به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

بدرلو: به اندازه کافی استراحت نداشتیم

بدرلو: به اندازه کافی استراحت نداشتیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خستگی و طی مسافت‌های طولانی دلیل عدم موفقیتمان در کسب نتیجه در دیدارهای آسیایی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی بدرلو در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: پس از سه پیروزی که در لیگ برتر به دست آوردیم شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی خوب شده است. بازیکنان باید تمرکزشان را بالا ببرند تا بتوانیم در لیگ برتر عملکرد مناسبی داشته باشیم. بعد از اینکه حذفمان از اسیا قطعی شد دیگر باید همه تمرکزمان روی مسابقات لیگ برتر باشد.

وی در ارتباط با وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش اظهار داشت: کمی نگران بودم که آسیب‌دیدگی‌ام بار دیگر باز گردد ولی خوشبختانه مصدومیتم کاملا برطرف شده و در مسابقه مقابل السد مشکلی نداشتم البته با توجه به اینکه مدتی از تمرینات دور بودم از لحاظ بدنی یک مقدار مشکل داشتم که این موضوع هم به زودی برطرف می‌شود.

هافبک فولاد خوزستان در ارتباط با عدم نتیجه‌گیری تیمش در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مسافرت‌های طولانی و طی مسافت‌های زیاد باعث خستگی تیم و عدم کسب نتیجه در آسیا شد. از طرف دیگر دست کادر فنی روی نیمکت خالی بود و با آسیب‌دیدگی چند بازیکن کارمان سخت‌تر هم شد. در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیاز به حضور بازیکنان با تجربه است ولی نیمکت ما بسیار جوان است البته جوان‌های تیم هر وقت در میدان حاضر شدند فوق‌العاده بازی کردند. در سفرهایی که به عربستان و قطر داشتیم چند پرواز عوض می‌کردیم و یک شب چه در رفت و چه در بازگشت نمی‌خوابیدیم و این در حالی بود که الهلال و السد روز قبل بازی با پرواز اختصاصی و با استراحت کامل به دیدارمان می‌آمدند.

بدرلو در مورد دیدار هفته بیست و هشتم تیمش مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم. کادر فنی با آنالیزی دقیق نقاط قوت و ضعف ذوب‌آهن را برایمان شناسایی کرده است. امیدواریم در این مسابقه خانگی هواداران ما را تنها نگذارند و بتوانیم با حمایت هواداران ذوب‌آهن را شکست دهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. هواداران با همه سختی‌ها در این مدت کنار تیم بودند و به خوبی از ما حمایت کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا فرخزاد
|
United States of America
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
3
با سلام
درود به شرفتان
سرمان تو ایران و البته ما توی تهران بالاست
دورود به غیرت تو خوزستانی
امیدوارم یکشنبه همه خوزستان
از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب در استادیوم حاضر بشوند
الان فولاد شده صدای خاموش همه خوزستان
به امید قهرمانی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
1
خداکنه ببریم .
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
1
بدرلو اگه در اوج باشه یکی از ستونهای فولاده اما به نظر می یاد بازی های زیاد باعث خستگی مهدی شده امیدوارم تو بازی فردا یه بدرلو قبراق و سر حال وسط زمین داشته باشیم بچه ها همت کنید چهار بازی بیشتر نمونده نذارید این همه زحمت بی نتیجه بمونه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها