به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

زرین ساعد: هواداران استقلال به استادیوم بیایند

زرین ساعد: هواداران استقلال به استادیوم بیایند

خوزستان اسپورت- دروازه بان با تجربه تیم فوتبال استقلال اهواز از هواداران این تیم خواست که از این تیم در بازی با فجرسپاسی حمایت کنند.

هادی زرین ساعد در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص دیدار تیمش برابر فجرسپاسی شیراز گفت: بازی بسیار حساسی داریم. واقعاً متأسفیم که کار به اینجا کشیده است. در نیم فصل اول کسی فکر نمی کرد که استقلال اهواز از رده پنجم پایین تر بیاید ولی متأسفانه اتفاقاتی افتاد که تیم را به پایین جدول سوق داد.

زرین ساعد ادامه داد: به خدا توکل داریم و با تمام وجود مقابل فجرسپاسی بازی می کنیم. بازی فردا با تمام بازی ها فرق دارد و امیدوارم که روسفید از میدان بیرون بیاییم.

دروازه بان استقلال اهواز درباره شانس ماندن این تیم در لیگ دسته اول اظهار داشت: سرنوشت تیم دست خودمان است و باید در بازی با فجر پیروز شویم تا در لیگ یک باقی بمانیم. فکر می کنم با لطف خدا و همراهی هواداران این اتفاق خواهد افتاد.

زرین ساعد در پاسخ به این سئوال که چرا کار استقلال اهواز به اینجا کشیده شده، عنوان کرد: این بحث احتیاج به کارشناسی دارد و فکر می کنم در یک مصاحبه نشود به همه مشکلات اشاره کرد. تیم ما از ابتدای فصل مشکلاتی داشت ولی مردم مشکلات تیم را نمی دیدند و فقط به نتایج توجه می کردند. در نیم فصل دوم که مشکلات نمایان شدند، مردم از مسائل اطلاع یافتند. فکر می کنم باید به همین مقدار بسنده کنیم و فعلاً به فکر بازی فردا باشیم تا انشاءالله استقلال اهواز به عنوان تیمی باسابقه و پرطرفدار از لیگ یک سقوط نکند.

هادی زرین ساعد در پایان گفت: از مردم اهواز و خوزستان می خواهم که روز دوشنبه با حضور در استادیوم تختی از استقلال اهواز حمایت کنند. برای این بازی نیاز به همراهی تمامی هواداران داریم تا با کمک خدا سه امتیاز لازم را به دست بیاوریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها