به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

صحبت‌های مهم سعداوی درباره فولاد چیست؟

صحبت‌های مهم سعداوی درباره فولاد چیست؟

خوزستان اسپورت- سکوت خبری مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان طی روزهای آینده شکسته خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از جدایی نعیم سعداوی از تیم فولاد خوزستان حرف و حدیث های متفاوتی در خصوص دلیل اختلاف این ملی پوش اسبق فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ پیش آمد اما سعداوی اعلام کرد با توجه به اهمیت مسابقات فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ترجیح می دهد سکوت کند تا به تیم فولاد ضربه ای وارد نشود.

در عین حال، مربی پیشین تیم فولاد امروز در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر درباره دلایل جدایی‌اش از باشگاه فولاد در میانه‌‌های فصل، گفته است: من صحبت‌های مفصلی درباره فولاد دارم که تا چند روز دیگر در این خصوص حرف خواهم زد.

صحبت‌های سعداوی در روزهای که تیم فولاد خوزستان تعطیلات تابستانی را سپری می کند و درگیر تمرینات و مسابقات رسمی نیست، می تواند ابهامات پیش آمده برای هواداران فولاد را روشن کند.

سعداوی به عنوان فردی که از سال های ابتدایی تأسیس باشگاه فولاد خوزستان به عنوان بازیکن و مربی در این باشگاه فعالیت داشته، به درستی در میانه های فصل سکوت کرد تا تیم فولاد در آرامش به کارش ادامه دهد. گرچه در آن مقطع اتهامات نادرستی نیز از سوی برخی از مرکزنشینان به سعداوی وارد شد و آن ها سعی کردند نتایج ضعیف فولاد را به سعداوی ربط دهند اما این مربی به احترام باشگاه فولاد و هوادارانش سکوت کرد.

شفاف سازی سعداوی در این ایام می تواند به اصلاح اشتباهات موجود در تیم فولاد کمک کند و این تیم در فضای بهتری وارد مسابقات فصل آینده شود. این البته به شرطی است که به سعداوی اجازه صحبت بدهند و باز هم کار به پادرمیانی ریش سفیدان کشیده نشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
8
من با این حرف موافقم که بهتره اشتباها الان گفته بشه تا برطرف بشن و اگه کسی خطایی کرده باهاش برخورد کنن.اگه اینکارو انجام ندن دوباره سال جدید وسط بازیا دعوا و درگیری شروع میشه و داستانایی مثل ایمان موسوی و ممد قاضی ایجاد میشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
7
بهترین کار شفاف سازیه هم اقا نعیم باید حرفاش رو بزنه و هم هوادار حق داره از حقایق با خبر بشه به هر حال اقای سعداوی از چهره های بزرگ باشگاه فولاد هستن و کم برای فولاد زحمت نکشیدن من به عنوان یه هوادار از خویشتن داری ایشون و ایجاد نکردن حاشیه برای تیم در حین مسابقات تشکر می کنم این رفتار بزرگ منشانه ی ایشون از دید هواداران فولاد دور نخواهد ماند
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
5
فقط برای تیم حاشیه درست نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
5
من بعنوان یک هوادار خوزستانی غیر از این هم از نعیم آقا انتظار نداشتم اگر در آن موقع که فولاد شدیدا مورد تهاجم قرار گرفته بود نعیم آقا هم سکوتش را میشکند و با حرفهایش تیم را بیشتر مشکل دار میکرد همه به عشق او به باشگاه شک میکردند ولی او با سکوتش ثابت کرد که خوزستانی فولاد الاصل است الان هم با اینکه خیلی در حق او ظلم شد ولی انتظار داریم خودش را جزء خانواده فولاد بداند و راهنما کننده باشد
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
0
1
آقای سعداوی عزیز فکرنمیکنید بهتره صحبتهایی که لازم میدونید گفته بشه رو زودتر مطرح کنید تا همه ابهامات روشن بشه . وگذشت زمان بیشتر ، باعث لوث شدن قضایا نشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها