به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

رضائیان: من متهم هستم و خودم را اخراج می‌کنم

رضائیان: متهم هستم و خودم را اخراج می‌کنم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: كشتی ما به گل نشست و به ساحل نرسید و من به عنوان ناخدا متهم شماره یك هستم و خودم را اخراج می​كنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مسعود رضائیان اظهار كرد: آنچه مسلم است تیم نفت مسجدسلیمان با یك برنامه​ریزی بلندمدت وارد لیگ برتر نشد و به این موضوع شك نداشته باشید. آمادگی مقابله در لیگ برتر برای تیمی كه از لیگ یك بالا آمده است، یك توان مضاعف می​خواهد. یك تیم لیگ یكی نمی​تواند مستقیما، با همان ساختار، شكل و با پول گذشته​اش وارد لیگ برتر شود.

وی افزود: وقتی تیمی به لیگ برتر می​آید باید به داشته​های خودش در زمانی كه در لیگ یك بوده است به مراتب بیفزاید تا بتواند در سال اول حضورش در لیگ برتر بماند. به عنوان نمونه می​توان به پدیده اشاره كرد؛ این تیم از لیگ یك به لیگ برتر آمده و بودجه​ای كه برای آن در نظر گرفتند، مطمئنا دو سه برابر بودجه سال گذشته‌اش بود و توانست خودش را نگه دارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان كرد: اما متاسفانه نه تنها مبلغی به بودجه ما افزده نشد، حتی مبالغی را كه می​توانستند به عنوان پول به صورت مرتب به بازیكنان بدهند، پرداخت و علمی نکردند و این در واقع سرآغاز سرنوشت تاریك ما بود.

وی درباره عدم حمایت‌ها از نفت مسجدسلیمان گفت: نمی​دانم نگاه مسوولان بالادست به تیم ما چه بود ولی آنچه من می​بینم این است كه ما، ماه​ها و هفته​های بسیار سختی را گذراندیم و به اینجا رسیدیم كه می​بینید. ما در واقع با چنگ و دندان، غیرت و تعصب كارمان را جلو بردیم كه این در لیگ حرفه​ای جواب نمی​دهد و اینطور مسایل برای لیگ​های دسته دو و سه است. سال گذشته گهر دورود را هم دیدید كه چنین وضعیتی داشت. البته ممكن است تیم​هایی هم به همین صورت به لیگ برتر بیایند و بمانند كه به این موضوع هم شك نكنید.

رضائیان در ادامه درباره اتفاقات و حواشی به وجود آمده در بازی روز گذشته در ورزشگاه مسجدسلیمان، عنوان كرد: 10 هزار جمیعت را نمی​توان با تعهد نگه داشت و این كار نه تنها از وظیفه من بلكه از وظیفه همه خارج است. اشتباهی هم كه هواداران ما مرتكب می​شوند این است كه از مسوولان شهری انتظار كمك مالی دارند در حالی كه نماینده مجلس، فرماندار، شهردار، شورای شهر و رییس شركت نفتی كه در این جا هست اجازه ندارند كه به ما پول بدهند، بلكه آن‌ها می​توانند به ما امكانات، اتوبوس، غذا و مكان بدهند. به هر حال هیچ كدام از این مسوولان اجازه پرداخت پولی به ما نداشتند و اگر این كار را انجام می​دادند، غیرقانونی بود و فردای آن روز باید جواب می​دادند.

وی ادامه داد: نگاه و تصور هواداران این است كه یك نفر در شهر نمی​خواست تیم بماند، در حالی که مسوولان شهری؛ حال یكی بیشتر، یكی كمتر در حد توان كمك كردند و به این صورت نبود كه فلان شخص نمی​خواسته كه تیم در لیگ بماند. بحث​های مالی به صورتی است كه تیمی قبل از این‌كه بخواهد به لیگ برتر بیاید باید از قبل برای آینده​اش برنامه​ریزی و بودجه​اش را تامین كرده باشد و مشخص كند كه می​خواهد قهرمان لیگ برتر شود، ​سهمیه كسب كند یا در لیگ بماند كه هر كدام از این​ها یك بودجه​ای را می​طلبد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره امکان خرید امتیاز و تیم​داری در لیگ برتر، گفت: من قبلا هم گفتم اگر كسی می‌خواست پولی را برای خرید كنار بگذارد با یك دهم آن می​توانستیم همین تیم را نگه داریم. در نظر بگیریم كه قیمت خرید یك تیم لیگ برتری 30 میلیارد تومان است كه اگر سه میلیارد تومان به ما می​دادند، تیم سقوط نمی​كرد.

وی افزود: ما سال آینده باید در لیگ یك كار كنیم و قاعدتا در آن جا مشكل مالی نخواهیم داشت. ما امسال سه و نیم میلیارد تومان هزینه كردیم و این در حالی است كه می​توان در لیگ یك 10 میلیارد تومان هزینه كرد و این تناقضات وجود دارد؛ پس نگاه ما چیست و می​خواهیم چه كار كنیم؟ ظاهرا از نظر قانون هرچه در لیگ یك هزینه كنیم، اشكالی ندارد! این قانون پاسخگو نیست و تیمی كه مردم این همه آن را دوست داشتند، دیگر نباید در لیگ برتر باشد. چرا كه نمی​توانند برای آن هزینه كنند و این موضوع برای نفت مسجدسلیمان صدق می​كند و اكنون قانون‌گذاران باید این موضوع را بررسی كنند.

رضائیان درباره 20 تیمی شدن لیگ یك و سخت​تر شدن شرایط برای صعود به لیگ برتر، گفت: هزینه​های رفت و برگشت ما و خستگی​ها زیاد می​شود و هر كسی می​خواهد در این لیگ قهرمان شود، باید كفش آهنی بپوشد.

مسعود رضائیان در پایان عنوان كرد: من تا 15 خردادماه که قرارداد دارم در خدمت باشگاه هستم و پس از آن درباره ادامه همكاری تصمیم​ می‌گیرم. كشتی ما به گل نشست و به ساحل نرسید و من هم به عنوان ناخدای آن متهم شماره یك هستم و برای تنبیه خودم هم كه شده، خودم را اخراج می​كنم. به هر حال شاید مقصر خود من بودم و اگر فرد دیگری بود شاید به آن پول می​دادند و شاید قانون درباره آدم​ها فرق می​كند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
2
2
استاد شما بعد از اون کارنامه ای که در فولاد از خودت به جا گذاشتی بهتر بود برای همیشه قید مدیریت در فوتبال رو می زدی و خودت رو بازنشست می کردی نه اینکه دوره بیفتی بقیه ی تیمهای خوزستان رو هم بفرستی دسته یک
gholam khalifeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
1
دوست عزیز شما احتمالاجز کسانی بودید که علاقمند به سقوط نفت مسجد سلیمان بودید .مگه مدیریت بدون پول هم امکان داره .کاشکی ایشون در آبادان میماند وتجارب بزرگش رو در اختیار باشگاه نفت آبادان قرار میداد ولی به علت تعصب به فوتبال خوزستان خودشون وسوابق د رخشان کاریشو خرج فوتبال مسجد سلیمان کرد .همیشه میگن وجدان تنها محکمه ای هست که احتیاج به قاضی نداره .پس با وجدان خودت صادق باش.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
جناب خلیفه من هیچ وقت از سقوط هیچ تیم خوزستانی خوشحال نبوده و نیستم انتقاد من متوجه اقای رضاییان هست خود من یک زمانی خیلی ایشون رو قبول داشتم چه از نظر مدیریتی و چه از نظر شخصیتی ولی مرور زمان ثابت کرد که من اشتباه می کردم ایشون تیم فولاد رو که قهرمان ایران و از نظر مالی بسیار هم متمول بود به لیگ یک بردن و جالب اینکه توان بازگرداندن این تیم به لیگ برتر رو هم نداشتن و با صرف هزینه ی زیاد و خرید امتیازسپاهان نوین بود که فولاد مجددا لیگ برتری شد مقایسه کنید با وضعیت فعلی فولاد که تیم دوم باشگاه با اقتدار و صرف هزینه ی بسیار ناچیز راهی لیگ برتر شد پس ایشون با در اختیار داشتن منابع مالی کافی هم کارنامه ی مدیریت خوبی از خودشون به جا نگذاشتن اما از تمام این موارد بدتر رفتار و گفتار به دور از اخلاقیاتی هست که بارها از ایشون دیده شده و من می تونم تعداد زیادی از اونها رو برای شما بیان کنم اما تنها به یک مورد از اونها بسنده می کنم در ابتدای فصل جاری فوتبال زمانی که باشگاه فولاد به خاطر موضوع کارتهای پایان خدمت از همه سو مورد هجمه ای ناجوانمردانه و همانگ قرار گرفته بود ایشون هم با این جریان ناپاک همراه شد و بارها بر علیه فولاد و مدیران این باشگاه مصاحبه کرد و با توجه به شناختی که از مجموعه ی فولاد داشت اطلاعات فراوانی رو در اختیار دشمنان فولاد قرار داد ایا این کار چیزی جز خنجر از پشت زدن و ... محسوب میشه؟ اون هم در حق باشگاهی که این اقا تمام اعتبار و شهرتش رو مدیون این مجموعه هست ؟
در پایان این نکته رو عرض کنم که ضعفهای مدیریتی شاید فراموش بشن اما وجدانهای بیدار هیچگاه ... رو فراموش نخواهند کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها