به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

وحدت خوزستان بر قله فوتسال دختران ایستاد

وحدت خوزستان بر قله فوتسال بانوان ایستاد
سیمای تیم زیر 15 سال بانوان وحدت خوزستان
 
خوزستان اسپورت- باشگاه وحدت خوزستان با کسب عنوان قهرمانی فوتسال زیر 15 سال بانوان خوزستان کلکسیون افتخاراتش را پررنگ‌تر کرد.


به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های قهرمانی فوتسال زیر 15 سال بانوان خوزستان که با میزبانی شهر مسجدسلیمان جریان داشت، با قهرمانی تیم وحدت خوزستان به پایان رسید و دختران شایسته این تیم اهوازی جام را بالای سر بردند.

پس از برگزاری ادوار مقدماتی و نیمه نهایی در نهایت تیم‌های وحدت خوزستان و آراد اهواز به مسابقه فینال راه یافتند که این بازی جذاب در وقت قانونی به تساوی 3-3 انجامید و کار به ضربات پنالتی رسید تا وحدتی‌ها با درخشش فاطمه کی‌باندری دروازه‌بان خوب تیم‌شان مقابل حریف به برتری دست پیدا کنند.

وحدتی‌ها با مربیگری فرزانه و آرزو ظریف ارائه‌گر بازی‌های تماشاگرپسندی در این دوره بودند و چند بازیکن وحدت نوید ظهور پدیده‌های آینده‌داری برای فوتسال بانوان استان دادند که از جمله این پدیده‌ها می‌توان به غزل مؤمنی اشاره داشت که با 18 گل زده عنوان خانم‌گل مسابقات را کسب کرد.

باشگاه وحدت خوزستان به عنوان یک باشگاه از بخش خصوصی، سال‌هاست که پرچمدار استعدادیابی و پرورش بازیکنان مستعد برای فوتسال این استان بوده و در کنار کسب چندین مقام‌ قهرمانی، همواره به اخلاق مداری و کشف استعدادهای خوزستانی شهرت یافته است.

اسامی تیم فوتسال زیر 15 سال بانوان وحدت خوزستان:
فاطمه کی‌باندری، زهرا قائدی، فاطمه زهرا سنایی، نیایش کلاهی، مریم رمضانی، هستی قنبرنژاد، الناز حیاتی، رضاوان زمانی، آرینا حسن جوقه، سارینا کرد، یلدا طالب بردمیل و غزل مؤمنی.
فرزانه ظریف (سرمربی)، آرزو ظریف (مربی)، آیدا مؤمنی (مربی دروازه‌بانان)، زهره ولد هوشیار (مدیر تیم)

 
وحدت خوزستان بر قله فوتسال بانوان ایستاد
غزل مؤمنی خانم گل مسابقات فوتسال زیر 15 سال بانوان خوزستان
 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها