به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

خداداد عزیزی: با دعوا صعود کردیم

خداداد عزیزی: با دعوا صعود کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز پس از حذف استقلال اهواز و باقی ماندن در لیگ دسته اول گفت: صعودمان با دعوا بود نه کار فنی و استقلالی ها خودشان باعث شکست شان شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، خداداد عزیزی پس از دیدار تیمش برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستیم به هدفمان برسیم و در لیگ بمانیم اما از اتفاقات این بازی بسیار متعجب هستم. در این بازی بازیکن مان را با سنگ زدند و یک تماشاگر هم وسط بازی به زمین آمد و با مشت به بازیکن مان ضربه زد.

وی ادامه داد: امروز چیزهای بسیار جالبی را دیدم. به ناظر بازی گفتم که دارند بازیکن مان را می زنند اما او گفت که به ما ربطی ندارد و وظیفه یگان ویژه است که این مشکل را حل کند. جنگ و دعوا در این بازی عجیب و غریب بود و توقع هم دارند که ما از خودمان دفاع نکنیم. اگر کسی به شما صدمه ای وارد کند باید از خودتان دفاع کنید. قرار نیست بازیکن ما را بزنند و ما سکوت کنیم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان این که ما امروز با دعوا از این بازی پیروز بیرون آمدیم، عنوان کرد: صعودمان با دعوا بود نه کار فنی و استقلالی ها خودشان باعث شکست شان شدند. امروز بیشتر از بحث فنی، حاشیه بر بازی حاکم بود.

وی در پایان درباره 20 تیمی شدن لیگ دسته یک از فصل آینده، گفت: صدر درصد با این کار مخالفم. تیم ها نمی توانند بیایند و 38 بازی انجام بدهند چرا که از همه نظر در توان یک باشگاه دسته یکی نیست. امسال دو گروه 12 تیمی داشتیم و اتکا گرگان نتوانست بازی هایش را ادامه دهد حالا چگونه هر تیم می تواند 38 بازی انجام دهد؟ کاملا با این تصمیم مخالفم اما اگر این 20 تیم در دو گروه 10 تیمی بازی کنند، می توانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها