به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

هفته 9 امتیازی فوتبال خوزستان در لیگ 3



خوزستان اسپورت- هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با پیروزی تیم های خوزستانی همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های فرهنگ رامهرمز، نفتون مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در مسابقات بعد از ظهر امروز مقابل حریفان صاحب برتری شدند تا هفته ای 9 امتیازی برای فوتبال خوزستان رقم بخورد.

تیم فرهنگ رامهرمز در استادیوم شهرداری میناب برابر تیم میناب طیور هرمزگان به پیروزی دو بر یک رسید و با 25 امتیاز در رده ششم قرار گرفت. همچنین تیم نفتون مسجدسلیمان با کسب برتری سه بر یک مقابل استانداری کرمانشاه 24 امتیازی شد و در رده هشتم جدول باقی ماند.

اما تیم شهرداری ماهشهر که پس از تیم آرمان کارا شیراز در رده دوم قرار گرفته و از شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته دوم برخوردار است، در استادیوم المپیک زاهدان مقابل پرسپولیس زاهدان قرار گرفت و با تک گل سه امتیازی کاوه مختاری پیروز شد تا جمع امتیازات این تیم به عدد 34 برسد.

مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی در حال برگزاری است و سه هفته دیگر با خاتمه این مسابقات، چهره چهار تیم صعود کننده به لیگ دسته دوم مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
1
چه قدر خوبه که هنوز تیمهای قدیمی مثل فرهنگ رامهرمز و نفتون مسجدسلیمان فعال هستن یادش بخیر یه زمانی لیگ خوزستان پر از تیمهای خوب بود فروغ شادگان جنوب باغملک سیمان بهبهان انزان ایذه شاهین ماهشهر پاسارگاد خرمشهر استقلال رامشیر کارگر ابادان راه اهن اندیمشک کشاورز دزفول شمشیر شوش کاغذ پارس هفت تپه کارون شوشتر و .....
رامين زارعى از رامهرمز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
عشق است رومز و فرهنگ رامهرمز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها