به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

استاندار خوزستان: تیم نفت آبادان یک برند است

استاندار خوزستان: نفت آبادان یک برند است

خوزستان اسپورت- اعضای هیات مدیره پالایشگاه نفت آبادان ظهر امروز با استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در این دیدار که با حضور فرماندار آبادان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و موضوع حمایت از تیم صنعت نفت آبادان بحث و بررسی شد، با اشاره به خدمات شرکت نفت به جامعه آبادان گفت: در آبادان هیچ مدرسه و مرکز بهداشت و بیمارستانی نبود که نفت متولی حمایت از آن نباشد. مدیران آن زمان نفت، خدمات اجتماعی را با هدف کاهش تعارضات انجام می‌دادند. این قاعده اکنون هم صادق است، یعنی ما ورزش را به عنوان یک موضوع اجتماعی باید ببنیم.

وی نسبت به حمایت از تیم‌های ورزشی مورد علاقه مردم تاکیدکرد و افزود: پاسخ‌گویی به علاقه‌های ورزشی مردم می‌تواند زمینه‌های رضایت‌مندی، نشاط و مشارکت اجتماعی و سیاسی آنان را در جامعه فراهم سازد.

استاندار خوزستان ادامه‌داد: ما مسئول نشاط جامعه هستیم و باید درپی مشارکت بیشتر مردم باشیم. چه کسی گفته است که ما تیم‌های نفت مسجدسلیمان و آبادان را رها و تیم نفت تهران را تقویت می‌کنیم. با پشتوانه حقیقی حتی نفت قائم شهر بر تیم نفت تهران مقدم است. همه تیم‌ها باید حمایت شوند.

مقتدایی گفت: تیم نفت آبادان برای خوزستانی‌ها یک برند است. این تیم از هر حیث یک تیم حرفه‌ای است. نباید هیات مدیره آن، غیرحرفه‌ای عمل کند. آیا درست است که چیزی که داریم تضعیف شود؟! این تیم را باید تقویت و حمایت کرد.

استاندار خوزستان از هیات مدیره پالایشگاه آبادان خواست که با جدیت هرچه تمام‌تر از تیم صنعت نفت آبادان حمایت کند زیرا این تیم حلقه اتصال وزارت نفت با بدنه جامعه است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
2
به تمام احترامي براي هوادران نفت قائلم ولي نفت مال ليگ برتر نيست وزنگ تفريح ميشه براي تيم هاخواهشن مسئولين نفت عوض كنن و امثال اقاي دهكردي بزارن درضمن ابادان اينقدر بازيكن داره كه نيازي نيست از شهرهاي ديگه بياره الان نفت مال ليگ برتري نيست موسوي شادگان
دریس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
2
با تشکر از اقای مقتدایی عزیز اگه میخاید تیم نفت جون تازه ای بگیره به مسئولان باشگاه نفت دستور بدید که دلالای سودجو رو از اطراف تیم دور کنند.همه ابادان میدونن که یه دلال بیسواد اطراف این تیم هست که سالیانه پول خیلی زیادی به جیب میزنه و نمیزاره تیم بیاد لیگ برتر چون تو لیگ یک نظارت کمتره و راحتتر میتونه به اهدافش برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
1
یکی از آرمهای که خوزستان را با آن میشناسند آرم قدیمی صنعت است خواهشا آقای مهندس مقتدائی جایگاه واقعی نفت آبادان در لیگ برتر است او را به جایگاهش برسانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
2
اگر درجايگاهش هست خودش بااقتدار به ليگ برتر ميرفت نه باهزاربدبختي راهي ليگ برتر ميشود موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها