به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

کاپیتان فولادنوین: در بلاتكليفی هستیم

کاپیتان فولادنوین: در بلاتكليفی هستیم

خوزستان اسپورت- كاپيتان تيم فوتبال فولادنوين اهواز با بيان اين‌كه در شرایط بلاتكليفی به سر می بریم، گفت: اميدوارم اگر تيم به هر نامي از خوزستان در ليگ برتر شركت كرد، مجموعه فعلي حفظ شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رضا مرادی درباره قهرماني تيمش در ليگ دسته يك كشور و صعود به لیگ برتر، اظهاركرد: اين قهرمانی مأموريتي در دست ما بود كه آن را با لطف خدا، همت بازيكنان و برنامه​ريزي مديران و كادرفني به سرانجام رسانديم.

وي افزود: بقيه مسير هم دست ما نيست و بلاتكليف مانده​ايم و بايد ببينيم كه وضعيت به چه شكلي پيش مي‌رود. اميدوارم در وهله اول اين سهيمه در استان خوزستان حفظ شود که البته طبق اعلام آقاي كياني​زاده به همين صورت هم خواهد شد.

اين بازيكن تيم فوتبال فولادنوين بيان‌ كرد: اميدوارم اين امتياز با همين مجموعه و نفرات به اسم هر تيمي كه مي​خواهد باشد، حفظ شود، هر چند اميدوارم با نام خود فولادنوين حفظ شود. به هر حال ماندن امتياز به هر نامي در خوزستان خوب است و مي​تواند پيامد خوبي براي جوانان خوزستان باشد تا خودشان را در سطح اول فوتبال كشور نشان دهند.

وي در پاسخ به اين سوال كه اگر امتياز واگذار شود، تكليف شما چه مي​شود؟ گفت: معمولا پيشنهاد برای ما هست ولي چيزي كه مهم است، حفظ شدن سهيمه در خوزستان است. فكر مي​كنم اگر شرايطي پيش بيايد كه مجموعه فعلي حفظ شود، كار پسنديده​اي است چرا كه اين مجموعه تلاش كرد و اين نتيجه حاصل شد و حيف است كه اين مجموعه از هم پاشيده شود. به هر حال ما منتظریم که تصمیم‌گیری شود و اميدوارم هر تصميمي كه گرفته می‌شود، خوب باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
2
3
بنظر منم فروش تنها و نگه داشتنش تو خوزستان به تنهایی اثرگذار نیست، تیم باید قوی باشه و گرنه به راحتی سهمیه لیگ برتریمون رو از دست میدیم. بهتره این مجموعه با همین مربی حفظ بشه. فقط چندتا از بازیکناش اگه بیان تیم فولاد عالی میشه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
1
اگه تیم با همین مجموعه به باشگاه دیگه ای واگذار بشه به نفع خریدار هست و فولاد ضرر می کنه حداقل چهار بازیکن از این تیم توانایی حضور در تیم اصلی فولاد رو دارن ولی از نظر فوتبالی منم موافقم که موندن این مجموعه کنار هم درصد موفقیت تیم اتی رو بالا خواهد برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
1
همه مردم خوزستان اميدوارند که مسئولین استان اين امتياز را با همين مجموعه و نفرات با اسم هر تيمي فقط اینکه خوزستانی باشد، حفظ شود، ماندن امتياز به هر نامي در خوزستان خوب است و مي​تواند پيامد خوبي براي جوانان خوزستان باشد تا خودشان را در سطح اول فوتبال كشور نشان دهند.
jafar
|
Switzerland
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
1
چند روز پیش گفتم این تیم از همه نظر آماده و کامل است و باید ازبازیکنان گرفته تا مربی و کادر فنی حفظ شود منتهی تحت نامی دیگر از تیم های استان و سال دیگه این تیم در رده بالای لیگ برتر خواهد بود و الی خرید امتیاز خالی آن و آمدن به لیگ برتر با بازیکنان کنونی هر تیمی از استان نتیجه اش سقوط است به لیگ یک .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها