به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

وحدت خوزستان فاتح فوتسال بانوان اهواز شد

نگاهی به عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز

خوزستان اسپورت- تیم وحدت خوزستان عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال بانوان زیر 15 سال اهواز را کسب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسابقات فوتسال بانوان زیر 15 سال شهرستان اهواز با قهرمانی تیم وحدت خوزستان خاتمه یافت و این تیم همیشه مدعی بدون اینکه شکستی در کارنامه داشته باشد، جام قهرمانی را بالای سر برد.

باشگاه وحدت خوزستان بنیانگذار فوتبال و فوتسال حرفه‌ای بانوان در استان خوزستان بوده است که چندین مقام قهرمانی در کارنامه دارد و طی سنوات گذشته چندین بازیکن ملی‌پوش به فوتسال ایران معری کرده است.

وحدت خوزستان تنها باشگاه خصوصی خوزستان است که توانسته دو بار تیم فوتسال بانوان خود را برای شرکت در دو تورنمنت بین المللی با نظر فدراسیون فوتبال و با هزینه باشگاه به کشورهای کویت و اردن اعزام نماید و در چند سال اخیر با همت خواهران فرزانه و آرزو ظریف در کشف و پرورش استعدادهای نوجوان و جوان به موفقیت‌های زیادی دست یافت که قهرمانی بدون َشکست  زیر 15 سال اهواز و دو  قهرمانی نونهالان در خوزستان و قهرمانی جوانان در سال‌های گذشته ماحصل سرمایه‌گذاری و فعالیت باشگاه وحدت در فوتسال بانوان است.

اسامی تیم زیر 15 سال فوتسال وحدت خوزستان
زهرا قائدی، الناز حیاتی، هستی قنبرنژاد، پریا ظریف، فاطمه زهراسنایی، غزل مومنی، مرضیه صالحی، آرمیتا احمدی، مریم رمضانی، رضوان زمانی، آنوشا بخشنده و نیایش کلاهی
فرزانه ظریف (مربی)، آرزو ظریف (مربی)

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها