به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دلیل عدم انجام بازی استقلال در استادیوم تختی

دلیل عدم انجام بازی استقلال در استادیوم تختی

خوزستان اسپورت- دلیل عدم انجام دیدار تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان در استادیوم تختی اهواز اعلام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تعدادی از فوتبالدوستان خوزستانی طی روزهای گذشته خواستار انجام دیدار تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان در استادیوم تختی اهواز شده بودند، چرا که این استادیوم در مرکز شهر قرار داشته و حضور در آن برای تماشاگران راحت تر از حضور در استادیوم غدیر است.

فاضل بختیاری مدیرعامل استقلال خوزستان در این رابطه به خوزستان اسپورت گفت: هر باشگاه باید در ابتدای فصل دو استادیوم را به عنوان محل انجام دیدارهای خانگی به سازمان لیگ معرفی کند و تنها در صورتی می تواند تقاضای انجام مسابقه در استادیوم دوم را داشته باشد که استادیوم اول معرفی شده از سوی آن باشگاه دچار یکی از اشکالات و ایرادات مشخص شده در آئین نامه برگزاری مسابقات باشد.

بختیاری ادامه داد: با توجه به اینکه استادیوم 50 هزار نفری اهواز در حال حاضر دارای اشکال و ایراد اساسی نمی باشد، طبیعی است که سازمان لیگ با درخواست باشگاه استقلال خوزستان برای انجام مسابقه در استادیوم تختی موافقت نمی کند.

مدیرعامل استقلال افزود: برای رفاه حال تماشاگران خوزستانی تماشای دیدار عصر روز دوشنبه بین استقلال خوزستان و مس کرمان را رایگان اعلام کردیم و امیدواریم که مسئولان اجرایی شهر اهواز ترتیبی اتخاذ نمایند تا چند دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب تماشاگران از نقاط مختلف شهر به استادیوم 50 هزار نفری در نظر گرفته شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
4
از اقای بختیاری تقاضا دارم با مسئولان اتوبوسرانی هماهنگ کنن واسه بازی دوشنبه چند تا اتوبوس بذارن واسه تماشاگرا. لطفا اگه اینکار انجام شد اطلاع رسانی کنید تا بتونیم برنامه ریزی کنیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
1
انشالا مس رو میبریم و تو لیگ میمونیم فقط امیدوارم با برنامه ریزی بهتری اماده بشیم واسه سال دیگه که رتبه خوبی بیاریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها