به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
تعداد نظرات: ۹ نظر

قرارداد اسکوچیچ؛ دو ساله و بدون شرط

قرارداد اسکوچیچ؛ دو ساله و بدون شرط قهرمانی

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی به جزئیات تمدید قرارداد باشگاه فولاد خوزستان با دراگان اسکوچیچ پرداخته و گقت وگوی کوتاهی نیز با این مربی انجام داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در گزارش روزنامه ایران ورزشی به قلم سمیرا شیرمردی آمده است که باشگاه فولاد شرط دراگان اسکوچیچ مبنی بر دو ساله بودن قرارداد را بدون هیچ گونه چون و چرایی پذیرفته و البته هیچ قولی برای قهرمانی از اسکوچیچ نگرفته است.

گزارش تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ و صحبت های این مربی را بخوانید:

نتایج خوب باعث شد باشگاه فولاد خوزستان به فکر تمدید قرارداد با دراگان اسکوچیچ بیفتد. مذاکرات هم صورت گرفت اما یکسری شایعه مانع از توافق شد. شایعه حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و استقلال. بحث تیم ملی خیلی زود و با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش به پایان رسید اما پرونده باشگاه استقلال هنوز باز مانده بود.

همین مسائل باعث شد دراگان در مذاکرات کمی با حوصله پیش برود و جواب نهایی به باشگاه فولاد خوزستان ندهد. حتی وقتی بحث درخواست تمدید قرارداد با فولاد هم مطرح شد، دراگان اسکوچیچ خیلی زود دست به کار شد و مصاحبه کرد که هنوز به توافق نرسیده تا شانس‌های دیگر خود را از دست ندهد. چند روزی به همین صورت پیش رفت که البته فولادی‌ها ناامید شده بودند. آنها فکر می‌کردند دراگان می‌خواهد به استقلال برود. به همین دلیل امیدی به تمدید قرارداد نداشتند.

بر این اساس به فکر گزینه‌های بعدی بودند که البته گفته می‌شد حسین فرکی اصلی‌ترین گزینه فولادی‌هاست. در این مورد حتی خبر می‌رسید با فرکی هم صحبت‌های مقدماتی انجام شده بود اما انگار فولادی‌ها همچنان در فکر تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ بودند. به این ترتیب مسوولان باشگاه فولاد یک جلسه دیگر با دراگان اسکوچیچ برگزار کردند تا جواب نهایی را بگیرند.

در این جلسه، سیف‌ا... دهکردی مدیرعامل باشگاه مفصل‌تر از قبل در رابطه با تمدید قرارداد با دراگان صحبت کرد و اینکه همچنان علاقه‌مند است که قرارداد او تمدید شود. البته این بار دهکردی در همان ابتدای صحبتش گفته بود زمان زیادی ندارد و اگر نمی‌تواند جواب نهایی را بدهد به سراغ گزینه‌های دیگر بروند. این مساله انگار اسکوچیچ را به فکر انداخت که هر چه زودتر جواب را بدهد.

در نهایت بعد از چند ساعت صحبت کردن، دراگان اسکوچیچ قبول کرد قراردادش را با فولاد خوزستان تمدید کند اما 2 ساله. این مساله یکی از مهم‌ترین خواسته‌های سرمربی کروات فولاد خوزستان برای تمدید قرارداد بود که بدون هیچ چون و چرایی پذیرفته شد و در نهایت قرارداد جدید امضا شد.

نکته جالب در این جلسه این بود که هیچ قولی برای قهرمانی از اسکوچیچ گرفته نشد. به این ترتیب برخلاف تصور خیلی‌ها باشگاه فولاد خوزستان خبر تمدید قرارداد 2 ساله با دراگان اسکوچیچ را روی سایت گذاشت تا به هوادارانش قبل از بازی تشریفاتی با لکوموتیو تاشکند خبر خوش بدهد.

خبری که البته خیلی‌ها باور نمی‌کردند. به همین دلیل به سراغ خود دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات فولاد خوزستان رفتیم.

دراگان که دوست نداشت قبل از بازی با لکوموتیو ازبکستان مصاحبه کند فقط خیلی کوتاه خبر تمدید قراردادش را تایید کرد و گفت: «ممنون از تبریک‌تان برای تمدید قرارداد و خوشحالم که باز هم با فولاد همکاری می‌کنم.» اسکوچیچ در رابطه با اینکه چطور شد که یکدفعه به توافق رسید، ادامه داد: «یکدفعه نشد. ما مذاکرات زیادی داشتیم که در نهایت به توافق رسیدیم.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
7
5
قرارداد ترکمنچای
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
4
تمرکزفولاد باید در حال حاضر برای سهمیه گرفتن باشد
نریمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
5
2
خیالش راحت شد قرارداد دوساله بدون قید و شرط. هر وقت اخراج شه پولشو کامل میگیره. چند روز پیشم که علنی گفت نه از فولادنوین بازیکن میگیرم نه از اکادمی
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
2
2
بدون قید و شرط که خوب نیست باید یه مقدار از مبلغ قراردادش رو منوط به قهرمانی و یا گرفتن سهمیه و این جور چیزا می کردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
1
6
عشق است دراگان
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
1
5
مربی حرفه ای هیچ وقت قول نمی ده قطبی قول داد ایران رو می بره جام جهانی می گفت کره رو مثل کف دستش میشناسه عاقبت تیم ملی چی شد اگه با اسکو مشکل دارید برین خصوصی حلش کنید درست نیست پشت سر بنده خدا حرف می زنید غیبت از نظر ما مسلمانان گناه محسوب می شود برین استغفرا کنید
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
3
3
با سلام.
خوزستان اسپورت با عرض پوزش باید بگم تو اخبارتون راجع به آقای اسکوچیچ، مشخصه که با ایشون مشکل دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما حالا که قرداد بسته و مربی فولاد هم ایشون هست خواهشاً برای فولاد جو سازی نکنید(تماماً اخباری رو تو سایتتون میزارید که بر علیه اسکوچیچ هست) تا هدف اصلی همه طرفدارهای فولاد که همان موفقیت فولاد است راحتتر محقق شود. با تشکر
محمدمراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
1
4
من که اول فصل دعا می کردم فقط فولاد توی لیگ بمونه اما یواش یواش با اسکوچیچ اوج گرفتیم و حالا که قراردادش تمدید شد عالی شد و مهمتر همه معلوم شد حرفهای قاضی یه مشت دروغ بیشتر نبوده
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
3
از اقای دهکردی و ابن قاسم و سایر مسئولای فولاد خواهش میکنم در نقل و انتقالات امسال همه چیز را زیر نظر بگیرند و تمامی بازیکنان جدید را بخوبی انالیز کنند تا بازیکن ضعیف مخصوصن بازیکنای مازاد استقلال و پرسپولیس به فولاد نیایند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها