به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
تعداد نظرات: ۴۰ نظر

پشت پرده اختلاف اسکوچیچ و محمد قاضی

پشت پرده اختلاف دراگان اسکوچیچ و محمد قاضی

خوزستان اسپورت- روزنامه ایران ورزشی در شماره امروز، گزارشی در خصوص دلایل اختلاف دراگان اسکوچیچ و محمد قاضی منتشر کرده که حاوی اطلاعات مهمی است. اطلاعات مهمی که نه فقط به اختلاف قاضی و اسکوچیچ، بلکه به آینده تیم فولاد خصوصاً در فصل نقل و انتقالات آینده مرتبط است.

گزارش منتشر شده در روزنامه ایران ورزشی بدون هیچ گونه دخل و تصرف از نظرتان می گذرد:

قاضی، اسکوچیچ را خوب می‌شناسد!
بعد از باخت فولاد خوزستان به ذوب‌آهن اصفهان، دراگان اسکوچیچ در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وضعیت محمد قاضی پرسیده بود، گفت: «من محمد قاضی را نمی‌شناسم!»

همین یک جمله کافی بود که همه متوجه شوند مشکل بزرگی بین قاضی و اسکوچیچ به وجود آمده که سرمربی کروات فولاد چنین واکنشی به سوال خبرنگار اهوازی نشان داد. شاید خیلی‌ها فکر می‌کنند مشکل از قاضی است که به نبودن در لیست 18 نفره فولاد خوزستان اعتراض کرده اما واقعیت چیز دیگری است. قاضی نه اعتراضی به نبودن در لیست 18 نفره داشت و نه با اسکوچیچ بحث کرد. او با قهر از کاروان فولاد جدا شد که البته دلایل آن هم شاید آنقدر محکم بود که سیف‌ا... دهکردی حق را به قاضی داده اما ماجرا از چه قرار است؟

ماجرا از قطر شروع نشد، بلکه به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. دقیقا از روزی که محمد قاضی قراردادش را با استقلال تهران فسخ کرد. ظاهرا وقتی محمد قاضی با برگه رضایتنامه از باشگاه استقلال بیرون می‌آید مدیر برنامه دراگان اسکوچیچ به سمت او می‌رود و خودش را معرفی می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب پیش رفت و مدیربرنامه اسکوچیچ به قاضی گفته بود اگر می‌خواهی من تو را به فولاد ببرم. قاضی هم در جواب گفت که من خودم مدیربرنامه دارم و از طریق او کارهایم را دنبال می‌کنم.

این مساله ظاهرا چندان به مذاق مدیربرنامه دراگان خوش نیامد. به هر حال این 2 نفر از هم جدا می‌شوند که سیف‌ا... دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان مستقیما با محمد قاضی تماس می‌گیرد و از حضور در فولاد با او صحبت می‌کند که خیلی زود هم به توافق می‌رسند و قاضی به اهواز می‌رود.

وقتی قاضی قراردادش را ثبت کرد و سر تمرین رفت با رفتار عجیبی از دراگان اسکوچیچ مواجه شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان اهمیت چندانی به قاصی نمی‌داد. این مساله باعث می‌شود قاضی با دهکردی تماس بگیرد که بالاخره دهکردی با اسکوچیچ در این مورد صحبت می‌کند اما ماجرا ادامه داشت و دراگان در بازی‌ها از قاضی زیاد استفاده نمی‌کرد یا اینکه در لحظات آخر بازی او را به میدان می‌فرستاد که نتواند کاری انجام دهد و به دهکردی بگوید که او بازیکن به درد بخوری نیست.

حتی در بازی فولاد خوزستان و السد قطر که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، دراگان اسکوچیچ قصد داشت در دقایق تلف شده نیمه دوم، قاضی را به میدان بفرستد که نعیم سعداوی جلوی این کار را گرفت و گفت بازیکنی که 3 دقیقه بخواهد بازی کند، کارایی ندارد و بهتر است این بازیکن را هم اذیت نکند. همین مساله و البته اخراج بدرلو هم باعث شد دراگان و سعداوی با هم به مشکل بخورند و سعداوی تیم را ترک کند اما محمد قاضی در فولاد ماند تا کارش را دنبال کند.

قاضی با اینکه در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود حرفی نمی‌زد و هر وقت به‌عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت تمام تلاش خودش را انجام می‌داد تا نظر دراگان را تغییر دهد. قاضی حتی گل هم می‌زد اما اسکوچیچ از موضع خود کوتاه نمی‌آمد. این مهاجم باتجربه حتی در بازی با نفت مسجدسلیمان که قبل از بازی با السد قطر بود، برای فولاد گل زیبایی به ثمر رساند که تصور می‌شد همین گل کمک کند تا دراگان اسکوچیچ از قاضی در ترکیب اصلی تیمش مقابل السد استفاده کند اما اینطور  نبود.

دراگان صبح روز قبل از بازی با السد، وقتی دید قاضی دارد به اتاقش می‌رود به سمت او رفت و به او گفت: «نمی‌خواهم از تو در ارنج تیم استفاده کنم.» قاضی هم که تعجب کرد، گفت: «هر طور که شما صلاح می‌دانید اما من الان خیلی آماده‌ام و می‌توانم به تیم کمک کنم» که این حرف قاضی باعث عصبانیت اسکوچیچ شد تا او اینطور جواب بدهد: «به تو مربوط نیست...» قاضی هم گفت: «پس من حرفی ندارم.»

بعد از این مکالمه، مهاجم فولادی‌ها فکر می‌کرد باز هم روی نیمکت است اما از نیمکت هم خبری نبود. روز بازی، قاضی مثل همه بازیکنان دیگر تیم داشت سوار اتوبوس می‌شد که با تیم به ورزشگاه برود ناگهان اسکوچیچ گفت: «تو کجا می‌آیی؟ تو در ترکیب 18 نفره نیستی!» قاضی که شوکه شده بود، گفت: «پس من با تیم می‌آیم و روی سکو می‌نشینم.» اما اسکوچیچ با این مساله هم موافقت نکرد و بهانه جالبی آورد: «حضور تو در اتوبوس بازیکنان را اذیت می‌کند و به تیم ضربه می‌زند. اگر می‌خواهی با تاکسی به ورزشگاه برو.»

این مساله قاضی را خیلی ناراحت کرد تا از اتوبوس پیاده شود و به اتاق برود اما بازیکنان تیم از جمله مهرداد جماعتی ناراحت شدند و از اسکوچیچ و ابن‌قاسم خواستند قاضی هم با تیم بیاید ولی هیچ‌کدام قبول نکردند.

در نهایت هم تیم به ورزشگاه رفت و بازی کرد اما باخت. این باخت باعث شد بهانه‌های دراگان اسکوچیچ جور شود اما قاضی همه ماجرا را به سیف‌ا... دهکردی گفته بود. به همین دلیل در بازگشت به تهران، قاضی به اهواز نرفت تا دهکردی ماجرا را پیگیری کند. مدیرعامل فولادی‌ها هم که انگار منتظر بود تا بازی حساس مقابل ذوب‌آهن سپری شود، سکوت کرد که بهانه‌ای دست دراگان ندهد.

بازی ذوب‌آهن و فولاد خوزستان انجام شد اما تیم قرمزپوش اهوازی آن هم در خانه، باخت. نتیجه‌ای که کمتر کسی انتظارش را داشت. بعد از بازی هم دراگان اسکوچیچ به کنفرانس رفت و حرف‌های عجیب و غریبی زد. سرمربی فولاد در مورد قاضی گفته بود که او را نمی‌شناسد تا وانمود کند که قاضی مقصر است اما دهکردی که از ماجرا کاملا اطلاع دارد، می‌داند چه کسی مقصر است و به همین دلیل با محمد قاضی تماس گرفت تا به اهواز برود.

حضور محمد قاضی در اهواز، خیلی مسائل را مشخص می‌کند که به زودی خود این بازیکن در مورد آن صحبت خواهد کرد.  صحبت‌هایی که بدون شک نشان خواهد داد محمد قاضی، دراگان اسکوچیچ را خیلی خوب می‌شناسد. آن هم در طول همین مدت کوتاه.

توضیح ضروری:
خوزستان اسپورت تا امروز مطلبی درباره اتفاقات اردوی فولاد در قطر منتشر نکرده و بر این عقیده است که مسئولان باشگاه فولاد بهترین مرجع برای ارائه توضیحات و تأیید یا تکذیب اتفاقات پیش آمده در جریان سفر تیم فولاد به قطر هستند.

همانگونه که در بالای مطلب مربوط به روزنامه ایران ورزشی توضیح کوتاهی داده ایم، اختلاف قاضی و اسکوچیچ یا ماندن و رفتن قاضی، مورد بحث ما نبوده و نیست.

مهم ترین نکته اینست که مشخص شود آیا واقعاً افراد منتسب به اسکوچیچ - با اطلاع یا بدون اطلاع این مربی - از نام اسکوچیچ و البته از نام باشگاه فولاد برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴۰
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
14
ازکجا میتونیم مطمئن بشیم که ای گزارش راسته راسته؟؟مسئله واسه فولاد حیاتی شده خدایا خودت رحم کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
ای دروغایی که می گی راسته؟؟؟
تکیه کلام محمود پاکنیت در سریال روزی روزگاری
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
14
خوب پس اگر اینطوره چرا آقای دهکردی قبل از تماس با قاضی و جلب نظر او برای پیوستن به فولاد نظر اسکوچیچ را در این مورد نپرسیده که آیا اسکوچیچ هم موافق پیوستن قاضی به فولاد است یا نه ؟ عجیبه اون از موسوی این هم از قاضی ! تنها چیزی که مهمه اینکه باید فکر تیمی قوی برای فصل بعد باشیم ؛ تیمی متشکل از باتجربه ها و جوانان با استعداد پایه فولاد . یک مربی باهوش راحت می تواند از بین بازیکنان فولاد و فولاد نوین و امید فولاد تیمی را تشکیل دهد که قهرمان فصل بعد شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
14
هر کسی این مقاله رو نوشته می خواسته یک طرفه فقط از قاضی دفاع کنه و اسکوچیچ رو بکوبه و حاشیه جدید برای تیم فولاد درست کنند.
ما حرکت قبلی قاضی یادمون نرفته که باعث اخراج از تیم شد و با عذرخواهی دوباره به تیم برگشت... قاضی خیلی خودش رو بالا میدونه، هیچ بازیکن و فردی از تیم بزرگ فولاد بالاتر نیست، اینو باید خوب یادشون باشه
داود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
3
7
نمی دانم چند درصد حرفهایتان درست و راست است ولی حتی اگر درصد کمی از آنها هم درست باشد و بخصوص بحث جدایی نعیم از تیم به این دلیل باشد همین امروز می گویم انشاءالله سال بعد فولاد با اسکو تمدید نکند، متاسفانه فولاد یه عیب که داره این همه کار خوب کرده ولی یه مربی خوب بومی نداره یا حداقل به کسی مثل نعیم که بومی بوده میدان نداده، امیدوارم در آینده بیشتر از این کار استفاده بشه.
پاسخ ها
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
مربی خوب بومی از کجا آخه؟ کدوم مربی بومی ما خوبه؟
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
8
اگه اینگونه باشه واقعا واسه اسکوچیچ متاسفم همین....
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
11
اسکوچیچ یه مربی حرفه ای این وصله ها هم بش نمی چسبه!تازه اگه اسکو ریگی تو کفشش بود تیم به اینجا نمی رسید با این همه بحران! قاضی از همون روز اول با دردسر اومد فولاد!!!باید مشکلاتشو حل میکرد بعد میومد فولاد...!
شروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
10
با سلام
قاضی باید بدونه فولاد، استقلال یا پرسپولیس نیست که بخواد بی انضباطی در بیاره. چندین بار خیلی بد بازی کرد ولی اسکوچیچ در پاسخ به خبرنگاران از او حمایت کرد. اینها همه مربوط به بی نظمی های خودش هست و گرنه اسکوچیچ چرا نباید از قاضی تو شرایط بی بازیکنی فولاد استفاده کنه؟
همون بهتر بره
مغربی
|
United States
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
6
رفتار عجیبش با ایمان موسوی پذیرش این تحلیل را در ذهن تقویت می کند.
اگر واقعا این طور است این آقا دارد از آب گل آلود فوتبال ما ماهی می گیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
6
5
عجب!

واقعا باشگاه چرا باید با یک مربی اینقد کنار بیاد؟ هیچ تذکری، نظارتی نیست؟ مدیر عامل نباید جلوی اشتباهات مربی رو بگیره؟
توی بازی با ذوب نانگ باید عوض میشد ولی نه قاضی بود نه حاضر بود کسی دیگه بیاد
ملوان نیوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
3
9
مشکل دراگان با ملوان دقیقا همین مسائل بوده دراگان آدم سالمیه ولی برید تحقیق کنید اطرافیاش چه ادمایی بودن و چه بلایی سر ملوان اوردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
3
از طرفی هم، توی هفته های پایانی لیگ هستیم، بهتره برای فصل بعد این مسائل حل بشن.
الان تمرکز و آرامش بازیکنا از همه چیز مهمتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
7
دو نکته بگم: اول اینکه تشکر می کنم از هوادار ملوانی که میاد اخبار خوزستان رو پیگیری می کنه، دوم اینکه واقعا بعد از فولاد طرفدار ملوانم، خدا کنه امسال تو لیگ بمونه که انشاءالله می مونه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
5
اصلا هركي اين مطلب رو بخونه متوجه ميشه كه كاملا يك طرفه است و براي خراب كردن وجهه اسكو نوشته شده .متاسفم براي اين روزنامه... همين اسكو بنج بازي نانك رو بيرون كذاشت و جاش به قاضي بازي داد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
9
مشکل دراگان مدیر برنامه هاشه. باید بدونین قاضی به درخواست خود اسکو به تیم پیوست با این تفاوت که مدیر برنامه های اسکو دور خورد این وسط و دهکردی مستقیما با قاضی تماس گرفت. دقیقا همین اتفاق برای مسلمان افتاد. مدیر برنامه های اسکو خیلی تلاش میکرد که نشون بده هرکی میخواد بره فولاد باید از کانال اون وارد بشه و اونم پورسانتشو بگیره که با نوع جذب بازیکن دهکردی که مستقیم با بازیکن یا مدیرباشگاه صحبت میکنه تا الان نتونسته کاری کنه/ متاسفانه اسکو هم خیلی ازش حرف شنویی داره و هنوز با جو کثیف فوتبال ایران آشنا نشده. حتا آل نعمه رو هم اون به اسکو پیشنهاد داد. یه وضعیه اصن. برا همینه دهکردی حتا موقع امضای قرارداد با اسکو بش گفت به شرطی بیا که مدیر برنامه هات نیاد!
مدیر پایگاه سلام. این موضوع که محمد قاضی و محسن مسلمان مورد تأیید اسکوچیچ بودند و باشگاه فولاد به درخواست اسکوچیچ آنها را جذب کرده، کاملاً درست است.
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
8
بابا این مدیر مربوطه اسکو کیه! بدونه تیم اهواز نباید وارد حاشیه بشه وگرنه با هوادارا ن مواجه میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
8
شخصیتی مثل اسکوچیچ که اینقد نظم براش مهمه و راینکه روی انتخاب بازیکن وسواس نشون میده، یاید روی انتخاب اطرافیانش هم همین قدر حساس باشه. آدم درست با آدم های درست معاشرت میکنه
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
7
دیروز ممد قاضی مصاحبه کرده بود خبرگزاری فارس گفته بود میخام برم کمیته اخلاق یه سری اطلاعاتو بشون بگم حتما منظورش با همین افراد بوده البته قاضی گفته بود یه سایت ورزشی هم دستش تو همین کاره و میخام علیهش مدارک بدم دادگاه. مشخصه منظور قاضی همون سایت معروف تهرانه که دیروزم یه مطلب ضد قاضی زده بود بعدش حذفش کرد از ترس شکایت
girl khz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
5
4
قاضی هروقت تومیدون بوده تمام تلاش شو کرده نمیدونم چرا باید بعضی دوستان متعصبانه نظر بدن !بعدشم یکی از دلایل فلاکت فوتبال ما همین مدیر برنامه ها هستن
فولادی باتعصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
6
اخههههه چقدر قاضی گناه دارههههه چقدر بش ظلم کردیم،
بابا این چه درام متاثریه لابد با این وصف اسکوچیچ مقصره بعد ننه م تو بازی السد اون حرکتا رو از خودش نشون داد که همه ی هوادارن اون دیدن.
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
3
یکم صبر کنید همه ماجرا مشخص میشه.جریان ایمان موسوی فرق داره اونو خود باشگاه خرید بخاطر همین لج کرده بود بش بازی نمیداد.
محسن اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
4
آقای قاضی نمیخواد کسی رو سیاه کنی ..فقط یه سوال دارم من از کسایی که این مطلب رو خوندن و میگن اسکوچیچ بده داستانه ..آیا نویسنده این مطلب که یکی از خبرنگاران بانو است چگونه از این ماجراها خبردار شده است ؟ مطمئنا آقای قاضی گفته این چیزارو ..آقای قاضی خودش تو مصاحبه اش این حرفا روبزنه ...
rama
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
4
به هر حال امیدوارم دست واسطه ها از فوتبال دور بشه تا بازیکن و مربی تو فضای بهتر و خارج از مسائل مالی به پیشرفت تیم تمرکز کنن و شاهد ایجاد حاشیه نباشیم
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
5
گیرم قاضی بد باشه ! مسئله مدیراسکو مهم است ونباید اطلاعات غلط و... بده
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
3
فعلا فولاد بازیهای مهمی داره ازهمه هواداران فولاد خواهش می کنم تا برای بالا بردن تمرکز تیم ازتیم بطور کامل حمایت بشه انشاله بازیها را با جدیت وبا قدرت انجام میدهیم
خالد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
2
اين مقاله معلوم است كه توسط خود قاضى نوشته شده تا خود را تبرئه كند . شما كه خوزستانى هستيد لطفا با مطبوعات مغرض بر عليه فولاد همگام نشويد .
فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
4
فولاد همیشه سربلند وپیروز
عبداله
|
Canada
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
3
پس مدیریت چه کاره است چرا وارد این ماجرا نمی شود تا به تیم ضربه وارد نشود
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
3
هرچی باشه قطعا مدیریت تیم بهش رسیدگی میکنه. به امید خدا که بدون حاشیه اضافی دیگه این مساله حل بشه.
فابرگاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
2
روزنامه ی ایران ورزشی کمی هم جانب انصاف را رعایت کند بد نیست,اگراسکوچیچ فولاد رو ب دوردوم مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان میبرد وتیم را قهرمان لیگ میکرد وتا قبل از بازی باالسد شانس هردو موقعیت رو داشت,پیش بینی اینکه تیم های بزرگی با قراردادهای میلیاردی میامدن سراغش وهمین فولاد با دوسه برابر قیمت باهاش خواهان تمدید قرارداد میش,زیاد کار دشواری نمیبود.!! میشه آقای قاضی ورفقای مطبوعاتی اش توضیح بدهند ک اگر قاضی ب واسطه ی اسکو,ب فولاد می آمد چقدر آقای دراگان از این بابت کاسب میشد ک بخاطرش قید آبرو وموفقیت خود وتیمش را میزد ...
سیدمحسن سالاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
2
این گزارش 100 دورغه کذبه اسکو مربی بزرگیه ولی چون به این روزنامه باج نمی دهد این مطالب رو منتشر میکنند .کارنامه اسکو مشخصه من اگر جای سردبیر این روزنامه باشم استغفار میکنم امیدوارم خوزستان اسپرت ثبت کند
فولاد خورشید جنوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
2
2
نباید یک طرفه به قاضی رفت البته نه این قاضی بلکه اون یکی قاضی باید دید استاد دهکردی چه طور این مشکل رو حل می کنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
1
4
کلید روشن شدن این مسائل و ابهامات دست دهکردی و نعیم سعداویه
مائده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
4
به نظر من که شایعه س...اصن به شخصیت اسکو نمیخوره این کارا...ایشالله که یه مشت دری وری باشه..
بیرگانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
1
0
با بازیکن خوبی مثل ایمان موسوی همین مشکلات پیش امد گفیم شایعه هست ولی رفتن اقای سعدواری زحمتکش و بازیکن خوبی مثل قاضی در حالی که فولاد فورواردی نداشت فولاد را در حاشیه خواهد برد اسکوچیچ مصالح باشگاه و طرفداران را فدای مصالح خود کرد و این زنگ خطری برای فصل اینده فولادست.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
اگه این گزارش درست باشه باید از قاضی دلجویی کرد چون رفتار حرفه ای داشته و دراگا نو توبیخ کرد اگه زیادم ناز کنه کی بهتر از اقا نعیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
0
واقعیت اینه که اسکوچیچ ونناد فقط دنبال پول هستند.نه دلشون واسه فولاد سوخته نه مردم خوزستان!!!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
این روزنامه کلا همیشه تیتراش ضد فوتبال خوزستانه الانم میخواد واسه فولاد حاشیه درست کنه،یادتون نره همین روزنامه ها بزرگترین حواشی رو واسه تیما میسازن،یادت نره که تو روزای خوبمون یه تیتر هم ازمون نمیزنن اما الان فقط دنبال تخریب فوتبال خوزستان هستن،از مدیریت محترم سایت خواهشمندیم که چنین اخباری رو در سایت قرار نده که عاقبتش ضعف فوتبال خوزستانه
حمید رشیدی از ملایر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
بقول اکثر دوستان نمیشه یکطرفه قضاوت کرد
بنظر من از اسکوچیچ که یک مربی کاملا حرفه ایه بعیده چنین رفتار بچگانه و کینه توزانه ای ازش سربزنه
اونم بخاطر مثلا اینکه قاضی از مدیر برنامه اسکوچیچ استفاده نکرده.
دراگان حرفه ای تر از این حرفاس...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها