به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حسني​خو: سربازان بايد در تيم​هاي نظامي بازي كنند

حسني​خو: سربازان بايد در تيم​هاي نظامي بازي كنند

خوزستان اسپورت- مشاور وزير ورزش و جوانان با بیان این‌که بازيكنان سرباز براي فصل آينده ليگ برتر بايد در تيم‌هاي نظامي بازي كنند، گفت: بختيار رحماني و مهرداد پولادي دو بازيكنی هستند كه بايد مشكل سربازي خود را حل و تعيین تكليف كنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا حسني​خو در گفت​وگو با خبرگزاری ایسنا، درباره هدف از سفرش به اهواز، اظهار كرد: امروز سركشي​اي به باشگاه​هاي استقلال خوزستان و فولاد خوزستان داشتيم. براي مسوولان باشگاه فولادخوزستان آرزوي توفيق دارم. باشگاه فولاد كار بسيار بزرگ و عظيمي را انجام داده و در تمام سطوح كار كرده​ است.

وي افزود: به نظرم باشگاه فولادخوزستان الگوي بسيار خوبي براي كشور است و تمام باشگا​ه​هاي كشور مي‌توانند از اين باشگاه الگوبرداري كنند. عصر امروز نيز قرار است در مراسم تقدير از تیم‌های رده​هاي مختلف فوتبال استان خوزستان شركت كنم.

مشاور وزير ورزش و جوانان گفت: همچنين از چند پروژه نيمه​تمام و تمام شده موجود در اهواز بازديد داشتم و به نظرم كياني​زاده كار بسيار بزرگي انجام داده است و انصافا زحمت كشيده است و ان‌شاءالله آن‌ها تلاش کنند و ما هم كمك خواهيم كرد تا پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه زودتر به نتيجه برسند و مردم حداكثر استفاده را ببرند.

وي درباره بازديد از باشگاه​هاي فولاد و استقلال خوزستان عنوان كرد: طي اين بازديدها شاهد شفافيت مالي بوديم؛ حساب​ها و ذي‌حساب​هاي انجام شده به خوبي صورت گرفته بود و اين دو باشگاه از قيمت​ها و هزينه‌هاي پايين و زير آن حد نصابي كه سازمان ليگ براي آن‌ها مشخص كرده بود، برخوردار بودند. اميدوارم كه استقلال خوزستان هم موفق و در ليگ برتر حفظ شود.

حسني‌خو درباره پيگيري مشكلات بازيكنان سرباز خاطرنشان‌كرد: پيگيري​هاي خيلي خوبي طي هفته گذشته و هفته جاري انجام شد و با دوستان​مان در تربيت بدني ستاد كل نيروهاي مسلح و سردار باران‌چشمه و همكاران وي درباره بازيكنان سرباز تيم‌ملي كه مي​خواهند، همراه با تیم‌ملی اعزام شوند، صحبت كرديم كه مشکل حل شد و قرار شد تمام كساني كه در قديم مشكل كارت پايان خدمت داشته​اند و آمده​اند مشكلات خود را حل كرده​اند و اكنون كارت معافیت جديد گرفته​اند یا سرباز هستند، مشكلي براي همراهی تیم ملی نداشته باشند.

وي افزود: بختيار رحماني و مهرداد پولادي دو بازيكنی هستند كه بايد مشكل سربازي خود را حل و تعيین  تكليف كنند. اين دو بازيكن بايد خودشان با حضور در پليس 10+ پرونده تشكيل دهند و با ارسال نامه مورد نظر، ورود و خروج​شان بلامانع خواهد شد. به هر حال اين اقداماتي است كه انجام شده است.

مشاور وزير ورزش و جوانان در خصوص ساير بازيكنان ليگ كه با اين مشكل مواجه هستند، گفت: اين بازيكنان سرباز براي فصل آينده ليگ برتر بايد در تيم​هاي نظامي بازي كنند و اين قانون كشور است كه بازيكنانی كه سرباز هستند، بايد خدمت سربازي​شان را در تيم​های نظامي سپري كنند.

وي در ادامه درباره صحبت​هاي وزير ورزش در خصوص كي​روش و قوت گرفتن اين شائبه كه وزارت ورزش خيلي تمايلي به همكاري با كي​روش ندارد، عنوان كرد: اگر تمايل ما نبود كه تلاش نمي​كرديم كه مشكل بین كي​روش و فدراسيون را حل كنيم و حضور من در آن‌جا نشان مي​دهد كه ما مي‌خواهيم كي​روش بماند ولي انتقاداتي نسبت به نحوه‌ عملكرد فدراسيون فوتبال و كي​روش بوده است كه وزير آن‌ها را مطرح كرد اما جمع​بندي ما اين است كه بايد با قدرت، كمك و تلاش كنيم كه كي​روش بماند و بدون حاشيه كارش را دنبال و موفقيت​هايي را حاصل كند.

حسني​خو بيان كرد: من نماينده وزير در حوزه فدراسيون فوتبال و سرمربي تيم‌ملي هستم و البته لزومي ندارد كه در هر جلسه​اي كه بين كفاشيان و كي​روش است، حضور داشته باشم، من فقط آمده​ام كه فضا را تلطيف و آماده كنم و اگر احيانا مشكلي است، برطرف کنم.

وي همچنين درباره به مزايده گذاشتن باشگاه​هاي پرسپوليس و استقلال،​ گفت: فكر مي​كنم چهارمين مزايده قرار است جواب دهد. در وزارتخانه، آقاي خادم و همكاران​شان يكي دو سناريو پيش​بيني كرده​اند و ان‌شاءالله اين مزايده به نتيجه برسد و بتوانيم به شكل مناسبي که مشکلی براي آينده اين دو تيم و هواداران آن‌ها به وجود نیاورد، اين دو تيم را به شكلي واگذار كنيم كه بتوانند موفق باشند.

مشاور وزير ورزش و جوانان درباره گله​مندي برخي از ورزشكاران شهرستاني در خصوص نگاه و توجه متفاوت به آن‌ها نسبت به ورزشكاران مرکز، عنوان كرد: ممكن است كه اين گلايه درست باشد و دليل آن هم اين است كه با توجه به اين‌كه تهراني​ها نزديك​تر هستند، ديده مي​شوند ولي در واقع چنين تفكيكي نيست. البته ممكن است این که شهرستاني​ها كمتر ديده می‌شوند، يك ضعف باشد و اين ايراد وارد است و تلاش مي​كنيم كه برطرف شود.

وي در پايان گفت: خوزستان از قديم مهد فوتبال كشور بوده است و با پتانسيلي كه امروز در اين جا ديدم و همچنين صعود تيم فوتبال فولاد نوين به ليگ برتر و كارهايي كه در استقلال خوزستان و فولاد خوزستان شده  است، به مزاح به كفاشيان گفتم كه بايد فدراسيون فوتبال را به خوزستان بياوريم. اعتقادم اين است كه خوزستان واقعا پتانسيل خيلي خوبي دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
5
مشکل کلی سربازی بازیکنارو حل کنید نه فقط دوسه نفر.بازیکنا
میرن تو تیمای شمالی تبریزی یا تهرانی خوب همینجا خدمت کنن تازه اینجا هم گرمه زیادتر اذیت میشن پول کم بشون بدن.
هرچند اونا نمی خوان تیمای شهرستانی پیشرفت کنن می خوان اهرم ضربه زدن تو دستشون داشته باشن.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
3
این اقا به قول خودش به مزاح گفته فدراسیون فوتبال رو باید به خوزستان منتقل کنیم اما اگر حق و عدالتی بود این اتفاق نه به مزاح که به جد باید اتفاق می افتد اما در مورد تیمهای نظامی باید عرض کنم حضور این تیمها در فوتبال حرفه ای خلاف قوانین بین المللی است لیگ حرفه ای فوتبال همانطور که از نامش بر می یاد محل رقابت فوتبال کلابهاست که به صورت حرفه ای و خصوصی و در زمینه ی فوتبال فعالیت می کنن مگه میشه مثلا نیروی دریایی المان در بوندس لیگا تیم داشته باشه و یا هنگ تکاور اسپانیا مدعی قهرمانی لا لیگا باشه تازه دوستان از این هم فراتر رفته به بازیکن تیمهای رقیب هم طمع دارن این کار خلاف قوانین، غیر عقلانی و اصولا بسیار مضحک هست اگر این موضوع به فیفا منتقل شود عواقب بدی برای فوتبال ایران خواهد داشت پس دست از سر تیم فولاد بردارید و نان بازوی خودتان را بخورید
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
1
قبلا اهوز تیمی بنام انتظام در سطح لیگ های کشوری داشت بنظرم مسئولین ورزش خوزستان و باشگاه فولاد با همکاری نیروی انتظامی باید دوباره انتظام را احیا کنن تا بطور اساسی مشکل دو سال خدمت بازیکن های مشمول تیم های پایه خوزستانی بصورت حرفه ایی حل بشه تا ضمن حفظ امادگی بازیکن ها باشگاه های مربوطه بخصوص فولاد متضرر نشوند و خلافی هم در جعل کارت پایان خدمت صورت نگیرد از دلایل جعل کارت پایان خدمت در خوزستان نداشتن تیمی نظامی در این استان است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها