به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

شهرداری ماهشهر در یک قدمی لیگ 2

شهرداری ماهشهر در یک قدمی لیگ 2

خوزستان اسپورت- هفته بیستم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور بعد از ظهر امروز برگزار شد و تیم شهرداری ماهشهر به یک قدمی لیگ دسته دوم رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت، در بازی های هفته بیستم لیگ دسته سوم، تیم فرهنگ رامهرمز با متوقف کردن برق شیراز به تیم شهرداری ماهشهر کمک کرد تا فاصله اش با تیم ریشه دار فوتبال شیراز را به چهار امتیاز برساند و در آستانه صعود به لیگ 2 قرار بگیرد.

در این هفته، دیدار تیم های فرهنگ رامهرمز و برق شیراز به تساوی 2 بر 2 انجامید و بازی تیم های شاهین بوشهر و نفتون مسجدسلیمان در بوشهر یک بر یک مساوی شد.

در این هفته همچنین قرار بود که شهرداری ماهشهر به مصاف میناب طیور هرمزگان برود که با توجه به عدم حضور تیم مهمان در ماهشهر، نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود شهرداری اعلام شد.

در پایان هفته بیستم لیگ دسته سوم، تیم های آرمان کارا شیراز با 43 امتیاز، شهرداری ماهشهر با 37 امتیاز و برق شیراز با 33 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول رده بندی منطقه جنوب قرار گرفته اند و با توجه به اینکه فقط دو هفته به پایان این مسابقات باقی مانده است، تیم شهرداری از شانس بالایی برای صعود به عنوان تیم دوم برخوردار است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها