به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

نوار پیروزی های فولاد کامل شد

داریوش هرمزی و بازیکنانش با پیروزی در کرمان نوار موفقیت تیم های فولادی در چند روز اخیر را کامل کردند.
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های ایران در شهرهای مختلف به انجام رسید و شش گل در پنج مسابقه از خط دروازه ها عبور کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، شکست تیم صدرنشین نفت اهواز در سرمای تبریز مقابل امیدهای تراکتورسازی از مهم ترین حوادث این هفته بود اما برتری دو بر صفر تیم نفت آبادان مقابل ملوان انزلی، باخت تیم همنام اهوازی را جبران کرد. طلایی پوشان آبادان با این پیروزی خانگی که در ورزشگاه پیروز به دست آمد، به رده چهارم جدول صعود کردند.

در کنار شکست خانگی فجرسپاسی شیراز و توقف کارون اهواز در این شهر، بهترین نتیجه این هفته را امیدهای فولاد خوزستان کسب کردند. دارنده عنوان سوم سال گذشته که در این فصل به دلیل تغییر شرایط سنی بازیکنان دچار تغییرات زیادی شده، امروز در کرمان به مصاف تیم سوم جدول رفت و با سه امتیاز حساس از میدان خارج شد تا این هفته برای باشگاه فولاد هفته ای همراه با پیروزی در تمامی رده های سنی باشد.

امیدهای فولاد در نیمه اول ابتدا با ضربه سر حامد ممبینی دروازه مس کرمان را روی پاشنه چرخاندند و در ادامه این نیمه با دوندگی زیاد خصوصاً در خط میانی و حمله که مانع از بازیسازی یاران حریف می شدند، از گل زده محافظت کردند. در نیمه دوم تیم مس کرمان برای جبران گل خورده پیش کشید اما داریوش هرمزی تغییراتی در تیمش به وجود آورد و با اضافه کردن رضا بهمئی، محمود مطلق زاده و سجاد عبدوئی، استفاده از ضدحملات را در دستور کار فولادی ها قرار داد که چند فرصت گلزنی نیز روی همین ضدحملات ایجاد شد اما به هدف ننشست. دروازه بان و خط دفاعی فولاد نیز روز خوبی را سپری کردند تا قرمزهای جنوب با پیروزی از میدان مس خارج شوند.

ضمن اینکه می توانید جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر امیدها را در صفحه جداول این سایت مشاهده کنید، نتایج کامل هفته پنجم این مسابقات و ترکیب تیم فولاد خوزستان در بازی امروز را در زیر می بینید.

مس کرمان 0 - فولاد خوزستان 1
نفت آبادان 2 - ملوان انزلی 0
تراکتورسازی 2 - نفت اهواز 0
کارون اهواز 0 - مس رفسنجان 0
فجرسپاسی شیراز 0 - سپاهان اصفهان 1

نوار پیروزی های فولاد کامل شد

ترکیب تیم امیدهای فولاد خوزستان: سیدبهنام موسوی، ساسان جعفری، مصطفی کیانی، حمزه پورموسوی، فریدون زبیدانی، رضا ایار، مصطفی قنبری (60- محمود مطلق زاده)، حامد ممبینی، حمزه خذیراوی (61- رضا بهمئی)، علی مکوندی (70- سجاد عبدوئی) و سیداصلان حسینی.
مربیان: داریوش هرمزی و علی اسکندری
سرپرست: کورش حیدری



برچسب ها: لیگ برتر امیدها
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها