به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

بختیاری: روحیه آمپول ندارد که به بازیکنان تزریق کنیم

بختیاری: روحیه آمپول ندارد که به بازیکنان تزریق کنیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: به صحبت‌هایی که در مورد مس کرمان و تیم‌های دیگر می‌شود توجه نمی‌کنیم و می‌دانیم اگر تخلفی از سوی تیمی صورت بگیرد مسئولان همه چیز را رصد می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فاضل بختیاری در مورد شرایط استقلال خوزستان و دیدار حساس این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ برتر مقابل مس کرمان گفت: کدام مسابقه در فصل جاری حساس نبوده  اگر در همان دیدارهایی که همه فکر می‌کنند حساس نبوده پیروز می‌شدیم اکنون کارمان به اینجا نمی‌رسید.

وی افزود: صد در صد به بقا در لیگ برتر امیدواریم و به احتمال فراوان حریفمان هم همان نظر را دارد. باید منتظر دو بازی رفت و برگشت باشیم تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

مدیرعامل استقلال خوزستان در رابطه با تمهیداتشان برای کسب پیروزی در دیدار پلی‌آف اظهار داشت: همان روال سابق را دنبال می‌کنیم. کار روحی آمپول نیست که با تزریق به بازیکنان که بتوانیم تیم را از لحاظ روحی بالا ببریم. اگر باشگاه در جایی کم بگذارد این مسئله تیم را از لحاظ تمرکزی دچار مشکل می‌کند اما ما فکر می‌کنیم بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. البته اتفاقات قابل پیش‌بینی نیست. روز گذشته پرسپولیس با الهلال عربستان دیدار کرد. صمیمانه از پیروزی پرسپولیس مقابل الهلال خوشحال شدیم. هرچقدر هم که بخواهیم فوتبال را از سیاست جدا کنیم گاهی مسائل سیاسی وارد ورزش می‌شود. پیروزی دیروز پرسپولیس با گل به خودی الهلالی‌ها شیرینی دو چندانی پیدا کرد. به این موضوع اشاره کردم تا بگویم اتفاقات هم در فوتبال تاثیرگذار است و دیروز این مسئله را دیدیم.

بختیاری در مورد اینکه صعود مس کرمان به مرحله پلی‌آف با حرف و حدیث‌هایی همراه بوده و آیا به خاطر این مسئله نگران نیستند تصریح کرد: به هیچ وجه به این مسائل ورود نمی‌کنیم. دو سال در لیگ دسته اول حضور داشتیم و دو سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنیم. از تمامی مسائل آگاهی داریم و می‌دانیم مسئولان مربوطه به دقت تمامی موضوعات را رصد می‌کنند و اگر تخلفی اتفاق بیفتد با آن برخورد می‌کنند. همه تیم‌ها دوست دارند به لیگ برتر بیایند و تدارکات لازم را در نظر می‌گیرند. لیگ برتر بالاترین سطح فوتبال است و شما شک نکنید که مسئولان به طور کامل همه چیز را زیر نظر دارند و در 4 دوره حضورمان در فوتبال دیدیم با مسائل مختلف با قاطعیت برخورد می‌شود. این صحبت‌ها روی تیم ما اثری ندارد و فقط تمرکزمان به مسائل فنی است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
1
بهترين مدير فوتبال اقاي بختياري ، پشت يه مربي خوب و خوزستاني موند... ايشالا امسال تيم جز ٨ تاست
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
2
سلام باز حرفهای تکراری؟ آره مهدی جان آفرین به همه کادر استقلال خوزستان که حالا اینجاس با این همه امکانانات.راستی بودجه راه آهن چقدر بود؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها