به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 15
کد خبر: ۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

بوحمدان: مدیران به تیم نفت شخصیت ندادند

بوحمدان: مدیران به تیم نفت شخصیت ندادند

خوزستان اسپورت- كاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که خیلی‌ها نمی‌خواستند نفت در لیگ برتر بماند، گفت: بازیكنان تیم ما خیلی تلاش كردند ولی خیلی​ها به مجموعه تیمی ما كمك نکردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید بوحمدان اظهار كرد: دلایل بسیاری باعث سقوط تیم ما شد؛ مهم‌ترین دلایل هم بی​توجهی مسوولان، بد بسته شدن تیم و بدون برنامه وارد لیگ شدن بود. صحبت های بوجمدان را مرور کنید.

خیلی​ها نمی​خواستند نفت بماند
وی با بیان این‌كه خیلی​ها دوست داشتند كه این تیم سقوط كند، گفت: بازیكنان تیم ما خیلی تلاش كردند ولی خیلی​ها نمی​خواستند تیم بماند و به مجموعه تیمی ما كمك نمی​كردند و فقط 25 بازیكن تیم و خود آقای مكوندی تلاش می​كردند. ما خیلی از مسابقات را بسیار خوب و با جان و دل بازی می​كردیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتایج لازم را به دست آوریم و در نهایت هم سقوط كردیم.

50 درصد از قراردادمان را دریافت نكرده‌ایم
بازیكن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما از نظر مدیریتی خیلی مشكل داشت و البته مشكل مالی هم بود كه اگر در مورد آن صحبت نكنیم، بهتر است. ما هنوز 50 درصد از قراردادمان را دریافت نكرده​ایم و اكنون نمی​دانیم طرف حساب ما چه كسی است.

بیماری روحی گرفته​ام
وی با اشاره به سرنوشت تیمش، عنوان كرد: من واقعا بیماری روحی گرفته​ام و از این اتفاق بسیار افسرده هستم و نمی​دانم چه بگویم. امیدوارم حداقل كسی به داد ما برسد. آبروی ما در خطر بود و با سقوط تیم، همه ما را به چشم بد نگاه می​كنند و این سقوط در كارنامه ما ثبت شد. ما تمام تلاش​مان را كردیم كه به این صورت نشود ولی بی​توجهی مسوولان و مدیریت ضعیف تیم، باعث سقوط​‌مان شد.

یك روز هم آرامش نداشتیم
بوحمدان گفت: ما از نظر مدیریتی و مالی مشكل داشتیم و یك روز هم آرامش نداشتیم. ما خیلی خوب بازی می​كردیم ولی زمانی كه سوت پایان زده می​شد، تیم ما باخته زمین را ترك می​كرد. همه به ما به عنوان یک تیم سقوط كرده نگاه می​كردند و از همان ابتدا همه می​گفتند كه تیم ما از گزینه‌های سقوط است.

مدیران به تیم ما شخصیت ندادند
وی با بیان این‌که مدیران به تیم ما شخصیت ندادند، ادامه داد: ما با حواشی بسیاری دست و پنجه نرم می‌كردیم و مشكلات بسیاری در شهر مسجدسلیمان داشتیم. امكانات ما در این شهرستان واقعا در حد لیگ دسته دو هم نبود. برخی می​گفتند كه ما امكانات خوبی داشتیم، در حالی که هیچ وقت به این صورت نبود. ما در شهری زندگی می​كردیم كه واقعا زندگی كردن در آن جا خیلی سخت است. مسجدسلیمان مردم خیلی خوبی دارد و تماشاگران ما بسیار خوب بودند ولی متاسفانه ما یك روز هم آرامش نداشتیم و این از دیگر دلایل سقوط تیم بود.

لیگ چهاردهم كیفیت خوبی نداشت
این بازیكن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره سطح لیگ چهاردهم، گفت: لیگ چهاردهم كیفیت خیلی خوبی نداشت و همه به دنبال نتیجه بودند و به دنبال فوتبال زیبا نبودند و اگر به این صورت پیش رود به نظرم فوتبال ایران نمی​تواند پیشرفت كند.

روی كار آمدن مربیان جوان، نقطه قوت لیگ بود
وی بیان كرد: لیگ چهاردهم نقاط قوت بسیاری هم داشت که ازجمله آن می​توان به روی كار آمدن مربیان جوان و خیلی خوب مانند گل​محمدی و منصوریان اشاره كرد. به نظر من این مربیان آینده خوبی دارند و این برای فوتبال كشورمان بسیار خوب است. امیدوارم به بازیكنان جوان هم بیشتر میدان داده شود تا آن‌ها هم به فوتبال ایران کمک كنند. به نظر من مانند همیشه، داوری و برنامه​ریزی نادرست هم از نقاط ضعف لیگ بود.
بوحمدان خاطرنشان‌كرد: تیم ما از بازیكنان جوانی برخوردار بود كه توانستند به لیگ معرفی شوند و از جمله آن می‌توانم به رضا كرملاچعب، گودرز داوودی و علی كیانی اشاره كنم. تیم​های دیگر هم بازیكنان پدیده داشتند و به نظرم مطهری از نفت تهران كه هم‌تیمی من در تیم نفت تهران بود نیز بازیکن خوبی نشان داد. اگر به او توجه و شخصیت داده شود، آینده خیلی خوبی دارد.

كسانی را كه باعث سقوط نفت شدند، نمی​بخشم
وی با تاكید بر این‌كه شرایط روحی​ام خیلی بد است، عنوان كرد: من تمام كسانی را كه باعث سقوط تیم نفت مسجدسلیمان شدند؛ از تمام مجموعه گرفته تا خودم، حتی اگر درصد كمی هم مقصر بودم هیچ وقت نمی​بخشم، چرا كه ما واقعا خیلی زجر و زحمت كشیدیم و واقعا حیف شد كه تیم ما سقوط كرد.

دو سال دیگر با نفت تهران قرارداد دارم
این بازیکن قرضی تیم نفت مسجدسلیمان درباره برنامه​اش برای فصل آینده، گفت: در حاضر برنامه خاصی ندارم و در حال ریكاوری هستم و امیدوارم بتوانم از نظر روحی، شرایط خوبی پیدا كنم. قرارداد من با این تیم تمام شده است و البته من به عنوان یار قرضی از نفت تهران به نفت مسجدسلیمان آمدم و دو سال دیگر با نفت تهران قرارداد دارم. من در ادامه نیز فقط به پیشنهادهای لیگ برتری فكر می​كنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها