به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

شایعه مهم؛ مدارک دوس سانتوس مشکل داشت؟

شایعه مهم؛ مدارک کارلوس مشکل داشت؟

خوزستان اسپورت- در حالی که تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ یک سقوط کرده، شایعه ای در خصوص بازیکن خارجی این تیم به گوش می رسد که حائز اهمیت است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کارلوس دوس سانتوس مهاجم برزیلی نفت مسجدسلیمان در اوج مسابقات لیگ برتر و در شرایطی که تیم نفت به این بازیکن نیاز زیادی داشت، به بهانه هایی غیرقابل قبول که مدیربرنامه های این بازیکن تراشید، ایران را ترک کرد و پس از بازی با استقلال تهران در استادیوم آزادی حاضر به بازی برای زردپوشان نشد.

امشب از مسجدسلیمان خبر رسید که طی هفته های گذشته علیرغم اصرار بهروز مکوندی برای پیگیری شکایت علیه این بازیکن برزیلی، مدیران ورزش نفت چندان تمایلی به این کار نشان نداده اند و ظاهراً برای این کار دلیل خاصی داشته اند.

شایعه ای که در بین نزدیکان به باشگاه نفت منتشر شده حاکیست وقتی مسئولان باشگاه نفت پیگیر موضوع شکایت علیه باشگاه راه آهن تهران به دلیل حضور غیرقانونی مارتین موتومبا شده بودند، از سوی برخی از مرکزنشینان فوتبال ایران به آن ها اطلاع داده می شود که ظاهراً مشکل مشابهی به هنگام انتقال کارلوس دوس سانتوس از باشگاه القادسیه کویت به تیم نفت مسجدسلیمان در هفته های ابتدایی لیگ برتر رخ داده است و واسطه های حضور این بازیکن در ایران تخلفاتی در تهیه مدارک این بازیکن داشته اند.

طبق خبرهای رسیده از مسجدسلیمان، این موضوع سبب می شود تا مسئولان باشگاه نفت از پیگیری شکایت علیه کارلوس دوس سانتوس منصرف شده و اعلام کنند که برای حفظ حرمت افرادی که پیش از این در باشگاه نفت مشغول فعالیت بوده اند، نمی خواهند خیلی به موضوع دامن بزنند.

تلاش خبرنگار خوزستان اسپورت در ساعات پایانی شنبه شب برای برقراری ارتباط با مدیران ورزش نفت و اطلاع از صحت و سقم این شایعه نتیجه ای نداد. بهرحال باید منتظر روزهای آتی و اظهارنظر رسمی مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان در رابطه با این شایعه مهم ماند.

با توجه به پرونده مارتین موتومبا و اثبات جعلی بودن مدارک این بازیکن، همچنین با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در شب پایانی لیگ در استادیوم یادگار تبریز رخ داد، اگر شایعه مربوط به اشکال در مدارک کارلوس دوس سانتوس صحت داشته باشد، باید به طور جدی نسبت به سلامت مسابقات لیگ برتر شک کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد رضا
|
Germany
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
1
اين ها همش كاراي تيم پيكان هست ، با ٢٠ ميليارد هزينه سقوط كردن دارن شايعه سازي مي كنن عليه تيم هاي خوزستاني

استقلال خوزستان با ٤،٥ ميليارد خداراشكر ٢ تا بازيكن داد تيم ملي و ميمونه توو ليگ تا سهميه استانمون حفظ شه
ممنون از اقاي بختياري و ويسي
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها