به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

سابقه خداداد و میثاقیان در حذف تیم های خوزستان

سابقه مربیان مشهدی در حذف خوزستانی‌ها

خوزستان اسپورت- سرنوشت دو تیم آبی پوش فوتبال خوزستان در مرحله پلی اف مشخص خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، استقلال اهواز بعد از ظهر فردا بازی برگشت پلی اف سقوط را مقابل شهرداری تبریز برگزار خواهد کرد تا یک تیم به لیگ دسته دوم سقوط کند و تیم دیگر در لیگ یک باقی بماند.

استقلال خوزستان نیز باید با انجام دو بازی مقابل مس کرمان در مرحله پلی اف لیگ برتر، برای ماندن در گردونه این رقابت ها تلاش کند.

نکته جالب در خصوص بازی های مرحله پلی اف اینست که دو مربی مشهدی برابر تیم های خوزستانی قرار گرفته اند. دو مربی مشهدی که سابقه رهبری استقلال اهواز را در دهه 80 شمسی و در لیگ برتر داشته اند و البته هر دو مربی تجربه حذف کردن تیم های خوزستان در مرحله پلی اف لیگ برتر را در کارنامه خود دارند.

اکبر میثاقیان در خاتمه فصل ورزشی 84-85 به عنوان سرمربی راه آهن تهران در تک بازی مرحله پلی اف در شهر اصفهان برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و با پیروزی برابر فولاد باعث سقوط قرمزپوشان به لیگ یک شد.

یک سال پس از آن هم نوبت به خداداد عزیزی رسید که در بازی پلی اف بین تیم های فولاد خوزستان و پیام خراسان به عنوان سرمربی پیام برابر فولاد پیروز شود. فولاد پس از آن شکست ناچار شد امتیاز تیم سپاهان نوین اصفهان را خریداری کند تا به لیگ برتر بازگردد.

اکبر میثاقیان و خداداد عزیزی دو مربی مشهدی فوتبال ایران که سابقه برتری مقابل فولاد خوزستان در پلی اف را دارند، حالا باید برابر دو تیم آبی پوش از شهر اهواز قرار بگیرند.

باید دید که مصاف مربیان مشهدی با آبی های قدیم و جدید اهواز به کجا خواهد انجامید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مهدي
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
2
2
شك نكن استقلال خوزستان رفت و برگشت ميزنه مس رو
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
0
استقلال ظرفیت بردن مس را داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها