به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵

توضیحات اژدری‌زاده در خصوص اتفاقات لیگ یک

توضیحات اژدری‌زاده در خصوص اتفاقات لیگ یک

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولادنوین با بیان اینکه درسایه برخی شیطنت‌ها این تیم به لیگ برتر رسید، گفت:تماس با بازیکن ما قبل از بازی با مس، می‌توانست از سوی هر فردی باشد و نباید مسی‌ها در این مساله ورود می‌کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده ضمن دعوت از مردم خوزستان برای تماشای دیدار این تیم برابر سیاه‌جامگان مشهد در فینال لیگ دسته اول، اظهار کرد: در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود که بازی فینال لیگ در غدیر انجام شود اما برای راحتی بیشتر هواداران آن را به تختی انتقال دادیم و بلیت مسابقه را رایگان اعلام کردیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی اعضای تیم خود را آماده دیدار با تیم سیاه جامگان مشهد کرده و دوست داریم در آخرین دیدار خود به یک پیروزی دیگر دست یافته و با عنوان قهرمانی کارمان را به پایان برسانیم. امیدوارم هواداران و فوتبال دوستان خوزستانی فارغ از رنگ‌ها به تماشای این دیدار بیایند و بازیکنان تیم فولادنوین اهواز را تشویق و از تماشای این دیدار لذت ببرند.

مدیر عامل باشگاه فولادنوین به برخی مسائل پیش آمده در مورد تیم مس کرمان اشاره کرد و افزود: فولادنوین خوزستان در طول دوران فعالیت خود همواره اصول اخلاقی و احترام به حریفان را سرلوحه کار خود قرار داده و در طول ۲۲ هفته مسابقات با توجه به برخی مسائل و شیطنت‌ها، با تکیه بر این اصول کار خود را ادامه داد و جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد، در این بین مس کرمان برای ما به عنوان یک حریف مورد احترام بوده و خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: البته برخی مسائل و حواشی برای این تیم پیش آمد و این درحالی است که ما هیچگونه موضوعی در این رابطه به صورت قطع و یقین مطرح نکرده و در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفتیم تماس صورت گرفته به بازیکن ما قبل از دیدار با این تیم می‌توانسته از سوی هر فردی باشد و خود را به این باشگاه منتسب کرده باشد و دلیلی برای دخالت باشگاه مس کرمان در این موضوع نیست.

اژدری‌زاده در پایان گفت: به هرحال امروز نخستين بازی مرحله پلی‌آف ليگ دسته يک برای صعود به ليگ برتر برگزار می‌شود و امیدواریم که لیگ یکی‌ها بتوانند به حق خودشان برسند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها