به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

ابن‌قاسم: بازی با لوکوموتیو برای ایران مهم است

ابن‌قاسم: بازی با لوکوموتیو برای ایران مهم است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به خاطر بالا رفتن امتیاز فوتبال و لیگ ایران در آسیا بازی مقابل لوکوموتیو را جدی می‌گیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمدحسین ابن‌قاسم در مورد تساوی فولادخوزستان مقابل ملوان گفت: پیش‌بینی انجام یک بازی سخت را می‌کردیم. می‌دانستیم ملوان تیمی فیزیکی و سخت‌کوش است. آنها با توجه به امتیاز قدی که در خط حمله داشتند از این پتانسیل استفاده می‌کردند و چند موقعیت خوب هم به دست آوردند. در نهایت مسابقه با تساوی به پایان رسید.

وی در رابطه با اینکه نتایج یکی دو بازی اخیر فولاد را کمی از مدعیان عقب انداخت تصریح کرد: امیدمان به خدا است و کارمان را ادامه می‌دهیم. هر چهار روز یک بار مسابقه داریم و این در حالی است که حریفان‌مان بازیکنان زیادی دارند اما ما روی نیمکت کسی را نداریم. به هر حال کارمان را ادامه می‌دهیم تا در دو هفته پایان نتایج خوبی بگیریم.

ابن‌قاسم در رابطه با اینکه دیدارشان مقابل لوکوموتیو‬‎ ازبکستان تشریفاتی است و آیا در این مسابقه به بازیکنان استراحت می‌دهم خاطرنشان کرد: چنین چیزی نیست. پیروزی ما در دیدار آینده امتیازی برای فوتبال ایران جهت کسب سهمیه در بر دارد. اکنون سهمیه ایران 1+3 است و اگر نتایج ما خوب نباشد این امتیازات پایین می‌آید. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در بازی مقابل لوکوموتیو‬‎ نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه برای استفاده از سربازها با فولاد خوزستان همکاری نشد اما آنها به دنبال بالا بردن سهمیه فوتبال ایران هستند تصریح کرد: صد در صد تمام تلاشمان را می کنیم و نگاه ما ملی است. دوست داریم در تمامی سطوح پرچم ایران بالا برود تا مردم احساس غرور کنند. می‌توانستند به فولاد خوزستان، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران کمک کنند اما این اتفاق نیفتاد. تیم‌های ایرانی که در آسیا حاضر می‌شوند متعلق به تهران، تبریز، اهواز و ... نیستند بلکه این تیم‌ها با نام ایران در مسابقات شرکت می‌کنند.

ابن قاسم در ارتباط با دیدار مقابل پدیده مشهد و اینکه مهدی بدرلو و چاگو را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند عنوان کرد: تکیه ما فقط روی جوانان است. مقابل نفت تهران هم سه مدافعمان را نداشتیم و از بازیکنان جوان استفاده کردیم. در خیلی از پست‌ها بازیکن نداریم و کادر فنی با تغییراتی که اعمال می‌کند سعی در به وجود ‌آوردن شرایط بهتری دارند. از ابتدای فصل با همه این سختی‌ها تمام تلاشمان را انجام دادیم. پدیده تیم بسیار خوبی است و تمام تلاشمان را در این مسابقه می‌کنیم. می‌خواهیم از کیان فوتبال اهواز در مسابقات آینده دفاع کنیم.

وی در رابطه با وضعیت محمد قاضی و مصاحبه تندی که دراگان اسکوچیچ علیه او انجام داده عنوان کرد: از رشت که به اهواز بازگشتیم تمرینات تعطیل شد و تیم از فردا بار دیگر تمرینات خود را آغاز می‌کند. به همین خاطر با توجه به تعطیلات رسمی به باشگاه نرفتم و نمی‌دانم چه تصمیمی گرفته شده است. اطلاعی از اینکه آیا تصمیم خاصی گرفته شده است ندارم.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد اختلاف اسکوچیچ و قاضی عمیق است و آیا بهتر نبود برای جلوگیری از حاشیه خیلی زود در این مورد تصمیم بگیرند گفت: به هر حال این از اختیارات باشگاه است و حتما صلاح اینطور بود.

وی در مورد اینکه بختیار رحمانی در پستی در اینستاگرام از هواداران خداحافظی کرده است، خاطرنشان کرد: وضعیت بازیکنان سرباز هنوز مثل قبل است و اتفاق جدیدی نیفتاده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
1
3
ایران مسوالاش اهمیتی به ما میدن؟ چرا تراکتور که می تونست بابرد تو خونش صعود کنه با اصلیاش بازی نکرد چقدر شما خامید.
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
1
3
ایران؟؟واسه ایران مهمه!؟!
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
1
فولاد همیشه سربلند و پیروز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها