به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد نوین منتظر تعیین وضعیت استقلال خوزستان

فولاد نوین منتظر تعیین وضعیت استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان از نامشخص بودن وضعیت تیم فوتبال این باشگاه خبر داد و گفت: طی جلسات هفته‌های آینده، وضعیت حضور یا عدم حضور فولادنوین در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علیرضا اژدری​زاده درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال فولادنوین خوزستان اظهار كرد: هنوز خبری نیست و در حال انجام اقداماتی برای واگذاری باشگاه هستیم. تاكنون یكی دو جلسه برگزار شده است و چند جلسه هم به دلایل مختلف لغو شده است. به هر حال امیدواریم در این هفته و یا تا 10 روز آینده، در این زمینه به نتیجه برسیم.

وی با بیان این‌که امكان انتقال به هر ارگانی وجود دارد، ادامه داد: همه چیز ممكن است اما هنوز چیزی مشخص نشده است. جلسات اصلی​ای كه باید در آن شركت كنیم، هنوز برگزار نشده است. فقط در حال حاضر آن چیزی كه مسلم است این است كه همه می​خواهند این امتیاز در خوزستان بماند. امیدواریم كه این امتیاز در خوزستان بماند اما اگر پتانسیل آن وجود نداشته باشد و اقدامات لازم از سوی خریدار صورت نگیرد، مطمئنا امكان واگذاری امتیاز به هر تیم دیگری وجود خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فولادنوین خوزستان با بیان این‌كه من تنها یك عضو از این باشگاه هستم، عنوان كرد: مالكان و هیات مدیره و افرادی هم در باشگاه وجود دارند كه صاحب نظر هستند و در هر صورت نمی​شود صحبتی را با قاطعیت گفت و افراد دیگری هم تصمیم می​گیرند.

وی درخصوص این موضوع که شما پیش از این گفته بودید که بعد از پایان لیگ برتر درخصوص امتیاز تیم فولاد نوین تصمیم‌گیری می‌کنیم، گفت: یكی از اتفاقات بدی كه پیش آمد، حضور استقلال خوزستان در پلی​آف است و ما اصلا دوست نداشتیم این تیم به پلی​آف برود. در هر صورت با بوجود آمدن این وضعیت، تصمیم‌گیری درخصوص امتیاز تیم ما هم به تاخیر افتاد و سعی می​كنیم بعد از مشخص شدن وضعیت استقلال خوزستان، درخصوص امتیاز فولاد نوین هم به نتیجه برسیم. در هر صورت صحبت​هایی وجود دارد اما تاکنون تصمیم خاصی گرفته نشده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهزاد
|
Germany
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
1
ماشالا فوتبال خوزستان

استقلال مس رو ميبره
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
0
3
همه ی ما دوست داریم امتیاز فولاد نوین در خوزستان باقی بمونه اما منافع فولاد هم باید تامین بشه اگر این تیم به سادگی به مجموعه ی دیگه ای واگذار بشه مسلما قدرش رو نخواهند دونست امیدوارم استقلال خوزستان در لیگ ماندگار بشه اما مدیران و مربیان این تیم کارنامه ی خوبی از خودشون به جا نذاشتن اگه بر حسب ضرورت امتیاز فولاد نوین به این تیم واگذار شد چه تضمینی وجود داره که اتفاقات امسال دوباره تکرار نشه؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها