به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

میثم بائو: باید روز جمعه کار را تمام کنیم

بائو: باید روز جمعه کار را تمام کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: باید از سپاهان سه امتیاز را بگیریم تا کار به هفته های پایانی کشیده نشود.

میثم بائو در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با شرایط فعلی تیمش گفت: شرایط خوبی داریم. در حال تمرین کردن هستیم تا انشالله روز جمعه نتیجه خوبی مقابل سپاهان به دست بیاوریم و حضورمان در فصل آینده لیگ برتر را قطعی کنیم.

بائو در خصوص تساوی استقلال خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان با وجود خلق چند موقعیت گلزنی توضیح داد: بهرحال فوتبال است و اتفاقات آن قابل پیش بینی نیست. هر دو تیم فرصت هایی داشتند. به نظرم بازی با نفت مسجدسلیمان از بازی بعدی که با سپاهان داریم، سخت تر بود، چون تیم نفت تماشاگرانی دارد که به تیم مقابل فشار زیادی وارد می کنند. فکر می کنم کسب نتیجه مساوی در مسجدسلیمان با وجود آن جو ورزشگاه، نتیجه خوبی بود.

هافبک پاسور استقلال خوزستان، سه امتیاز دیدار با سپاهان را بسیار مهم دانست و گفت: سپاهان تیمی است که 60 سال سابقه داشته و همیشه جزو تیم های مدعی لیگ بوده است. بازی با چنین تیمی طبیعتاً مشکل است. آن ها حرفه ای هستند و از کوچکترین غفلت یا اشتباه تیم ما می توانند استفاده کنند. باید برابر سپاهان منطقی و باحوصله بازی کنیم تا به سه امتیاز برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه رتبه ای را در پایان فصل برای استقلال خوزستان پیش بینی می کند، چنین گفت: مهم نیست چندم شویم، بلکه مهم اینست که در لیگ بمانیم. دهم و یازدهم شدن فرقی با هم ندارد و باید تلاش کنیم تا جزو تیم های باقی مانده در جدول باشیم.

میثم بائو در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت ضمن دعوت از تماشاگران خوزستانی برای حضور در استادیوم الغدیر گفت: تماشاگران خوزستانی همیشه به ما لطف داشته اند و هنگام پیروزی یا شکست کنار تیم بوده اند. بهرحال این تیم متعلق به خوزستان و مال همین مردم است. از تماشاگران خوزستانی می خواهم روز جمعه به استادیوم بیایند و از استقلال حمایت کنند. شکست دادن سپاهان هم باعث ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر می شود، هم به سود تیم فولاد خوزستان خواهد بود. در مجموع امیدوارم روز جمعه همین هفته کار را تمام کنیم تا کار به هفته های پایانی کشیده نشود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
2
به امید موفقیت استقلال خوزستان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
1
ماشاله استقلال خوزستان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
2
از خدا واسه این تیم توفیق روز افزون طلب میکنم ، درود به شرف خوزستان و خوزستانی و تمام کسانی که دارن برای این استان دل و جونشون و میدن مثل شما.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها