به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

ابن قاسم: اسکوچیچ خواهان قرارداد دو ساله بود

ابن قاسم: اسکوچیچ می‌خواست قراردادش دو ساله باشد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با لوکوموتیو، بازیکنان جوان ورق را برگرداندند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، محمدحسین ابن قاسم درباره پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازیکنان ما بازی خوبی به نمایش گذاشتند؛ بخصوص در نیمه دوم که با حضور بازیکنان جوان ورق برگشت. ما به آکادمی فولاد با این بازیکنان افتخار می‌کنیم که همیشه به تیم بزرگسالان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه هادی حبیبی و جهان تیغ دو بازیکن تیم جوانان فولاد برابر لوکوموتیو به میدان رفتند، تاکید کرد: جهان تیغ آقای گل لیگ جوانان است و اکثر گل‌هایش را روی پاس هادی حبیبی به ثمر رسانده است. اتفاقی که در بازی با لوکوموتیو هم تکرار شد. با آمدن این بازیکنان به زمین همه چیز تغییر کرد.

سرپرست فولاد درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ با این تیم هم خاطرنشان کرد: اسکوچیچ شرط خاصی نداشت و فقط می‌خواست قراردادش دو ساله باشد. امیدوارم روند رو به رشد فولاد با این مربی ادامه یابد.

ابن قاسم در خصوص اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ بعد از عدم توافق با استقلال، قراردادش را با فولاد تمدید کرده است، گفت: من از مذاکره اسکوچیچ با استقلال و یا سایر تیم‌ها خبر ندارم ولی می‌دانم که او خواهان زیاد دارد.

سرپرست فولاد در پایان از صحبت درباره وضعیت محمد قاضی خودداری کرد و یادآور شد: نمی‌خواهم در اینباره حرف بزنم.

تیم فولاد خوزستان روز سه شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با یک گل تیم لوکوموتیو ازبکستان را شکست بدهد و با شش امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم جدول، از این مسابقات خداحافظی کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
1
فعلا تمرکز باید روی سهمیه باشد
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
2
2
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ که این حرفها بیشتر دل آدم را به درد می اورد، من نمی دانم این دوستان تا حالا کجا بودند که نمی داستند این جوانان چطور بازی می کردند یا اقای گل لیگ بودند یا نبودند که یه دفه و همین دیشب با دیدن این بازی یادشون اومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما که لالایی بلدی چرا ............؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا جان این بازیکنا رو باید از اول فصل می دیدین بویزه با این وضعیت بازیکنای تیم فولاد!!!!!!!! فقط تو همین یکی دو تا بازی روشون کردین که سایر تیما بیان بخرنشون بعد خودمون بریم امثال موسوی و قاضی رو بخریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
2
0
ابن قاسم طبق معمول خنثی و بی اثر صحبت کرده فکر کنم یه هوادار معمولی هم بهتر از ایشون درباره ی فولاد صحبت کنه اخه شما سرپرست تیمی یه خرده با صلابت تر یه خرده مسئولانه تر دلیل این همه محافظه کاری چیه ؟ خوزستان اسپرت چاپ نکنی اجحاف کردی هم به هوادار هم به فولاد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها