به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

مدیرعامل فولاد در شورای شهر

سیف الله دهکردی مهمان ویژه جلسه امروز شورای شهر اهواز است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان دقایقی قبل راهی شورای شهر اهواز شد تا در جلسه این شورا حاضر شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی جریان سازی اخیر علیه باشگاه فولاد خوزستان و دلخوری خیل عظیم دوستداران این تیم از عوامل جوسازی ها، اعضای شورای شهر از مدیرعامل باشگاه فولاد دعوت به عمل آوردند تا با حضور در کمیسیون ورزش این شورا نسبت به مسائل جاری باشگاه تحت مدیریت خود مذاکرات لازم را انجام دهد.

سیف الله دهکردی با احترام گذاشتن به رئیس شورای شهر اهواز و تهیه گزارشی مفصل از عملکرد باشگاه فولاد در سال های اخیر، به ساختمان این شورا رفته است تا این گزارش را به اطلاع اعضای شورا برساند.

هواداران فولاد در روزهای گذشته از طرق مختلف نسبت به برخی جریان سازی های هدفمند علیه نماینده شایسته فوتبال خوزستان اعتراض کرده بودند و همین امر باعث شد تا غلامعلی سعادت نیا رئیس شورای شهر اهواز برای دلجویی از مردم این شهر، از باشگاه فولاد حمایت کند.

در این میان، چند سئوال از سوی هواداران فولاد خوزستان مطرح شده است. اول اینکه، در حالی که اولویت های شهری کلان شهر اهواز و مشکلات جاری شهر برطرف نشده است، ورود برخی از اعضای شورای شهر به مسائل فوتبال ایران و مانور رسانه ای آن ها چه دردی از اهواز درمان می کند؟ و دوم اینکه، اعضای شورای شهر چرا از خود نمی پرسند دلیل حذف تیم شهرداری اهواز قهرمان سال گذشته مسابقات کلانشهرهای ایران، در مراحل ابتدایی مسابقات امسال، چه بوده و چه کسی پاسخگوی آن است؟!


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها