به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

بدرلو: حرکت مظاهری ناراحتی باخت را بیشتر کرد

بدرلو: حرکت مظاهری ناراحتی باخت را بیشتر کرد

خوزستان اسپورت- بازیکن خط میانی فولاد خوزستان می گوید حرکت زشت مظاهری بیشتر از شکست مقابل ذوب آهن باعث ناراحتی فولادی ها شده است.

مهدی بدرلو در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار فولاد و ذوب آهن و شرایط تیم فولاد خوزستان برای ادامه مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

مصاحبه مهدی بدرلو با خوزستان اسپورت را بخوانید.

گل اول تمرکز ما را به هم زد
تمام هم و غم ما این بود که سه امتیاز را از ذوب آهن بگیریم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم ولی متأسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و در اوج حملات گل دوم را هم دریافت کردیم. در نیمه اول محتاط بودیم ولی نیمه دوم را هجومی ظاهر شدیم و روی دروازه ذوب آهن حمله می کردیم که گل اول را خوردیم و تمرکز تیم ما از دست رفت.

شانس قهرمانی خیلی کم شده
در شرایط فعلی شانس قهرمانی ما خیلی کم شده و انشاءالله باید تلاش کنیم که سهمیه آسیایی را بگیریم.

حرکت مظاهری ناراحتی باخت را بیشتر کرد
نمی دانم باید حرکت مظاهری را به پای جوانی او بگذارم یا چیز دیگری ولی باید بگویم کاری که مظاهری کرد بسیار زشت و بی احترامی بزرگی به مربی سابقش بود که برایش زحمات زیادی کشید. کاری که مظاهری کرد باعث شد تا ناراحتی ما بعد از باخت فولاد چند برابر شود. آقای آذری مدیرعامل ذوب آهن به رختکن فولاد آمدند و از این بابت عذرخواهی کردند. بازیکنان فولاد هم با ایشان صحبت کردند و آذری قول داد که با دروازه بان تیمش برخورد کند. بهرحال فوتبال مثل چرخ می چرخد و ممکن است دروازه بان ذوب آهن دوباره با مربی دروازه بان های فولاد چشم در چشم شود. به همین دلیل اعتقاد دارم که مظاهری نباید آن حرکت زشت را انجام می داد.

از شروع بازی های آسیایی بیشتر گل خوردیم
فکر می کنم عامل اصلی گل خوردن های تیم فولاد خستگی بازیکنان باشد. شما ببینید پس از شروع بازی های لیگ قهرمانان آسیا آمار گل های خورده فولاد بالاتر رفته است. اعتقاد دارم که مسافرت های متوالی و فشار مسابقات باعث شده بازیکنان فولاد آن شادابی و طراوت اول فصل را نداشته باشند و آمار گل های خورده تیم بالاتر برود.

بازی با ملوان جزو شانس های آخر است
بازی با ملوان با توجه به شکست ملوان برابر نفت تهران بازی سختی شد. برای ما بازی انزلی جزو آخرین شانس ها برای کسب سهمیه آسیایی است. اگر بخواهیم دوباره در مسابقات آسیایی حضور داشته باشیم، باید مقابل ملوان نتیجه بگیریم. برای دیدار با ملوان باید خوب استراحت کنیم تا در روز مسابقه آمادگی لازم را داشته باشیم.

از هواداران عذرخواهی می کنم
از همه طرفداران فولاد بابت باخت مقابل ذوب آهن عذرخواهی می کنم. هواداران فولاد دیروز به استادیوم آمدند و از تیم حمایت کردند اما بازی را باختیم و شرمنده آن ها شدیم. امیدواریم امسال سهمیه بگیریم تا زحمات این هواداران را جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
4
عیب نداره امسال دشمنا هر طور خواستن به ما صربه زدن.ایشالاه سال دیگه قوی بر می گردیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها