به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۷

بهروز مکوندی: برای جذب بازیکن پول لازم است

یوسف خدامرادی - مسجدسلیمان
کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قبل از رویارویی با تیم سایپا البرز، در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سایت ورزش خوزستان، بهروز مکوندی که توانسته نتایج خوبی با تیم نفت بگیرد، در این نشست پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد. این در حالی بود که به دلیل تأخیر در انجام پرواز تیم سایپای البرز، مجید جلالی به کنفرانس قبل از بازی نرسید. صحبت های سرمربی زردپوشان نفت را بخوانید.

تفکر پیروزی را تزریق می کنم
در چند بازی گذشته روند رو به رشد داشته ایم. سعی کرده ام برای هر بازی در هر ورزشگاهی، تفکر پیروزی را به تیمم تزریق کنم و بازی فردا هم استثناء نخواهد بود و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

دنبال توجیه کردن نخواهم بود
شاید خیلی ها از روند صعودی تیم نفت و کسب هشت امتیاز در پنج مسابقه اخیر راضی باشند اما من مطلقاً راضی نیستم و تاحصول نتایج بهتر به تلاشم ادامه خواهم داد. اگر هم در بازی های آینده نتیجه نگیریم، دنبال توجیه کردن نخواهم بود و نخواهم گفت که این تیم را من نبسته ام.

برای جذب بازیکن پول لازم است
ورود به بازار نقل و انتقالات و جذب بازیکن، شرایط خوب مالی را می طلبد که متأسفانه مشکل تیم ما در همین زمینه است. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه دیروز در تهران جلسه ای برای رفع مشکل مالی داشتند و روز پنجشنبه نیز جلسه دیگری خواهند داشت. مسئولین قول مساعد داده اند که مشکلات حل شود.

چرا کسی به من نگفت که نیایم؟
تیم ما گل های زیادی دریافت می کرد و کمتر موفق به گلزنی می شد. ما بر این اساس نظرسنجی کرده ایم. از دوستانی که برخی مسائل را مطرح می کنند، این سئوال را دارم که چرا روزی که من با اصرار دوستان آمدم و قبول مسئولیت کردم، کسی نگفت که این تیم ضعیف است؟ چرا کسی به من نگفت که به این تیم نیایم؟ واقعیت اینست که طرف حساب من، آقای رضائیان مدیرعامل باشگاه است. مسائل کلان باشگاه در اختیار مدیرعامل و هیئت مدیره است. هر چند که خودم نیز پیگیر رفع مشکلات هستم

یک بازیکن ازبکستانی را می خواهیم
بازیکن آرژانتینی که در خط دفاعی بازی می کرد، نتوانست رضایت کادر فنی تیم ما را جلب کند و او را جذب نکردیم. حالا اگر آن بازیکن مورد پسند مربی تیم دیگری قرار گرفته باشد، این موضوع به سلیقه آن مربی و نیازهای تیمش مربوط می شود. ما دروازه بان بلغارستانی را تأیید کرده و با او به توافق نهایی رسیده ایم. همچنین یک بازیکن ازبکستانی را پسندیده ایم ولی این بازیکن خواهان عقد قراردادی بلند مدت است که باید ببینیم شرایط مالی باشگاه، اجازه عقد قرارداد بلند مدت که مستلزم مبلغ بالاتری است را به ما می دهد یا خیر. ضمن اینکه رضا درویشی و محمود تیغ نورد از روز شنبه به تمرینات نفت اضافه خواهند شد و امیدوار هستیم که در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها