به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

سالارزاده: صاحب نفت مسجدسلیمان مشخص نیست

سالارزاده: سرنوشت تیم نفت برای مسئولان اهمیت ندارد/صاحب تیم نفت مسجدسلیمان مشخص نیست

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سرنوشت این تیم فقط برای هواداران آن مهم است.

سعید سالارزاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با شرایط نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط تیم مثل سابق است. تیمی هستیم که مالک و صاحب آن مشخص نیست. فکر می کنم به غیر از مردم مسجدسلیمان، سرنوشت این تیم برای هیچ کس مهم نباشد و برای مسئولان فرقی نمی کند که نفت در لیگ برتر باقی بماند یا سقوط کند. در واقع مثل تعدادی بازیکن هستیم که دور هم جمع شده ایم تا چند بازی را انجام دهیم و سپس هر کس دنبال کار خودش برود.

سالارزاده ادامه داد: واقعاً نمی دانم هدف گذاری باشگاه نفت سجدسلیمان در ابتدای فصل چه بوده است. آیا این تیم با هدف ماندن در لیگ برتر وارد مسابقات شده یا هدف باشگاه فقط حضور در یک دوره از لیگ برتر بوده است. بهرحال ما که تلاش خودمان را می کنیم تا در سه هفته پایانی نتایج لازم را بگیریم ولی تیم نفت نباید بدین شکل رها شود.

مدافع تیم نفت در خصوص خبر اعلام شده از سوی مسعود رضائیان مدیرعامل این باشگاه مبنی بر پرداخت 20 درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنان تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: معمولاً در لیگ ایران وقتی تیمی در شرایط اضطراری قرار می گیرد، مسئولان آن تیم سعی می کنند از راه های مختلف نظیر پرداخت مطالبات بازیکنان باعث تقویت روحی تیم و افزایش انگیزه بازیکنان شوند ولی در نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

سالارزاده افزود: امروز سه شنبه است و هیچ خبری از پرداخت مطالبات تا امروز نشده و فکر هم نمی کنم تا روز پنجشنبه چنین اتفاقی بیفتد. من فکر می کنم بازیکنان تیم ما این قول را زیاد جدی نگرفته اند، چون از ابتدای فصل قول های زیادی به ما داده اند که عملی نشده است.

وی درباره بازی حساس این هفته برابر ذوب آهن اظهار کرد: ذوب آهن تیمی است که متحول شده و نتایج بسیار خوبی گرفته ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست و ما به اصفهان می رویم تا هر سه امتیاز را کسب کنیم. انشالله بازی با ذوب آهن بازی خوبی از کار در بیاید و امتیازات آن به تیم نفت برسد.

سعید سالارزاده در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت درباره احتمال ماندن تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت: رقابت بین تیم ها نزدیک است. فکر می کنم با گرفتن شش امتیاز بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. در این شرایط حساس نیاز به حمایت مسئولان داریم. مردم مسجدسلیمان که از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و همیشه کنار ما هستند. هواداران نفت می توانند به داشتن چنین تیمی افتخار کنند که با دست خالی برابر حریفان مقاومت کرده و تا سه هفته مانده به پایان لیگ برتر هنوز هم شانس ماندن در لیگ را دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
2
حرف حق جواب نداره درود بر انسانهای راستگو و پاک
فرامرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
3
پس به عشق هواداران این تیم با قدرت تمام بازی کنید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
2
درسته که تمام حواشی از سمت ایشون در نفت پخش میشه ولی حرف حقیقت رو زده...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها