به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حدادی: دشمنان تیم نفت خوشحال باشند

حدادی: دشمنان تیم نفت خوشحال باشند

خوزستان اسپورت- اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان نفت مسجدسلیمان، مسئولان ورزش نفت را عامل ناکامی این تیم در لیگ برتر می دانند.

حمزه حدادی بابادی مدافع چپ تیم نفت که اهل مسجدسلیمان است، در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص باخت این تیم به ذوب آهن و دلایل عدم نتیجه گیری زردپوشان دیار زاگرس در لیگ چهاردهم صحبت هایی را مطرح کرد.

مصاحبه حمزه حدادی بابادی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

انگیزه بچه ها از دست رفت
در نیمه اول بازی با ذوب آهن خوب ظاهر شدیم. همه راه های نفوذ حریف را بسته بودیم و یکی دو موقعیت گل هم داشتیم اما در نیمه دوم وقتی گل اول را خوردیم، انگیزه بچه ها از بین رفت و نتوانستیم به بازی برگردیم. دو گل از دو ضربه کرنر باعث باخت تیم ما در اصفهان شد.

روی کاغذ شانس داریم
روی کاغذ شانس ماندن در لیگ برتر و رفتن به مرحله پلی اف را داریم. اگر دو بازی آخر برابر سپاهان و ملوان نتایج لازم را کسب کنیم، می توانیم به مرحله پلی اف برویم. البته واقعیت را بگویم که انگیزه بازیکنان تیم نفت به دلیل برخوردهای مسئولان پایین آمده است.

فقط وعده می دهند
مسئولان باشگاه نفت فقط وعده وعید می دهند. هر هفته می گویند می خواهیم پول بازیکنان را بدهیم ولی این کار را انجام نمی دهند و روحیه بچه ها را پایین می آورند. اگر یادتان باشد در مصاحبه قبلی هم به شما گفتم که مسئولان نفت اهل وعده دادن هستند اما به وعده ها عمل نمی کنند.

کاش هتل تیم را می دیدید
عامل اصلی نتایج اخیر تیم نفت مسجدسلیمان، نداشتن پول و امکانات است. از بهمن 93 تاکنون فقط وعده شنیده ایم. کاش در همین سفر تیم نفت به اصفهان می آمدید و وضعیت هتل محل اقامت و غذای بازیکنان را از نزدیک مشاهده می کردید تا متوجه می شدید که این باشگاه در چه وضعیتی قرار دارد.

دشمنان تیم نفت خوشحال باشند
واقعاً نمی دانیم که مشکل باشگاه نفت از کجاست. آیا شرکت نفت باعث ایجاد این مشکلات برای تیم می شود یا ایراد کار در جای دیگری است. شاید دست های پشت پرده ای وجود دارند که می خواهند تیم نفت سقوط کند. بهرحال آن هایی که دوست داشتند تیم نفت سقوط کند، حالا باید خوشحال باشند چون این تیم در آستانه سقوط قرار گرفته است.

دلخوشی را از هواداران گرفتند
تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم بود. خیلی از مسجدسلیمانی ها از خیلی مسائل فاصله گرفتند و به تیم نفت چسبیدند ولی تصمیمات و رفتارهای برخی از مسئولان باعث شد این دلخوشی از مردم مسجدسلیمان گرفته شود. آن هایی که دوست داشتند زمین خوردن تیم نفت و ناراحتی مردم مسجدسلیمان را ببینند، تقریباً به آن چیزی که می خواستند رسیده اند.

از مردم تشکر می کنم
مردم مسجدسلیمان در چند سال اخیر، چه در لیگ دسته اول و چه در لیگ برتر، حمایت بسیار خوبی از تیم شهرشان داشته اند و باید از همه آن ها تشکر کنم. امیدوارم روزی برسد که نفت به لیگ برتر بیاید و بتواند تا سال های سال در این مسابقات باقی بماند. گرچه الان هم ناامید نیستیم و شاید بتوانیم به مرحله پلی اف برویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
0
امان از سیاست .آنهم در مسجدسلیمان .از بقالی تا مدیریت در گرو سیاسی و سیاست زدگی است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها