به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

جواب منفی دادگاه به شکایت سروش رفیعی

خبر بد برای هواداران فولاد خوزستان، پذیرفته نشدن شکایت سروش رفیعی در دیوان عدالت اداری است.
شکایت سروش رفیعی بازیکن فولاد خوزستان از سازمان نظام وظیفه عمومی به دلیل ابطال کارت معافیت، در شعبه دیوان عدالت اداری رد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، سروش رفیعی در واکنش به ابطال کارت معافیتش از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و خواستار ابطال تصمیم این سازمان و صدور دستور موقت شده بود.

براین اساس دیوان عدالت اداری به دلیل ادعای رفیعی مبنی برداشتن معافیت کفالت پدرش با درخواست صدور درخواست موقت وی موافقت کرد و قرار بود که رفیعی با ارائه این دستور به سازمان لیگ موقتا مشغول بازی شود.

با توجه به صدور دستور موقت شعبه دیوان عدالت اداری طبق قانون پرونده را خارج ازنوبت رسیدگی ماهیتی کرد و در نهایت رای به رد شکایت شاکی (سروش رفعیی) داد.

با این رای دیوان عدالت اداری ابطال کارت معافیت وی تایید شده و او نمی تواند طبق نامه سازمان نظام وظیفه و سازمان لیگ به دلیل مشمول بودن بازی کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادقهرمان ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
3
خوزستان اسپورت میخواستم بدونم این حکم قطعیه یعنی با این حکم سرباز شدن سروش حتمیه یا اینکه قطعیت این موضوع پس از پایان بررسی های مدارک سروش در سازمان نظام وظیفه صورت میگیره؟یعنی احتمالش هست که سازمان پس ازبررسی اعلام کنه که سروش مشکلی برای ادامه فعالیت نداره؟لطفا درصورت امکان اطلاع دهید.باتشکر
مدیر پایگاه با سلام
این رأی از سوی دیوان عدالت اداری در خصوص پرونده شکایت سروش رفیعی از سازمان وظیفه عمومی صادر شده است.
سازمان وظیفه می تواند با تأیید مدارک ارائه شده سروش رفیعی، به این بازیکن مجوز بازی بدهد اما با توجه به اینکه وکیل این بازیکن از سازمان وظیفه به دیوان عدالت اداری شکایت کرده بود، بسیار بعید است که سازمان وظیفه چنین تصمیمی بگیرد.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
2
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در خصوص شکایت سروش گفته که این رای شعبه بدوی و ظرف بیست روز از زمان ابلاغ حکم قابل تجدید نظر هست.
لطفا اگر امکان داره جواب بدین ، این یعنی اینکه ممکنه رای از طرف دیوان عدالت اداری تغییر کنه؟
و اگر مدارکی که سروش ارائه میده مورد تائید باشه باز هم به خاطر شکایت وکیلش مجوز بازی بهش نمیدن؟چرا نظام وظیفه مدارکی رو که قبلا خودش تایید کرده الان قبول نمیکنه؟
مدیر پایگاه با سلام
خبر نقل شده در بالا عیناً به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی است و خبر مورد نظر شما نیز تکمیل کننده خبر ایرنا است که آن را هم در خوزستان اسپورت منتشر کردیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها