به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 10
کد خبر: ۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

عبدی: افت فشار داشتم و بستری شدم

عبدی: افت فشار داشتم و بستری شدم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به دلیل افت فشار دچار سرگیجه و حالت تهوع شدم.

سید جلال عبدی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص مشکلی که در نیمه دوم دیدار با استقلال خوزستان برایش پیش آمد و به بیمارستان انتقال پیدا کرد، اظهار داشت: از ابتدای نیمه دوم حالت سرگیجه و تهوع داشتم. البته از روز قبل از مسابقه احساس می کردم گرمازده شده ام و این وضعیت در جریان بازی تشدید شد تا در نهایت با آمبولانش به بیمارستان انتقال یافتم و دو-سه ساعت بستری شدم.

عبدی ادامه داد: خدا را شکر پس از رسیدگی پزشکان به شرایط طبیعی بازگشتم و اکنون مشکلی ندارم.

مدافع راست تیم نفت در خصوص مصاف دو تیم خوزستانی که به تساوی بدون گل انجامید، عنوان کرد: بازی در مجموع کیفیت بالایی نداشت و دو تیم نتوانستند تماشاگران را راضی کنند. تیم ما نسبت به بازی های قبلی ضعیف تر کار کرد. منظورم اینست که مثل دیدار با فولاد خوزستان بازی نکردیم و در نهایت به تساوی رضایت دادیم.

عبدی افزود: با وجودی که مثل همیشه ظاهر نشدیم، یکی دو موقعیت خوب گلزنی را به دست آوردیم که آن ها را هدر دادیم و به گل نرسیدیم.

وی در خصوص بازی هفته آتی با ذوب آهن اصفهان گفت: فقط سه امتیاز می تواند به بقای تیم ما کمک کند. دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و باید در بازی با ذوب آهن، با تمام وجود برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

سید جلال عبدی در پایان در رابطه با میزان امیدواری به بقای تیم نفت در لیگ برتر اظهار داشت: تا روز آخر ناامید نمی شویم. تا آخرین مسابقه تلاش می کنیم که تیم در لیگ برتر باقی بماند و امیدوارم که همین اتفاق بیفتد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها