به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

ناراحتی سرمربی فولاد نوین از رفتار فردوسی‌پور

ناراحتی سرمربی فولاد نوین از رفتار فردوسی‌پور

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین اهواز نتوانست ناراحتی اش از رفتار مجری برنامه 90 را پنهان کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کورش موسوی سرمربی فولاد نوین و رضا مهاجری سرمربی سیاه جامگان، بنا به دعوت عادل فردوسی پور به تهران رفته بودند تا به عنوان مربیان تیم های صعود کننده به لیگ برتر بتوانند حرف های خود را در برنامه 90 بزنند.

در کمال تعجب اما، عادل فردوسی پور که دقایق زیادی را به دعواهای بازی سایپا و راه آهن و بخش های از پیش ضبط شده نظیر ایران 90 اختصاص داده بود، دو مهمان برنامه که از اهواز و مشهد به تهران رفته بودند را تا دقایق پایانی برنامه بیرون نگه داشت و در همان اندک دقایق انتهایی نیز اجازه نداد کورش موسوی حرف هایش را با جامعه ورزش ایران مطرح کند.

سرمربی فولاد نوین که به وضوح از رفتار فردوسی پور ناراحت شده بود، خطاب به وی اعلام کرد که تیم فولاد نوین در برنامه 90 هم مظلوم واقع شده است ولی فردوسی پور به سبک همیشگی سعی کرد موضوع را با شوخی و خنده تمام کند و به موسوی قول داد در فصل آینده باز هم او را به برنامه 90 دعوت کند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
1
10
تقصیر ایشون بوده که دعوت همچین برنامه مسخره ای رو قبول کرده، نصف زمان برنامه رو گذاشته بود واسه تیم تپل اسپورت، اونوقت این بندگان خدا اونم نصف شب یکی دو دقیقه حرف زدن.
ارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
1
8
برنامه نود بیشتر به فکر جذب مخاطبه تا به فکر فوتبال حالا از هر طریقی که شده مثلا با دعوت کردن از بازیگر ها یا پرداختن به حاشیه ها و مسائل غیر فوتبالی و مسابقه ی پیامکی که موفقم بوده و کسانی که اصلا فوتبال نگاه نمیکنن این برنامه را دنبال میکنن و متاسفانه برای فوتبال کشور تصمیم گیری میکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها