به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: حیف است سهمیه خوزستان از دست برود

طیبی: حیف است سهمیه خوزستان از دست برود

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان متعلق به این استان است و هواداران نباید با این تیم مثل تیم های غریبه برخورد کنند.

محمد طیبی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با شرایط تیمش گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. در حال آماده شدن برای بازی مقابل سپاهان هستیم. امیدوارم سه امتیاز را از این بازی بگیریم تا در جدول رده بندی صعود داشته باشیم.

طیبی ادامه داد: بازیکنان استقلال خوزستان برای موفقیت این تیم در سه بازی باقی مانده انگیزه بالایی دارند ولی برای رسیدن به موفقیت نیاز به حمایت تماشاگران خوزستانی داریم. استقلال خوزستان متعلق به همین استان است و باید از این تیم حمایت شود. وقتی به سایر شهرستان ها می رویم، تماشاگران آن شهرها فضای استادیوم را برای ما تبدیل به جهنم می کنند ولی در بازی های خانگی استقلال خوزستان چنین اتفاقی برای تیم های مهمان نمی افتد. دوست دارم تماشاگران خوزستانی حضور بیشتری در استادیوم اهواز داشته باشند تا تیم های مهمان نتوانند به راحتی برابر ما بازی کنند.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاعی استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان و اینکه چرا چنین عملکردی در همه بازی ها از سوی خط دفاعی آبی پوشان دیده نمی شود، چنین توضیح داد: در برخی از بازی ها بازیکنان خط دفاع با مصدومیت یا محرومیت روبرو شده بودند و همین غیبت ها روی کار دفاعی تیم تأثیر منفی گذاشت. همچنین در یک مقطع زمانی هوای اهواز آلوده بود و چون خوب تمرین نمی کردیم، در روز بازی نمی توانستیم خیلی خوب ظاهر شویم. در مجموع سعی می کنیم که در سه بازی باقی مانده عملکرد بهتری در بخش دفاعی داشته باشیم.

مدافع استقلال خوزستان در خصوص دیدار روز جمعه مقابل سپاهان اصفهان گفت: سپاهان از تیم های خوب کشور است که در ردیف مدعیان قهرمانی قرار دارد. سپاهان مربی فهیم و بادانشی دارد که سابقه کار کردن در خوزستان را داشته و بازی برابر چنین تیمی سخت است ولی ما به دنبال سه امتیاز هستیم و می خواهیم سپاهان را دست خالی به خانه بفرستیم.

محمد طیبی در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت ضمن تبریک روز پدر به همه پدران ایرانی گفت: دوست دارم روز پدر را به پدرم تبریک بگویم و دستش را ببوسم، چرا که برای من زحمات زیادی کشیده است. بار دیگر از تماشاگران درخواست می کنم به استادیوم بیایند و از نماینده فوتبال خوزستان حمایت کنند. واقعاً حیف است که این سهمیه فوتبال خوزستان از دست برود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
0
1
انشاله با حمایت هواداران خوزستانی سهمیه استقلال می ماند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها