به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

آشتی کنان فولاد و پرسپولیس

با وساطت سیف الله دهکردی، اختلافات فولاد و پرسپولیس فروکش کرد.
خوزستان اسپورت- سایت باشگاه فولاد خوزستان از خاتمه اختلاف بین تیم های سرخ پوش اهواز و تهران خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه فولاد، سیف الله دهکردی خواستار حل و فصل مشکلات و حاشیه های بوجود آمده بین چهره های شاخص کادر فنی باشگاه های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان شد.

مدیر عامل باشگاه فولاد در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خواستار رفع مشکلات بوجود آمده بین برخی از مسئولان این دو باشگاه مطرح فوتبال کشور شده است. سیف اله دهکردی از اعضای کادر فنی تیم فولاد خوزستان خواسته است که با تکیه بر اصول جوانمردی و گذشت نسبت به مسائل و حواشی بوجود آمده رفتار کرده و این موضوع را خاتمه دهند.

در همین رابطه نعیم سعداوی نیز که از پیشکسوتان تحصیل کرده و با اخلاق فوتبال کشور به شمار می آید، ضمن اجابت سیاست مدیرعامل باشگاه، به پایان یافتن این ماجرا اشاره کرد.

گفتنی است که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر تماس حمید درخشان با یکی از بازیکنان تیم فولاد خوزستان در رسانه ها منتشر شد که در ادامه به شکایت ایشان از نعیم سعداوی، مربی تیم فولاد خوزستان انجامید. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همواره بر عدم تماس خود با بازیکن فولاد تاکید می کرد تا اینکه قسمتی از فایل تماس گفتگوی ایشان با بازیکن فولاد در برنامه تلویزیونی 90 پخش شد و ...

پس از این ماجرا اخباری مبنی بر شکایت مربی فولاد از سرمربی پرسپولیس منتشر شد که با توجه به درخواست مدیرعامل باشگاه، این موضوع نیز خاتمه یافت.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
خدارا شکر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها