به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر

عیسی​زاده: با خرید امتیاز فولادنوین موافق نیستم

عیسی​زاده: با خرید امتیاز فولادنوین موافق نیستم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می‌گوید نظر شخصی من بر خرید امتیاز فولاد نوین نیست و بعید هم می‌دانم برای خرید این امتیاز اقدام كنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی عیسی​زاده در خصوص صحبت​هایی مبنی بر واگذاری امتیاز باشگاه فولادنوین خوزستان به یكی از تیم​های نفت آبادان یا نفت مسجدسلیمان، اظهار‌ کرد: من اصلا در جریان این صحبت​ها نیستم و كسی چیزی در این مورد به ما نگفته است. نظر شخصی من بر خرید امتیاز فولاد نوین نیست اما اگر باشگاه و سازمان بخواهد، باید اقدام شود. من در این باشگاه یك نفر هستم و افراد دیگری هم تصمیم‌گیرنده هستند. تاكنون هم بحثی در این مورد نشده است و بعید هم می​دانم كه برای خرید این امتیاز اقدام كنیم.

وی در ادامه درباره عدم صعود تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر، گفت: در فصل قبل مساله انتخاب اعضای هیات مدیره را داشتیم و سه ماه از تمام تیم​ها عقب افتادیم در حالی که در این مدت می​توانستیم بازی​های تداركاتی زیادی داشته باشیم و بازیكنان خوبی جذب كنیم كه این‌ فرصت‌ها از دست ما رفت. در حالی‌که ما دومین بازی تداركاتی‌مان را انجام می‌دادیم، تیمی مثل فولادنوین بیستمین بازی تدارکاتی‌اش را انجام می‌داد و این عدم هماهنگی تیم ما را می​رساند و این‌ها موجب شد در طول لیگ تا حدودی كم بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بیان کرد: از طرفی هم تا نیم‌فصل نتایج خوبی گرفتیم و تیم ما بازی​های بسیار خوبی انجام داد و مردم و خود فوتبالی​ها هم از عملكرد نفت آبادان راضی بودند اما متاسفانه بدشانسی​ای كه ما آوردیم این بود كه دو بازیكن شاخص​‌مان را در نیم‌فصل از دست دادیم و این دو بازیکن حتی هنوز هم به شرایط گذشته​شان برنگشته‌اند. در ادامه نیز مصدومیت​ها و محرومیت​ها گریبان تیم ما را گرفت و بازیكنان كلیدی‌مان را از دست دادیم. همچنین بازیكنان جوانی هم که در اختیار داشتیم كه با توجه به تجربه كم​شان نتوانستند به ما كمك كنند. این مسائل موجب شدند كه ما علی‌رغم شایستگی​مان نتوانیم به لیگ برتر صعود كنیم.

وی با بیان این‌كه هدف ما این است كه در فصل آینده با شرایطی بهتر كار كنیم، عنوان كرد: فصل آینده لیگ با 20 تیم دنبال خواهد شد و ما باید 38 بازی در طول این لیگ انجام دهیم. باید تیمی را ببندیم كه كم نیاورد تا اگر مصدوم یا محرومی هم داشتیم به مشكلی برنخوریم و بازیكنان جایگزین​مان بتوانند به تیم كمك كنند. در این فكر هم هستیم كه طبق نظر كادرفنی، بازیكنان مورد نظر جذب شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
7
پس شایعات حقیقت داره که میگن مدیرای باشگاه خودشون نمیخان تیم بیاد لیگ برتر؟ ظاهرا لیگ یک خیلی خوش میگذره؟
ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
4
تیم باید با مدیریت و همچنین کادر و بازیکن های قوی بصورت فوتبالی به لیگ برتر بیاد وگرنه دوباره به لیگ یک برمیگرده کما اینکه بازی های فصل گذشته نفت هم چنگی به دل نمیزد.
jafar
|
Switzerland
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
4
اگر قراره نفت ابادن امتیاز فولاد نوین را بخرد جهت موفقیت در لیگ برتر باید همه مجموعه فولاد نوین از کادر فنی و مدیریتی گرفته تا بازیکنان را در اختیار بگیرد در غیر اینصورت صرفا خرید امتیاز و امدن به لیگ برتر با یک تیم ضعیف نتیجه اش سقوط دوباره به لیگ یک است .
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
3
اصلا نفت نه پولشو داره که بخاد امتیاز نوین بخره ونه مدیران غیر بومی میزارن نفت بیاد لیگ برتر وکلا نفت آبادان هیچوقت برنامه ای برای لیگ برتر نداشته چون مدیران تهرانی کلا تیم خوزستانی قوی رو نمیخان
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
2
بازی های فصل گذشته نفت هم چنگی به دل نمیزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
2
2
آقا بذار بفروشنش به خارج استان حداقل پولش به درد فولاد بخوره.
ظاهراً تیمهای خوزستانی خودشون هم به این نتیجه رسیدن که فعلاٌ در حد لیگ برتر نیستند.
چه اصراریه یه تیم رو یه سال بیاریم لیگ برتر و بعد کلی حرص و جوش آخرش سقوط کنه دوباره؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها