به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

یک تیم در اهواز سقوط می‌کند

یک تیم در اهواز سقوط می‌کند

خوزستان اسپورت- استادیوم الغدیر اهواز روز جمعه شاهد سقوط یک تیم به لیگ دسته اول خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روز یکشنبه 20 اردیبهشت سقوط تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته اول در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان قطعی شد و روز جمعه 25 اردیبهشت، دومین تیم سقوط کننده به لیگ یک در شهرستان اهواز مشخص خواهد شد.

شرایط امتیازات تیم های در جدول رده بندی به گونه ای است که از بین تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران، قطعاً یک تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

چنانچه استقلال خوزستان در بازی روز جمعه پیروز شود یا بازی به نتیجه مساوی بینجامید، تیم پیکان تهران با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول بصورت مستقیم به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد. اما در صورت پیروزی احتمالی پیکان در اهواز، استقلال خوزستان به رده پانزدهم نزول پیدا می کند و به دسته پایین تر می رود.

بنابراین روز جمعه در اهواز شاهد خداحافظی یک تیم با لیگ برتر خواهیم شد و دیگر تیم بازی روز جمعه، با توجه به نتایج سایر مسابقات، یا می تواند در لیگ برتر تثبیت شود یا به مرحله پلی اف برود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
3
تیم میلیاردی که تمی تواند ازاعتبار خوزستان دفاع کنه همان که بهتر نباشه بادرود بر خوزستان و خوزستانی
دلسوز فوتبال خرزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
3
سلام،نگویید استقلال خوزستان،بگویید استقلال شمال،شما اگه توی ترکیب ۱۱ نفره هر کدام از بازیهای ای تیم،بیش از ۳ نفر خوزسناتی توی ترکیب این تیم دیدید جایزه دارید،پس من از سقوط ای تیم ناراحت نیستم?????
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها