به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

کریمی: امیدوارم جشن بقای تیم را بگیریم

کریم: امیدوارم جشن بقای تیم را بگیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: امیدوارم فردا جشن ماندگاری تیم را در لیگ برتر بگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: شهادت امام موسی کاظم(ع) را تسلیت می گویم و فردا با تیمی بازی داریم که فوتبال را منطقی و زیبا انجام می دهد و امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی خوب و نتیجه مناسب جشن ماندگاری ملوان را در لیگ برتر بگیریم. تیم ما هم مثل همه تیم های دیگر مصدوم دارد اما دل نگرانی نداریم زیرا بازیکنان جایگزین خوبی داریم. حق ما نبود که کارمان به اینجا کشیده شود اما قسمت این بود که روز آخر در خانه بازی کنیم و جشن بقا بگیریم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی زیبا و توام با نتیجه باشیم و هواداران هم مثل همیشه در 5 بعد اصلی فوتبال ما را همراهی کنند. واقعیت این است که هواداران ما بهتر از همه ارکان کارشان را انجام دادند و فردا هم همین گونه خواهد بود و آنها فرهنگ میزبانی را هم به جا خواهند آورد.

کریمی تصریح کرد: هواداران تا پایان بازی تیم را همراهی کنند و بازی حساسیت زیادی دارد  و آنها هم همراه تیم ملوان فکورانه بازی را دنبال کنند تا در نهایت ما در پایان مسابقه نتیجه مناسب بگیریم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها