به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سیدصالحی: سرنوشت تیم دست خودمان است

سیدصالحی: سرنوشت تیم دست خودمان است

خوزستان اسپورت- مهاجم باتجربه تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که تجربه بالای سپاهان باعث پیروزی این تیم در اهواز شده است.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خوزستان اسپورت عنوان کرد که سرنوشت ماندن یا نماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر در دست بازیکنان این تیم قرار دارد و استقلال می تواند از دو بازی باقی مانده امتیازات لازم برای بقاء در لیگ را بگیرد.

مصاحبه سیدصالحی با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

به تجربه سپاهان باختیم
بازی با سپاهان بازی خوبی بود. به نظرم حق تیم ما باخت نبود و نتیجه را به تجربه بالای تیم سپاهان باختیم. بهرحال خواست خدا بوده که شکست بخوریم ولی انشاءالله در بازی بعدی جبران می کینم.

روی غافلگیری گل خوردیم
دو-سه مسابقه بود که روی دفاعی تیمی خیلی خوب کار می کردیم ولی در بازی با سپاهان در همان دقایق ابتدایی غافلگیر شدیم. وقتی تیم گل می خورد، همه مامقصر هستیم، همانطور که وقتی گل می زنیم تمامی بازیکنان در آن سهیم هستند. وقتی یک بر صفر از سپاهان عقب افتادیم، خوب کار کردیم و می توانستیم به گل مساوی برسیم اما در ابتدای نیمه دوم روی یک غافلگیری دیگر گل دوم را هم دریافت کردیم.

ماندن تیم دست خودمان است
شانس ماندن استقلال خوزستان زیاد است، چون سرنوشت تیم دست خودمان است. وضعیت جدول به شکلی است که اگر از دو بازی باقی مانده مقابل سایپا و پیکان امتیازات لازم را بگیریم، در لیگ برتر خواهیم ماند و کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم. انشاءالله خدا کمک کند و بتوانیم با ماندن در لیگ باعث شادی مردم اهواز شویم.

نتیجه گرفتن تیم مهم تر است
نتیجه گرفتن تیم مهم تر از گلزنی من است. به عنوان بازیکن استقلال خوزستان همه تلاشم را می کنم تا در ابتدا تیمم موفق شود. درست است که در سال جدید گل نزده ام ولی انشاءالله خدا کمک می کند و این اتفاق در دو بازی بعدی می افتد.

مردم برای ما دعا کنند
با تمام توان در دو بازی آخر مقابل سایپا و پیکان ظاهر خواهیم شد. برای نتیجه گرفتن نیاز به همراهی و دعای مردم خوزستان هم داریم و امیدوارم که با کسب نتیجه در دو هفته پایانی باعث خوشحالی مردم شویم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
سرنوشتی دیگه نمانده دوبازی هست !
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها