به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

تقدیر از تیم های خوزستانی با حضور کفاشیان

تقدیر از تیم های خوزستانی با حضور کفاشیان

خوزستان اسپورت- نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت: طی مراسم ویژه ای از تیم های برتر فوتبال استان در رده های سنی مختلف تقدیر خواهیم کرد.

علی طرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت با اعلام این مطلب افزود: هیئت فوتبال خوزستان در نظر دارد تا در روز 22 اردیبهشت ماه جاری طی مراسم ویژه ای با حضور استاندار خوزستان و مقامات محلی از تیم هایی که در لیگ های رده های سنی مختلف استان صاحب مقام های اول تا سوم شده اند، تقدیر و جوایزی به اعضای این تیم ها اهداء کند.

طرفی ادامه داد: از علی کفاشیان، مهدی تاج و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال نیز دعوت کرده ایم که در این مراسم حضور داشته باشند تا با حضور آن ها از تیم های برتر استان تجلیل شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان در رابطه با اینکه از تیم های خوزستانی حاضر در رقابت های قهرمانی کشور که صاحب مقام شده اند نیز طی این مراسم تجلیل خواهد شد یا خیر، اظهار کرد: قطعاً در نظر داریم از تیم های خوزستانی که در مسابقات رده های سنی مختلف کشور صاحب مقام شده اند، تجلیل به عمل بیاوریم.

علی طرفی در پایان درباره وضعیت تیم فولاد نوین اهواز و موضع هیئت فوتبال خوزستان در این خصوص گفت: همانطور که استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان با خروج سهمیه تیم فولاد نوین از استان مخالفت کرده اند، هیئت فوتبال خوزستان و رئیس این هیئت نیز برای رفع مشکلات این تیم در حال رایزنی هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
6
تقدیر این نیست که یه لوخ بدن و چهار تا سکه جایزه، تقدیر اینه که در اوج مشکلات فولاد باهاش همکاری می کردن، تقدیر اینه که حداقل یکی دو تا بازیکن تو تیم ملی از خوزستان باشه، تقدیر اینه که از تیم های قهرمان فولاد تو تیم های ملی مختلف استفاده بشه نه از راه آهن و پیکان و تیم های دره پیت تهرانی.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
1
تیمهای خوزستان همیشه موفق وپیروز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها