به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: مسابقه با فولاد آسان نیست

تارتار: مسابقه با فولاد آسان نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از نظر کیفیتی صبا یکی از بهترین ها در لیگ جاری بود و برای این صحبت سند دارم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، مهدی تارتار در نشست خبری  پیش از مسابقه تیمش مقابل فولاد اظهار داشت:این امکان وجود دارد که من بعد از مسابقه نتوانم در کنفرانس حضور داشته باشم و به همین خاطر لازم است از مدیریت، گروه تدارکات، گروه پزشکی و بازیکنان تیمم که سال بسیار سختی راداشتند تشکر کنم. آنها با تمام کم و کاستی ها جایگاه خوبی را برای صبا رقم زدند.

وی ادامه داد: مسابقه مقابل فولاد مسابقه آسانی نیست و هنوز هم این تیم روی کاغذ می تواند سهمیه آسیا رابگیرد. شخصیت این تیم در طول زمان شکل گرفته است. با این حال هدف ما گرفتن هر سه امتیاز مسابقه است و می خواهیم جایگاه خود را در جدول با این سه امتیاز ارتقاء بخشیم.

تارتار درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: ما بازیکن محروم نداریم اما برخی از بازیکنان را در طول هفته استراحت داده ایم  و قربانی، کاظمیان وحق جو را در اختیار نداریم. البته ایوب کلانتری به تیم اضافه شده است. اجازه بدهید این بازی هم بگذرد و تمام تمرکزمان روی این بازی باشد تا بعد از مسابقه توضیح بیشتری در این رابطه بدهم.

سرمربی صبا در خصوص تفاوت های لیگ 94-93 با لیگ های قبلی گفت: فکر می کنم لیگ ما امسال از نظر میانگین سنی پایین آمد و دوندگی بالا رفت. برنامه ریزی بهتر شد و همه راضی بودند. به خصوص تیم های ملی ما که از این برنامه استفاده کردند.

وی ادامه داد: به نظر من از نظر کیفیتی صبا یکی از بهترین ها در لیگ جاری بود و برای این صحبت سند دارم. ما در بازی با تراکتورسازی فقط به دلیل اشتباهات داوری شکست خوردیم و به گفته کارشناسان، نفت هم با اشتباه داوری ما را شکست داد. همچنین سپاهان در برابر ما شکست خورد. به عقیده من صبا با تمام این مشکلات  جزو تیم های باکیفیت بود. علاوه بر تیم های ذکر شده تیم فولاد و همچنین ذوب آهن در نیم فصل دوم از تیم های باکیفیت بودند.

تارتار افزود: مشکلات زیادی مثل مشکل مالی و رفتن بازیکنان تاثیرگذار در خط حمله در تیم ما تاثیر گذاشت. اما اشتباهات داوری بیش از 10 امتیاز ما را از بین برد و اگر این اشتباهات تاثیر گذار نبود، ما می توانستیم برای کسب سهمیه امید داشته باشیم. من با آنالیزور تیمم صحبت کردم و می خواهیم فیلمی تهیه کنیم که در آن این صحنه ها بررسی شود که چرا این همه اشتباه در باره صبا رخ داده است.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: من با کسی مشکل ندارم و مدیر ما هم مدیر سالمی است. فکر می کنم اصلی ترین دلیل آن این مساله بود که ما در میانه جدول بودیم و همین امر سبب می شد که درباره بازی ما حساسیتی وجود نداشته باشد. اما همین مسایل در کارنامه مربی ثبت می شود.

وی درباره اینکه برنامه اش برای فصل آتی چیست گفت: اجازه بدهید لیگ تمام شود و بعد صحبت کنیم.

برچسب ها: صبای قم ، مهدی تارتار
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
2
صددرصد نباید ساده باشد با تمام مشکلاتی که فولاد در این فصل بد داشت بازم می تواند برنده باشد به امید موفقیت فولاد مردان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها