به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

اظهارات متفاوت مسئولان درباره سربازان فولاد

مشکل بازیکنان سرباز سوژه روز شد

خوزستان اسپورت- از صبح امروز اظهار نظرهای متفاوتی از سوی مسئولان مختلف در خصوص بازیکنان سرباز انجام شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فوتبالدوستان خوزستان خصوصاً تیم فولاد که در لیگ چهاردهم از ناحیه غیبت بازیکنان سرباز لطمه دیده است، از صبح امروز پذیرای خبرها و اظهار نظرهای متفاوتی درباره بازیکنان سرباز شده اند.

صبح امروز بود که سردار مهرعلی باران‌چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح، در مورد آخرین وضعیت مهرداد پولادی و سروش رفیعی و سایر بازیکنان سرباز به خبرنگاران در تهران گفت: پولادی تا وقتی برنگردد و تکلیفش را مشخص نکند، نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند اما سروش رفیعی مشغول خدمت است و می‌تواند در تیم ملی حاضر شود. در واقع آنهایی که به خدمت سربازی آمده‌اند مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند اما سایر بازیکنان که هنوز برای تعیین تکلیف نیامده‌اند، مطمئنا نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند.

ساعاتی پس از اظهارنظر سردار باران‌چشمه نوبت به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال رسید که طی جلسه ای در باشگاه فولاد خوزستان، به تلاش فدراسیون فوتبال برای رفع مشکل سربازی بازیکنان باشگاه فولاد اشاره کرده و عنوان کند: قطعا برای تشویق باشگاه های سازنده ای چون فولاد همکاری می کنیم، طی این مدت مکاتباتی داشته ایم و هرچه در توانمان باشد برای موفقیت باشگاه فولاد و فوتبال استان خوزستان انجام خواهیم داد.

اما آخرین اظهارنظر امروز مربوط به رضا حسني​خو مشاور وزیر ورزش و مدیرکل حراست این وزارت خانه بود که در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: پيگيري​هاي خيلي خوبي طي هفته گذشته و هفته جاري انجام شد و با دوستان​مان در تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح و سردار باران‌چشمه و همكاران وي درباره بازيكنان سرباز تيم‌ملي كه مي​خواهند، همراه با تیم‌ملی اعزام شوند، صحبت كرديم كه مشکل حل شد و قرار شد تمام كساني كه در قديم مشكل كارت پايان خدمت داشته​اند و آمده​اند مشكلات خود را حل كرده​اند و اكنون كارت معافیت جديد گرفته​اند یا به سربازی رفته اند، مشكلي براي همراهی تیم ملی نداشته باشند.

وي همچنین افزود: بختيار رحماني و مهرداد پولادي دو بازيكنی هستند كه بايد مشكل سربازي خود را حل و تعيین  تكليف كنند. اين دو بازيكن بايد خودشان با حضور در پليس 10+ پرونده تشكيل دهند و با ارسال نامه مورد نظر، ورود و خروج​شان بلامانع خواهد شد. سایر بازيكنان سرباز هم براي فصل آينده ليگ برتر بايد در تيم​هاي نظامي بازي كنند و اين قانون كشور است كه بازيكنانی كه سرباز هستند، بايد خدمت سربازي​شان را در تيم​های نظامي سپري كنند.

اظهار نظرهای امروز مسئولان مختلف ورزشی و نظامی در مجموع نشان از مساعدتر شدن اوضاع برای بازیکنان سرباز در فصل آینده می دهد. البته برای شفاف تر شدن موضوع احتمالاً باید منتظر اظهارات سردار کمالی معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار صدرالسادات رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیز باشیم.

برچسب ها: بازیکنان سرباز
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
8
چیزی که مشخصه فولاد نباید دیگه روی بازیکنای که سرباز شدن حساب کنه باید به فکر اونایی باشیم که هنوز سرباز نشدن باید مشکل کلی تیم حل کنیم نه فقط یک یا دو بازیکن.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
3
فولاد اشتباه فصل قبل رو نباید تکرار کنه تیم باید بدون در نظر گرفته شدن بازیکنان سرباز بسته بشه البته باید از طریق رایزنی به دنبال بر طرف کردن این مشکل باشه و اجازه نده سرمایه های باشگاه رو به راحتی از چنگمون در بیارن با توجه به مزایای خوبی که فولاد در رده ی پایه ی فوتبال ایران داره و با توجه به سوابقی که خوزستان در زمینه ی جنگ تحمیلی داره همچنین مرزی بودن استان خوزستان باحمایت نهادهای استانی و پی گیری مسئولان میشه امتیازاتی رو در زمینه ی خدمت سربازی بازیکنان فولاد به دست اورد البته اگر همت و تلاشی در این زمینه انجام بشه
حمید
|
Netherlands
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
4
0
تراکتور نظامی باشه کافیه
پاسخ ها
کالاگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
از کی تا حالا تیمی که 40 سال سابقه داره و زیر مجموعه کارخونه تراکتور سازی بود یهو یه شبه میشه نظامی
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
به امید حل مشکلات فولاد مردان خوزستان
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
باید دوباره با پیگیری مسئولین ورزش استان و باشگاه فولاد و بقیه باشگاه ها تیم انتظام اهواز احیا بشه تا مشکل سربازی بازیکن های مشمول تیم های پایه مثل فولاد و استقلال اهواز و صنعت نفت ابادان و نفت اهواز و غیره بصورت اساسی حل بشه تا بازیکن در امادگی دو سال سربازی را طی کند تا باشگاه مربوطه متضرر نشود.از دلایل جعل کارت پایان خدمت نداشتن تیمی نظامی با امکانات لازم در خوزستان هست.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها