به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مخالفت مدیران باشگاه با استعفای پورموسوی

مخالفت مدیران باشگاه با استعفای پورموسوی

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت که این باشگاه تا پایان فصل از پورموسوی حمایت خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیدعلی نجفی درباره استعفای سید اکبر پورموسوی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: حمایت ما از پورموسوی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و طرفین به قراردادی قلبی و رسمی که امضا کرده‌اند، پایبند خواهند بود. شکست تلخی بود و همه ما از این موضوع ناراحت شدیم. قطعاً پورموسوی بیشتر از همه ناراحت است که ماحصل زحمت او به نتیجه دلخواه نرسیده است.

وی تصریح کرد: قطعاً این تصمیم (استعفا) احساسی بوده که در فضای بعد از بازی شکل گرفته و به هیچ عنوان از طرف ما پذیرفته نیست. پورموسوی به‌واسطه حمایت تمام و کمال مدیریت، با قدرت به کار ادامه خواهند داد. آقای پورموسوی! این رسمش نیست که بگویی استعفا! کسی که فصل گذشته تلاش فنی و ذهنی او به نتیجه بزرگی برای مجموعه تبدیل شده، باید با قدرت و بدون توجه به حواشی و هجمه‌ها کار را ادامه دهد.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد وضعیت آبی‌های اهوازی در صورت تداوم نتایج ضعیف گفت: غیرمنطقی است که از الان استقلال خوزستان را مدعی سقوط می‌دانید. انتظار ما از دوستان و کسانی که خود را حامی و هوادار استقلال‌ خوزستان می‌دانند،  این است که فضا را به این سمت نبرند و مجموعه و بازیکنان را تحت فشار قرار ندهند. باید در عمل نیز هواداری و احساس مسئولیت‌مان نسبت به باشگاه بزرگ استقلال خوزستان را نشان دهیم؛ نه اینکه به سمتی برویم که وقتی خودمان هستیم یا به دنبال حضور در این تیم هستیم، ناکامی آن را دنبال کنیم.

نجفی عنوان کرد: استقلال خوزستان قطعاً سقوط نخواهد کرد و حتی تصور جایگاه مناسبی برای آن هدف ما در این فصل خواهد بود. همگی ما برای کاهش کاستی‌ها و قرار دادن تیم در مسیر هدف و موفقیت از بالاترین توان سود خواهیم برد. اگر به دنبال پایان کار با پورموسوی بودیم، هفته گذشته نمی‌گفتم که تحت هر شرایطی در تیم تا پایان مسیر به کار ادامه خواهند داد. ما نیاز به یک همت بزرگ و اتحاد واقعی نیاز داریم تا اتفاقی را که فصل گذشته در مسیر بقای خارق‌العاده نفت آبادان رقم خورد، برای موفقیت بزرگ تیم از همین فردا شکل دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حسین بوغنیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
1
1
انصافا تیم استقلال خوزستان خوب بازی میکنه انا بدشانسی میاره و مهاجم خوب نداره
رفتن پورموسوی تیم و به حاشیه میبره
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
0
3
چندتا بازیکن خوب نیاز داریم بخصوص دفاع وسط و مهاجم گلزن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها