به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

موسوی: دست نشان نباید به حاشیه ها دامن بزند

کورش موسوی از مصاحبه های نادر دست نشان حسابی گله مند است.
سرمربی تیم فولاد نوین اهواز از مصاحبه های اخیر نادر دست نشان سرمربی نساجی مازندران انتقاد کرد و گفت: دست نشان نباید به مسائل حاشیه ای دامن بزند.

کورش موسوی در پایان بازی فولادنوین اهواز و شهرداری اردبیل به خبرنگار سایت ورزش خوزستان گفت: دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند و در نهایت توانستیم با گل عقیل کعبی به سه امتیاز بازی برسیم. تیم ما امسال به لیگ دسته اول صعود کرده اما توانسته ایم نتایج خوبی بگیریم و به رده های بالای جدول برسیم.

موسوی در ادامه صحبت هایش پیرامون جنجال های بوجود آمده در مسابقه قبلی بین فولادنوین و نساجی مازندران اظهار کرد: آن بازی تمام شد ولی آقای دست نشان کماکان به حاشیه ها دامن می زند. من به نادر دست نشان گفتم که شما در مربی گری پیشکسوت ما هستی و نباید چنین رفتاری داشته باشید. ایشان می گوید تماشاگران فولادنوین به بازیکنان تیم نساجی فحاشی کرده اند، در حالی که تیم ما تماشاگر ندارد و فقط در هر بازی حدود 100 نفر برای دیدن بازی های فولادنوین به ورزشگاه صنایع فولاد می آیند. واقعاً نمی دانم منظور دست نشان کدام تماشاگران بوده است.

سرمربی فولادنوین در ادامه گلایه هایش از سرمربی نساجی مازندران گفت: نساجی تیم بزرگ و پرطرفداری است که می تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد ولی این به شرطی است که دست نشان اجازه دهد تیمش آرامش داشته باشد و از ادامه دادن مسائل حاشیه ای پرهیز کند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها