به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۴

تیم فولاد خوزستان در راه اسپانیا

فولاد آسیایی آماده مصاف با حریفان اروپایی می شود.
با پیگیری چند روزه مسئولان باشگاه فولاد خوزستان و دراگان اسکوچیچ، سفر تیم فوتبال فولاد خوزستان به کشور اسپانیا در صورت صدور ویزا قطعی می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز جمعه شانزدهم ژانویه 2015 (بیست و ششم دی ماه 93) عازم کشور اسپانیا خواهد شد تا ضمن برپایی اردوی 10 روزه در این کشور اروپایی، در یک تورنمنت چهارجانبه حضور پیدا کند. تیم های فولاد خوزستان و آسته آوا بخارست رومانی، دو تیمی هستند که حضورشان در تورنمنت چهارجانبه کشور اسپانیا قطعی شده و سومین تیم مهمان نیز از کشور لهستان دعوت شده است. ضمن اینکه تیم چهارم احتمالاً لودو گورتس بلغارستان خواهد بود.

آژانس ورزشی برگزار کننده این تورنمنت چهار جانبه، طی ساعات گذشته خبر قطعی شدن برگزاری مسابقات مذکور را به دراگان اسکوچیچ و باشگاه فولاد خوزستان اطلاع داد تا فولادی ها از هم اکنون به فکر فراهم نمودن مقدمات سفر 10 روزه به اسپانیا و دریافت ویزا از سفارت آن کشور باشند.

سفر فولادی ها به اسپانیا، همزمان با حضور تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا خواهد بود و اسکوچیچ این فرصت را خواهد داشت تا در صورت جذب بازیکنان جدید در نیم فصل، آن ها را در اردوی اسپانیا با نفرات فعلی اش هماهنگ کند.

کاروان فولاد خوزستان طبق برنامه تنظیم شده، روز جمعه شانزدهم ژانویه 2015 (بیست و ششم دی 93) ایران را ترک خواهد کرد و روز دوشنبه بیست و ششم ژانویه 2015 (ششم بهمن ماه 93) به کشور بازمی گردد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها