به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

دلیل اصلی استعفای مدیران فولاد خوزستان

دلیل اصلی استعفای مدیران فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- مصاحبه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص استعفای مدیران باشگاه فولاد خوزستان حاوی نکته ای مهم و کلیدی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرامرز کیانی‌زاده بعد از ظهر امروز در خصوص استعفای مدیران باشگاه فولاد مصاحبه ای انجام داده که مصاحبه وی حاوی نکته ای مهم و کلیدی است که در واقع دلیل اصلی مشکل ایجاد شده در باشگاه فولاد را نمایان می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص اعتراض اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد به پرداخت نشدن بودجه مصوب این باشگاه می گوید: «ما هنوز اول سال هستیم و ابتدای سال هیچ دستگاهی بودجه نگرفته است. بودجه را تصویب می‌کنند تا کار با برنامه‌ریزی انجام شود و بعد از گذشت زمان این بودجه واریز می‌شود. از این صحبت‌ها تعجب می‌کنم. در جلسه دو هفته پیش هم اصلاً نارضایتی وجود نداشت و اعضای هیئت مدیره باشگاه رضایت کامل داشتند.»

نکته مهم و کلیدی این اتفاقات همین جاست. باشگاه فولاد خوزستان در آستانه فصل نقل و انتقالات نیاز فوری به پول دارد. این باشگاه هنوز بودجه سال قبل را به شکل کامل دریافت نکرده و نتوانسته مبالغ قراردادهای بازیکنان ایرانی فولاد در لیگ چهاردهم را پرداخت کند تا قراردادهایشان را تمدید نمایند. از طرفی هم باشگاه فولاد برای جذب بازیکنان جدید نیاز به نقدینگی دارد تا بتواند قسط اول قراردادهای بازیکنان جذب شده را بپردازد.

در کنار بازیکنان ایرانی، مشکل بزرگ دیگری هم وجود دارد که مربوط به سه مربی و سه بازیکن خارجی فولاد خوزستان است. گرچه این افراد به مانند بازیکنان ایرانی تیم فولاد مطالبات معوقه ندارند و میزان دریافتی آنان متفاوت با اعضای ایرانی باشگاه بوده است، ولی برای تمدید قرارداد این شش عضو خارجی هم باید بخشی از مبالغ قراردادهای جدید آنان را پرداخت کرد.

در واقع منشأ اختلاف بین اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان و مالکان کارخانه فولاد اهواز تأخیرهای بسیار زیاد در پرداخت بودجه مصوب باشگاه فولاد از نیمه دوم سال 92 تاکنون است. سیف الله دهکردی و همکارانش حدود یک سال و نیم مشکلات مالی و تأخیر در پرداختی اعضای باشگاه فولاد را مدیریت کردند و اجازه ندادند لطمه ای به تیم فولاد وارد شود ولی اکنون شرایط ویژه ای پیش روی باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته است.

بخشی از بودجه سال گذشته هنوز پرداخت نشده و برای سال جدید هم فعلاً قرار نیست پولی به حساب باشگاه فولاد خوزستان واریز شود. این مشکل بزرگ باعث می شود دست مدیران باشگاه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات بسته باشد و آن ها ناچار شوند از سمت خود استعفاء کنند.

هواداران فولاد خوزستان در این شرایط حساس امیدوار به مساعدت عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان و سایر مدیران ارشد اجرایی استان داشته و اعتقاد دارند قرار نیست از کارخانه فولاد اهواز فقط مواد آلاینده آن سهم مردم خوزستان شود.

هزینه کردن بخش بسیار کوچکی از درآمد کارخانه فولاد در ورزش حرفه ای و باشگاه فولاد خوزستان، حقی است که خوزستانی ها از مالکان غیرخوزستانی کارخانه فولاد مطالبه می کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
11
بخدا اگه نياز باشه تو گرماي 70درجه ميريم جلوي كارخونه اعتراض مي كنيم
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
1
5
در مورد مشکل پیش امده برای فولاد چند احتمال وجود دارد احتمال ساده تر همان چیزی است که در ظاهر مشاهده می شود یعنی مالکان فولاد به دلایل اقتصادی یا شخصی تمایلی به هزینه کردن در ورزش قهرمانی ندارند اینکه این موضوع تا چه اندازه در حیطه ی اختیار این مدیران است و ایا قانون و منطق و عرف و حساسیتهای اجتماعی و..... این اجازه را به اقایان می دهد و اصولا چه افرادی بدون در نظر گرفتن حساسیتها با واگذاری یک شرکت بومی به افرادی غیر علاقه مند به استان و ورزش ان باعث به وجود امدن این وضع شده اند بحثی جداگانه و مفصل را می طلبد اما احتمال دیگر ان است که این مدیران از خانواده ی صنعت و تجارت باشند و یا حداقل با مدیران صنعتی ارتباطاتی داشته باشند و به همین دلیل با مدیران فعلی باشگاه و در راس انها اقای دهکردی که یک مدیر ورزشی است دارای روابط حسنه ای نیستند و ترجیح می دهند فردی از سنخ خودشان و یا حتی از مدیران پیشین باشگاه در راس امور قرار گیرد و با کارشکنی در تامین منابع مالی مدیریت فعلی را وادار به کنار گیری کنند در صورت درست بودن این فرض باید شاهد تغییرات گسترده در ارکان باشگاه باشیم البته احتمالات دیگری هم وجود دارد که در زمان مقتضی به انها خواهم پرداخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
2
شاید هم یکی از دلایل ، بخاطر اظهارات سردار باران چشمه باشه
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
2
خوب کارشون رو بلدن یه فصل سر بازی یه فصل بودجه یه فصل......
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
2
باسلام ، تعریف یک باشگاه حرفه ای در تمام جهان ترکیب فعالیت اقتصادی و ورزشی است با نگاهی چند ساله بر روی باشگاه فولاد خوزستان نشانه این است که عملکرد مدیران شایسته این باشگاه به ویژه در تولید وپروش بازیکنان - شرکت در مسابقات لیگ وقرمانی های بدست آمده باعث ایجاد یک شور هیجان اجتماعی در فوتبال خوزستان شد فکر می کنم خارج از هر گونه جهت گیری با خط کش انصاف عملکرد این مدیران بررسی کنیم وبدانیم چه اتفاقی افتاده که کاسه صبر ایشان بر مسئولیت ایشان سرریز شده است.سابق مدیریتی این افراد را در حرفه های تخصصی اشان به اندازه تجربه یک سازمان بزرگ است، وشایسته است با برخورد مناسب انگیزه ای مناسب در اختیار مدیران صنعت فوتبال خوزستان باشیم، باشگاه فولاد خوزستان دیگر متعلق به فولاد خوزستان - کشور - آسیا و... نیست این تیم به نمادی قابل افتخار برای خوزستانی های جهان تبدیل شده است.
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
2
باسلام میطلبدحضوریکپارچه جوانان ورزش دوست امروز درورزشگاه غدیر اول بخاطرحمایت ازاستقلال که سهمیه لیگ برتری ما اینجا بماند دوم حمایت ازفولاد ودرخواست ازمدیران ورزشی استانی وکشوری ومخصوصااستاندارمحبوب که رفع مشکلات مالی و...ازفولادمردمی و همیشه قهرمان نمایند ..هوادارفولاد خوزستان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها