به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

کریمی: داور دو پنالتی ملوان را نگرفت

کریمی: داور دو پنالتی ملوان را نگرفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم ملوان گفت: عملکرد داور امروز بسیار ضعیف بود و نشان دادن کارت‌های مکرر از سوی او به بازیکنان این موضوع را ثابت می‌کند.

فیروز کریمی در کنفرانس خبری پایان بازی تیم های ملوان انزلی و فولاد خوزستان گفت: دوست داشتم امروز وقتی روی این صندلی می‌نشینم برد تیم ملوان در هفته بیست و هشتم را به همه پدران در انزلی تبریک بگویم اما این اتفاق رخ نداد.

وی در ادامه گفت: بازی نکات فنی خوبی داشت؛ بازیکنان فوتبال سالم و فنی خوبی به نمایش گذاشتند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست تیم ملوان رفت. ما باید کاملاً در طول بازی حمله می‌کردیم اگر بخواهیم تنها در یک نیمه حمله کنیم و امکان مانور را به تیم حریف ندهیم سخت است، آن هم تیم خوبی مثل فولاد.

کریمی در ادامه خاطر نشان کرد: قابلیت‌های بازی امروز فراتر از لیگ برتر بود و این بازی ارزش دیدن را داشت. بازیکنان بازی با روحیه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند اما ما امروز بدشانس بودیم البته سعی می‌کنیم بازی بعدی جبران کنیم و امتیاز بازی بعدی را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملوان در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی امروز شاهد بودیم که هواداران تیم ملوان را در طول تمام بازی تشویق می‌کردند آنها حتی یک دقیقه دست از تشویق برنداشتند و همین موضوع باعث می‌شد تا بازیکنان بیشتر تلاش کنند. این توافقی که بین هواداران و بازیکنان وجود دارد نشان می‌دهد که ملوان سالیان سال در بهترین سطح می‌تواند بازی کند. من سالها مربیگری کردم و در تیم‌های بزرگی مثل سپاهان، تراکتورسازی‌،استقلال تهران و ... که در آن دیدارها شور و هیجان زیادی وجود دارد فعالیت کردم. اما داور بازی امروز بسیار ضعیف بود.

کریمی در مورد ضعیف بودن داور این دیدار گفت: ما 2 موقعیت گل داشتیم که یکی پیراهن بازیکنان را کشیدند و دومی بازیکن ما را هُل دادند که هر دو اینها پنالتی بود. این موضوع را حتما برنامه 90 نشان خواهد داد. به نظرم داور به لحاظ روحی و جسمی خیلی از شرایط دور بود. او به قدری استرس داشت که چندین بار اسپری را گم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: ما نگاه مان به تیم‌های دیگر نیست، ما کار کرده‌ایم. خیلی تاکید داشتیم که بازیکنان به خاطر این که بازی را از دست ندهند و کارت دریافت نکنند اما شاهد بودید که دریافت کارت از سوی بازیکنان ما دو سه بازیکن کلیدی را برای بازی بعدی از دست داده‌ایم.

سرمربی ملوان در ادامه تاکید کرد: ما در روزی که از لحاظ روحی روانی شرایط خوبی را داشتیم و میزبان این دیدارها بودیم توانستیم چندین بار موقعیت گل زنی داشته باشیم اما این فرصت را دیدیدم که داور از ما گرفت. داور در عمر خود پایش به توپ نخورده و هر کسی این را بگوید من باور نمی‌کنم. او شرایط ما را درک نکرد اصلاً نمی‌دانست اوضاع به چه صورت است و نشان دادن کارت‌های مکرر نشان می‌دهد که او شرایط خوبی نداشت.

به نقل از فارس، کریمی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: با دیدن دوباره فیلم بازی مشخص می‌شود که ما 2 بار پنالتی را از دست دادیم خواهش می‌کنم مسئولان سازمان کمیته داوران عملکرد داور را مورد ارزیابی قرار دهند و در انتخاب داوران دقت بیشتری داشته باشند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها