای نام این شرکت عرق می ریزند. سالیانه حدود 1500 میلیارد تومان سود خالص نصیب شرکت فولاد می شود. طبیعی است که بخشی از این درآمد باید صرف استان خوزستان شود.))

واقعا حرف دل ما رو زدید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
8
سید جان بلکه شما به فکر ملت باشید ...بقیه مسوولین که انگار خوابن
محمد حسین
|
Netherlands
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
7
واقعا تشکر میکنم از شما آقا سید...اینکه تونستید از حفاری شمال این مبلغو بگیرید که یک شرکت خصوصی هستش و به نفت بدید ...نشون میده عرضه و لیاقت شما بیشتر از اون وزیر نفته که فقط به فکر باند بازی های خودش تو تهرانه
بهمن
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
8
آقای موسوی امیدمون بعد خدا به شماست...شما انصافا کار کنید و پشت این ملت مظلوم باشید خدا جواب زحماتتون رو میده
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
8
مامنتطر نتیجه هستیم اقای موسوی امیدوارم درعمل حق مردم خوزستان بگیر مابه نماینده قوی افتخار می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
10
ما هم از پیگیری شما تشکر میکنیم. ولی تا وقتی عملی نشه همچنان منتظریم. امیدوارم صحبت هاتون عملی بشه
کتی
|
Afghanistan
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
6
شادمون کردی سید...خدارو شکر میکنم هنوز افرادی مثل شما هستن که به فکر مردم هستن
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
8
با توجه به اینکه عمده سهام شرکت فولاد خوزستان در اختیار بنیاد تعاون سپاه است، پس چرا فولاد نمیتواند بازیکن سرباز بگیرد .
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
5
"عمده سهام شرکت فولاد خوزستان در اختیار بنیاد تعاون سپاه است،" پس چرا فولاد نمی تونه از سربازای خودش استفاده کنه ولی تراکتورسازی می تونه از سربازای دیگران استفاده کنه؟؟؟
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
بدلیل اینکه سهام باشگاه فولاد خوزستان در اختیار بنیاد تعاون سپاه نیست و تیم نظامی محسوب نمی شود.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
9
"هیئت مدیره شرکت فولاد را دعوت کند و به آن ها دستور بدهد که برای باشگاه فولاد هزینه کنند، نه اینکه از آن ها خواهش کند"
دقیقا. در این موارد باید اصفهانی عمل کرد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
3
1
شاید اقای موسوی خواسته تو سالی که منتهی به انتخابات میشه چیزی گفته باشه وگرنه اصلا" نمیتونه کاری بکنه فولاد فقط خدارو داره هیچکس به فکرش نیست
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
5
درود و سپاس ازاینکه پیگیر مشکلات باشگاه فولاد هستید. به امید شنیدن اخبار خوب در هفته جدید. خداوند به همه حامیان ورزش خوزستان خیر بدهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
5
امیدوارم فقط حرف نباشه
دبات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
8
آقای موسوی شمافرزند این مردم هستی شمافرزند همین اب وخاکی ازشما انتظارداریم باتمام وجود ازتیم فولادحمایت کنی و اجازه ندیدتیم فولادقربانی تصمیمات غیرورزشی بشه/فولاد مثل فرزند ماس ونمیتونیم ببینیم کسی فرزندمونو جلو چشامون قربونی کنه/دبات از شوش دانیال
بچه های اندیمشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
درود برشرف شما آقای موسوی ؛ماچشم انتظار حل مشکل تیم محبوبمان فولادیم
مذحجی از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
درود بر شرفتان ، درود بر استاندار محبوب خوزستان ، درود بر شکرخدا نماینده با جرات و درود بر هر نماینده ای یا هر مسئول خوزستانی که امروز با حمایت از این باشگاه خوزستانی خودش را هم برای مردم خوزستان و هم برای وجدان خودش به اثبات برساند و درود خاص برای خوزستان اسپورت که از اولین روز برای رفع این مشکل از هیچ چیزی دریغ نکرد و در نهایت به استاندار محترم ،نمایندگان عزیز و تمام مسئولین خوزستانی عاشق خدمت میخواهم عرض کنم که شاید جمله فدای دارید را از باب شوخی میگویند اما مطمئن باشید که اگر در رفع مشکلات باشگاه فولاد خوزستان بخصوص مشکلات مالی و سربازی گام بردارید . فدای صد در صدی دارید . آقا سید فدای داری بسم الله .
فولاد الماس جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
6
سلام به همه دوستان انشاالله که واقعیت داشته باشه بتونیم درصدی از سهام باشگاه به سپاه واگذار بشه اونوقت از همین راه میتونیم توی هزینه صرفه جویی بشه از آکادمی خودمون بازیکن بگیریم اونوقت نگران این نیستم موقعی که بازیکن آماده ثمردهی باشه از دستش بدیم دورد خدا بر هر کسی که بتونه مشکل فولاد رو حل کنه به حق علی و اولاد علی
jafar
|
Switzerland
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
8
درود بر اقای موسوی . مدتهاست که بسیاری از ما هواداران نیز به باشگاه پیشنهاد بازیکنان بومی استان مخصوصا فولاد نوین و امید فولاد و آوردن آنها به تیم اصلی را داده ایم و حتی از مربی خواسته ایم که بیشتر به جوانان اعتماد کند . درخواست ما هواداران این است که مشکلات بازیکنان سرباز فولاد در جهت بومی گرایی و جذبشان به تیم اصلی حل شود و قانونی وضع شود که فولاد نیز بتواند مانند تراکتور از بازیکن سرباز استفاده کند و در ضمن سرنوشت تیم در دست یک عده سرمایه دار غیر بومی نباشد. و من الله التوفیق .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
ممنون آقای موسوی
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
أحسنت به آقاى شكر خدا موسوى حرف دل خوزستانى ها را زدى اما در زمانى كه خيلى از تيم هاى خوزستانى سقوط كردند(فولادنوين مظلوم) افتخارى به ياد ماندنى براى استان به دست آورد.خواهش ميكنيم از حق اين باشگاه نيز دفاع كنيد.
زبیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
ضمن سلام وتشکر بابت زحمات اقای موسوی میخاستم از ایشون خواهش کنم حتما به استاندارمحترم و مدیران شرکت فولاد تاکید کنن به دلیل کمبود وقت باید همین هفته مشکل فولاده حل کنن. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
6
نباید حق وحقوق این مردم با خواهش وتمنا وفقط با حرف پیگیری بشه بلکه انتظار داریم قاطعانه حقوق از دست رفته این شهر واستانمون دفاع بشه چرا ما در شهر خودمان هم غریبیم ولی در جاهای دیگه اینگونه نیست.ما خواهان بازگشت اقای دهکردی و هیت مدیره باشگاه فولاد هستیم.فولاد محبوب قلب تمامی خوزستانیهاست از کوچک وبزرگ.
بهمن حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
با سلام خدمت سید موسوی نماینده محترم و جناب استاندار عزیز چشم و دل همه خوزستانیها بعد از خدا به شماست لطفا چراغ شادی ما خوزستانیهارو روشن نگه بدارید با رفع مشکلات تیم فولاد و یک عیدی خوب در نیمه شعبان به همه بدهید با تشکر فراوان
جمهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
6
باتشکرازاقای موسوی جمعی ازهوادران فولادقهرمان
محمدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
4
آقای موسوی ضمن تشکر از زحمات جنابعالی...فقط مشخص کنید اینا کین که تونستن سهام فولادو بخرن...یعنی آدم انقدر گردن کلفت پولدار تو مملکت امام زمان...
مرتضی فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
6
اقا سید لطفا اقای دهکردی و هیات مدیره باشگاه که استعفا دادن را به تیم برگردانید
علي
|
United States of America
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
درود بر نماينده دلسوز.
ما منتظريم.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
3
اگه حرفات درست باشه و عملی باشه سال دیگه خودم بهت رأی میدم ، لطفأ مشکل سربازا رو حل کنید که بتونن تو تیم فولاد بازی
کنن
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
باتشکر از زحمات سایت ورزش خوزستان که شاید برای اولین بار زبان گویای مردم مظلوم خوزستان شد وصدای مظلومیت مردم وباشگاه محبوب فولاد رو به گوش مسولین استان رسوند
واقا از اقای موسوی نماینده مردم اهواز تشکر میکنیم که شجاعانه وبرخلاف برخی دوستان از حقوق حقه مردم دفاع کردن به خداوندی خدا یک هفتس زندگی به کام ماتلخ شده امیدوارم خدا همهکسانی رو که برای سربلندی مردم مظلوم خوزستان تلاش میکنند عزیز وسربلند بدارد
ورزش همون سلامتیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
اما ظاهرا برا اینکه فولاد رو تبدیل کنن به تیم بدون سهمیه هر سال میخوان بازیکنای درجه دو و سه بخرن. آقای اسکوچیچ بشدت از لیست شما ناراضی هستیم .لطفا مدیریت سایت در این مورد بیشتر کار کنید .
سواري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
بعنوان يك هوادار استقلال اهواز از حمايت اقاي موسوي از تيماي خوزستان سپاسگزارم
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
5
با سلام . احقاق حقوق تیم های خوزستانی و ورزش خوزستان به نسبت درآمدهای بالای استان بایستی در کشور نهادینه شود تا دیگر تیمهای استان دغدغه های مالی نداشته باشند این خواسته تمام مردم خوزستان است . الان که از صنایع استان تنها آلودگی آن سهم مردم خوزستان است حمایت دولت و نمایندگان استان از ورزش استان و تیم پر طرفدار فولاد کوچکترین کاری است که بایستی هر چه زود تر محقق گردد . همچنین بحث بازیکنان سرباز هم باید برای تیم های خوزستانی به خصوص فولاد مورد پیگیری قرار گیرد . این خواسته ما مردم خوزستان از نمایندگان خوزستان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
فولاد خوزستان نگین درخشان فوتبال ایران
عشقم فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
3
سلام صحبهای شما به ما هوادارها امیدواری داد و بعد از یک هفته فهمیدیم که تنها نیستیم و نمایندگان استان هم پیگری میکنن. فقط باید ظرف دو سه روز آینده همه چیز مشخص بشه چون همه باشگاه ها دارن یارگیری میکنن و اگه دیر بشه دیگه بازیکنی باقی نمیمونه که فولاد بخواد بگیره
چون این کارخونه نقش عمده ای در بیماریهای عمده ای مثل سرطان داره باید بودجه ای بیشتر از پارسال به این باشگاه اختصاص داده بشه و علاوه بر این باید به مسئله سربازها هم توچه بشه و نیز یک مبلغ خاص بر تکمیل ورزشگاه اختصاص داده بشه چون اماده سازیش داره بیش از حد طول میکشه
در ضمن این باشگاه نقش عمده ای در تامین امنیت استان و علی الخصوص اهواز داره و باعث کاهش هرج و مرج میشه پس از لحاظ سیاسی هم باید این تیم بمونه و تقویت بشه
خوزستان اسپورت مچکریم بابت اطلاع رسانی تون و انشاءالله ظرف یکی دو روز اینده اخبار خوبی رو بنویسید
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
1
فقط امیدوارم این مصاحبه و اعلام نظر و حمایت بخاطر اعتراض هواداران به عدم دخالت نمایندگان و یک ژست انتخاباتی نباشه ...
ارشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
4
از آقای موسوی و آقای مقتدایی خواهش داریم آقای دهکردی را به هر شکل ممکن به فولاد برگرداند.آقای دهکردی موفقترین مدیر فوتبال لیگ برتر در سالهای اخیر است.
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
درود بر شما... امیدواریم حرفهایتان را عملی کنید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
2
اقا سید لطفا تا دیر نشده و قبل از اینکه تیم فولادو نابود کنن یک اقدامات جدی انجام بدبد
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
3
درودبر شكر خدا موسوي هميشه در دل ماهستي اگه بودجه فولاد حل بشه .
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
3
درود به تعصب سيد خودمان
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
3
شكرخدا دوست داريم .........
امین نبگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
احسنت یا سید شریف علی هذا الشجاعه ....سید شریف تحویل بگیر
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
1
شكرخدا درود درود درود .........
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
عزیزان توجه کنید سود خالص 1500میلیاد تومان
فولاد ارزش چندمیلیارد ازاین سود رونداره
حميدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
درود بر نماينده غيور اهواز
پروین سعیدی
|
United States of America
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
باسلام.بعنوان هواداری قدیمی که مبلغ اهداف ورزشی فرهنگی این باشگاه نیز هستم.....جدا از جناب اقای شریفی و همکاران ایشان کمال تعجب و تاسف را دارم.اقایان اولین شکر گذاری شما خدمت به مردمی است که روزی شما در خاک انهاست.همه کسانی که اگاه یا غیر اگاه و بخاطر مال و مقام به این استان ویژه و کلیدی ضربه میزنند جدا خیانتی بزرگ مرتکب میشوند.لطفا حق مردم خوزستان را بیشتر درک کنید و خواست به حق انها را در رایطه با اداره باشگاه توسط تیم کادان و موفق اقای دهکردی با بودجه ی مورد نیاز اجابت بفرمایید.موفق باشید.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
آقاي دهكردي وصياد واقعا موفق بودن
رسول عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
0
با سلام بنده از طرف خودم و جمعی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان از زحمات برادر عزیزمان جناب سید شکرخدا موسوی تشکر می کنیم . مثل همیشه بدون چشمداشتی فقط جهت رضایت مردم خوزستان دست بکار شد خدا قوت سید جان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
1
سود برای تهران و دود ان براى مردم خوزستان كه لابد شايسته يك تيم ورزشي هم نيستند،،،،چقدر تحقيراميز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
0
سید شکر خدا
سلام - دهکردی علی رغم حمایت شما استعفا کرد . حالا می خوای چیکار کنی
حمایت فقط با حرف نمی شود عمل باید کرد
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
سلام
با توجه به اینکه عمده سهام شرکت فولاد خوزستان در اختیار بنیاد تعاون سپاه است ، چرا اقدامی جهت نگه داشتن بازیکنان سرباز توی تیم فولاد نمیشه لطفا پیگیر این موضوع باشید تا تیمهای دیگه بدون هیچ زحمت و هزینه ای از بازیکنان جوان پرورش یافته باشگاه مفت و مجانی استفاده نکنند .
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
0
شعار و حرف فایده نداره..عمل عمــــل عمـــــــــل...
مسعود
|
United States of America
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
حالا که بخش اعظمی از شرکت مال بنیاد سپاه هست خوب میشه این مشکل رو از طریق سرلشکر محسن رضایی حل کرد
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
آقا سلام
لطفا به من بگید تراکتور از چه سالی نظامی بوده و پادگانشو نشون بدید در غیر اینصورت از آیت الله جزایری عزیز میخام این بازی تبریزیها رو تموم کنن چون در غیر این صورت استقلال اهواز هم زیر نظر لشکر ۷ ولیعصر(عج) اداره میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها